Bed and Breakfast La Bâtisse du Délice ****

9,4

3 reviews over Bed and Breakfast La Bâtisse du Délice in het Nederlands

zeer leuke plaats

Geirnaert Marc, 17-9-2013

zeer mooie plaats om te verblijven..zalig zwemmen en luieren aan het zwembad in de prachtige tuin..mooie kamers met airco..lekker ontbijt en avondmaal..de leuke plekjes die Leen en Harry ons gegeven hebben om een bezoekje te brengen. zelfs een zéér leuk plekje aan de rivier om te picknicken die Harry ons getoond heeft...in het dorp gelegen en toch rustig...een vakantie om nog lang van na te genieten en zeker nog eens terug te keren!!!Anne en Marc uit Staden
Gereisd met partner in augustus 2013

een plek om terug te keren

katrien blauwet, 20-8-2013

een prachtige locatie temidden en dorp met lekker eten en een uitstekende

gastvrouw en gastheer.

een pluim voor de kamers en de accommodatie.

Gereisd met partner in juni 2013

Fantastische plek

Roland Gustaaf , 13-11-2012

Batise de Delise in Cruscade is voor mij een prachtige bed en breakfast ,zeer mooie inrichting enmooie slaapkamers met zwembad en centraal gelegen tussen Narbonne en Carcasone
Gereisd met partner in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Bâtisse du Délice in Cruscades, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Bâtisse du Délice zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast La Bâtisse du Délice scoort een 9.38 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: