Camping Le Florida ****

Camping Le Florida
Le Florida
8,2

9 reviews over Camping Le Florida in het Nederlands

Prima camping en locatie, ruime standplaats,

Jan&Jannie, 25-2-2017

Fijne ruime plek, goed beschut voor de vrijwel altijd aanwezige wind en prima uitvalshoek om de schitterende omgeving te bekijken of als je op doorreis bent naar Spanje. Toch eerst even hier rondkijken, zeer de moeite waard! Croissant-service en supermarkt op loopafstand. gastvrije ontvangst en uitstekende sanitaire voorzieningen.
Gereisd met partner in januari 2017

fantastisch

Dik Verboom, 5-7-2016

Begin mei kregen we te horen dat camping la Florida een nieuwe eigenaar had gekregen: Eric en Christine Herbomel. Wij komen al een aantal jaren op le Florida, maar hebben ervaren niet ten koste is gegaan van de kwaliteit. De ontvangst was heel hartelijk, goede service en hulp waar nodig, rust op de camping en nog even mooie kampeerplaatsen met overal waterpunten en naar behoefte voldoende schaduw door mooie begroeiing. Schoon sanitair en altijd heerlijk warme douches.

De nieuwe eigenaren hebben het terras uitgebouwd en er een heel gezellig geheel van gemaakt. Zwembad is fantastisch, geen wonder dat de camping gepromoveerd is van een drie- naar viersterren camping. Zee en winkels dichtbij, zelfs lopend bereikbaar via de D50 (helaas nogal druk verkeer, enige nadeel). In Argeles en Collioure is het gezellig shoppen. Kortom: de camping is een aanrader.

Dik Verboom

Juni 2016

Gereisd met partner in juni 2016

Leuke nette canping en kleinschalig

roy evers, 22-8-2014

Camping Florida is een aanrader voor iedereen diie een kleinschalige camping zoekt. Dichtbij zee, supermarkten en rustiger als Argeles. Mooi zwembad. Goede prijs/kwaliteitverhouding en vriendelijke medewerkers. Relatief weinig nl'ers in hoogseizoen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Fijn stekje lekker in de zo'n

Greet ras, 21-10-2013

Camping le Floriada is een prettige camping, lekker centraal gelegen, met op loopafstand verschillende supermarkten en village Elne.

Heel vriendelijke mensen die de camping runnen.

St. Cyprien is een plaats vlak aan zee, 4 km. van deze camping.

Er is in de zomermaanden een pendelbus, die de campinggasten naar zee en marktjes brengt. We hebben een heerlijke tijd beleefd.

Zeker een aanrader, met op de camping een mooi zwembad.t

Gereisd met partner in januari 2013

Prima stek

R. Broersma, 20-5-2013

Is een rustige camping met vriendelijk, behulpzaam personeel
Gereisd met partner in mei 2013

rust en vriendelijke gezelligheid

Dik Verboom, 10-1-2013

We hadden in 2012 een fantastische ruime plaats, met vrij uitzicht en waterkraan op de plaats zelf. Naar behoefte daarop voldoende schaduw of zon. We werden uiterst vriendelijke ontvangen door de beheerder die zowel Frans, Engels als Duits spreekt. Personeel heel behulpzaam als dat even nodig is. Prachtig en schoon zwembad en de eetgelegenheid op de camping heel gezellig en niet duur. Sanitair was schoon, maar wel aan vervanging toe, waar in najaar 2012 mee begonnen wordt, dus zal het in 2013 alleen maar beter zijn. In de omgeving hebben we heerlijk gefietst, ook naar het strand. Mooie omgeving, vooral Collioure 's avonds erg gezellig. Op de camping meegedaan met een gezellige avond bingo (tweetalig), wat een goede oefening bleek voor het Frans We hopen het in 2013 over te doen.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

Mooie camping met vriendelijke eigenaar

N, 29-6-2012

De Kampeerplekken zijn groot. Er is veel gedaan aan de entree van de camping. Er is een mooie parkeergelegenheid en op de muur van de ingang zijn muurschilderingen aangebracht. Het oogt zeer mooi.De camping ligt aan een drukke weg waar hard wordt gereden. De camping is tussen de middag gesloten van 12.00 14.00 uur.Dit is eingenlijk niet meer van deze tijd. Het uitzicht is vooral grote bomen. Helaas werden de toiletten niet regelmatig schoongemaakt.

De sanitaire voorzieningen zijn aan een renovatie toe.

Gereisd met partner in juni 2012

Aanrader

n.vrijn, 15-11-2009

Mooie camping met wat verouderd sanitair. Sanitair wordt regelmatig, minstens 1x per dag, schoongemaakt.

Grote plaatsen afgescheiden door lage groene heggen.Veel watertappunten . Fietsen in omgeving aan te bevelen mits je de weg weet. Vrij drukke weg langs de camping.Vriendelijke receptie en altijd bereid om te helpen. Gratis internet, pas en wachtwoord bij de receptie verkrijgbaar. Binnen een straal van ongeveer 2 km veel grote winkels zoals de Aldi, Lidl Intermarche etc.

Afstand naar het strand ongeveer 5 km. Mooi strand.

Gereisd met partner in juni 2009

Op Le Florida ben je goed af!

D. Verboom, 4-12-2008

Voor ons was het een topper, wat een vriendelijke mensen, eigenlijk in meer dan 25 jaar nooit zo meegemaakt. We zijn in voor-en naseizoen geweest en kregen een warm afscheid. We moesten in september 2 weken eerder weg dan afgesproken was omdat we een huis hadden gekocht, waarop de beheerder ons tracteerde op een fles champagne. Als we het beleven mogen gaan volgend jaar weer naar hetzelfde stekkie.
Gereisd met partner in december 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Florida in Elne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Florida zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Florida scoort een 8.19 uit 10 op basis van 64 reviews.