Camping Les Peupliers ***

Camping Les Peupliers
Les Peupliers
7,9

7 reviews over Camping Les Peupliers in het Nederlands

Prima camping, veel te doen in de omgeving

Henrik, 16-8-2016

Plaatsen zijn op bepaalde gedeelte van de camping besloten, dat is heerlijk mn als er veel wind is. De plaatsen zijn vlak en voorzien van gras. Er zijn plaatsen met veel schaduw, wij stonden op nr. 6 een prima plek.

Prijs-kwaliteit is super.

Leuk zwembad, iets meer ligstoelen soms gewenst. Voor de kids is er een leuk speeltoestel, waar veel gebruik van gemaakt wordt.

Soms wat onrustig omdat de camping ook als doorreiscamping wordt gebruikt.

Sanitair kan soms wat schoner, maar dat hangt mn ook van de gasten af..

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Fijne kleine camping

nelemans_2, 18-12-2014

We zijn hier 3 nachten geweest begin november 2014 op doorreis naar het zuiden. Mooie camping, goed ontvangen. Konden gaan staan waar we wilden. Stonden op een mooi grasveld, ruime plaats. Sanitair goed. Wifi moest je betalen maar was goed. Honden goed uit te laten. Dicht bij plaatsje en Beziers is prachtig. Camping gehele jaar open.
Gereisd met partner in november 2014

Het was het net niet!

Annelies Meeder, 18-8-2014

Echte een Franse camping! Maar het aanbod van campings onderweg in die omgeving is niet groot. Daar maakt men (mis)gebruik van. € 32 voor één overnachting met 2 volwassenen. Camping is overigens moeizaam aan te rijden, smal en kronkelig! Sanitair was wel schoon op de tijd dat wij er gebruik van maakten maar flink gedateerd. Wij gaan niet in de herhaling!
Gereisd met partner in juli 2014

Zelfs geen doorgangscapming

Ellen, 18-6-2014

Zeer slechte camping. Sanitair is oud en smerig. Schoonmaken gebeurd alleen door schoonspuiten met een tuinslang. Restaurant: dicht. Zwembad, leuk om naar te kijken maar afgesloten. Om de plek stonk het naar hondepoep. Gras is niet gemaaid. Absoluut geen aanrader, wij wisten niet hoe snel we de volgende dag moesten vertrekken. Lgging: tegen een spoor aan.
Gereisd met partner in juni 2014

duidelijk verbeterd

RR, 12-9-2013

Sinds enkele jaren is de camping en omgeving toeristisch sterk gegroeid. Sanitair is gemoderniseerd, maar blijft minimaal.

PS. Best niet met een grote motorhome/caravan door Colombiers rijden. Kom vanuit Montady (D11).

Gereisd met partner in augustus 2013

TON EN LYDIA PLANTING, 5-6-2008

deze camping is a slegt aan terijden de weg is zeer smal met een caravan van 249 breed

de camping is erg rommelig douche matig zeer oud

en kleine camping echt geen aanrader als passant.

Gereisd met partner in mei 2008

RR, 27-4-2008

Een beetje een camping à la ferme: vrij primitief.

Maar hij ligt heel goed om met de fiets langs het prachtige Canal du Midi te rijden en Béziers te bezoeken + de aquaduct + de Ecluses de Fonserannes. En in de andere richting de Tunnel de Malpas, l'étang asséché de Montady met het Oppidum ernaast. Echt een gebied vol verrassingen.

Gereisd met partner in april 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Peupliers in Colombiers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Peupliers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Peupliers scoort een 7.88 uit 10 op basis van 22 reviews.