Camping Le Barralet ***

7,2

11 reviews over Camping Le Barralet in het Nederlands

Gezellig

Annabell, 4-9-2015

Rivier is moeilijk te bereiken en het toiletgebouw is wel oud maar schoon in de drukkere tijd mogen ze iets meer schoongemaakt worden ,verder gezellige camping , mooi schoon zwembad en een goed betaalbaar restaurantje met vriendelijk personeel .Plaatsen zijn niet al te groot .
Gereisd met partner in augustus 2015

mooie rustige camping

karin, 21-8-2014

voor het eerst op deze camping geweest. mooie plek gekregen, erg ruim en zonnig. het is wel even lopen naar de heerlijke rivier. er wordt heel veel kano gevaren. van Collias tot iets voorbij de Pont du Gard, 8km, een rustige route. het zwembad is heerlijk, met bedden. s' avonds is het erg rustig. er was 1 keer een karaoke avond, waar de hele camping op af komt. het brood op de camping was niet lekker, smakeloos afbakbrood. Je kan het ook in het dorp halen bij de bakker. graag een plankje in de douche, nu moest je alles op de grond zetten. Geen drukknop in de douche, dat was weer een pluspunt. Toch volgende keer een andere camping, miste gezelligheid.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Eens, maar nooit meer.

chahet, 17-9-2013

Een afgelegen, grote camping met voor het overgrote deel vaste plaatsen (mobil homes). Ongeveer 50 tent/caravan/camper plaatsen.

Ligt "aan de rivier" zegt de campingsite. Maar ze vergeten erbij te vertellen dat de camping op een rots van 40 m hoog ligt en je 15 minuten moet afdalen/lopen naar de rivier (veel kano's) In juni heel rustig. Het restaurant functioneerde eigenlijk niet vanwege te weinig gasten. In het winkeltje alleen etenswaar te koop dat erg lang houdbaar is. De koeling stond niet aan, dus geen beleg, groenten, vlees e.d. Wel brood te bestellen voor de volgende dag. De plaatsen zijn vrij klein. Ik kon met mijn camper van 6.50 m net op de plaats en had nog 3 m over.Het sanitair is een ware ramp. Het stinkt er niet zo weinig. Ik heb in 3 dagen geen schoonmaker gezien. Wat een vieze, onhygienische bende. Boodschappen op 10 km afstand in Uzes, een zeer mooie stad met een ruim aanbod van winkels /super -markten. Zeer klein supermarktje in het dorpje. Gewoon niet naar toe gaan.

Gereisd met partner in juni 2013

Mooie, rustige camping

Kristel, 29-7-2013

Het is een mooi aangelegde en mooi gelegen camping. Een ideale uitvalsbasis voor bezoeken aan steden zoals Uzes, Nimes, Avignon, ...

Ze hebben een fijn zwembad met voldoende ligbedden (gratis) en een peuterbad.

Er is een broodservice en een miniwinkeltje. We hebben enkel de lekkere pizza's geprobeerd, maar ze hebben ook een eetgelegenheid en bar.

Het sanitair is proper, maar de douches en toiletten zijn enigszins krap. Ook misten we een plaats om onze peuter te wassen (de douches waren dikwijls te warm).

Een minpunt was wel een gebrek aan schaduw op onze kampeerplek. En dan wordt het al gauw brandend warm.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

prima camping met weinig nederlanders

Mariap, 3-9-2012

Niets op aan te merken, behalve het feit dat er geen nederlandse vriendjes waren voor onze kinderen. Er stond welgeteld 1 ander nederlands gezin op de camping met veel oudere kinderen. Zwembad is niet groot, maar voldoet. Rivier met strandje is heerlijk!

De camping is wel; erg stoffig en de fransen maken veel lawaai, vooral 's avonds. Voor ons liever een camping met wat meer nederlanders volgende keer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Hete vakantie op aardige, stoffige camping

josso, 2-8-2012

Begin 2012 hadden we deze camping gereserveerd. Bij aankomst viel ons de toegewezen plaats niet echt mee: in vergelijk met de overige plaatsen aan de krappe kant. Er zijn veel grotere plaatsen op het terrein, sommige met een fantastisch uitzicht. Onze plek had wel ruim voldoende schaduw. De camping is een uitstekend startpunt voor allerlei leuke uitstapjes. Bij de rivier kunnen kano's gehuurd worden. Dit is een aanrader! Het leuke dorp Collias is op loopafstand. Wij hebben hier uitstekend gegeten in het gastvrije restaurant L' Alpha 'B.

Verder zijn steden als NImes, Avignon, Uzès, Arles in de buurt.

We hebben al met al een goede, rustige vakantie gehad op deze camping met een internationale bezetting.

Gereisd met partner in juli 2012

Prima camping, centraal gelegen

thavinga, 7-8-2011

De ligging van de camping is erg centraal voor Nimes, Avignon etc. Wij hadden een mooie, grote campingplaats. Het sanitair ziet er prima uit. Wordt iedere ochtend schoongemaakt en in de middag nog nagelopen. Het restaurant heeft uitzicht op de rivier en het zwembad. Daar is ook WIFI. De rivier is vanaf de camping via 2 paden te bereiken.

De camping is vorig jaar overgenomen door een nieuw team (familie) en zetten zich erg in voor de campinggasten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

prettige camping en mooie omgeving

fam. van Vegten, 3-11-2010

Wij gezin met 2 jongens (6 en 10) hebben deze camping als zeer prettig ervaren.

De cammping is in Juni 2010 overgenomen door stel met jonge kinderen. Zij deden erg hun best om het naar de zin te maken.

2x per week kinderclub en 1x per week dj-lolo die om 24:00 was afgelopen.

Zowel het zwembad met prachtig uitzicht als de rivier is een aanrader. Via de camping kan je er makkelijk naar toe lopen. het is erg leuk om een kano te huren.

Uitstapjes: Uzes, Avignon, Pont du Gard, in een uurtje op het strand. Kortom wij hebben ons goed vermaakt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Gemoedelijke camping met Fransen en Nederlanders

Anna, 29-8-2009

Barrelet bestaat voor een deel uit camping maar het chaletgedeelte is aanzienlijk. Personeel was vriendelijk, klein restaurant met bar, dagelijks happy hour. Gemoedelijke sfeer. Wat je wel vaker ziet als campings meer en meer chalets krijgen er niet meer in het sanitair wordt geinvesteerd. Dat is te zien. WC's werden met de hogedruk spuit schoongespoten maar ja daar is de WC natuurlijk niet schoon mee. Een mooie plek om van alles te gaan bezoeken.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

mooie ligging, redelijke camping

Marieke van Beuningen, 13-8-2008

de camping ligt aan de rivier, via 2 poortjes kun je naar bedenen lopen en dan zit je aan de rivier, redelijke plaatsen, sanitair was netjes schoon alleen 's avonds was er geen warm water meer wat douche niet echt prettig maakt. klantvriendelijkheid was matig.
Gereisd met partner in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Barralet in Collias, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Barralet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Barralet scoort een 7.22 uit 10 op basis van 34 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: