7,3

4 reviews over Hotel Victoria Garden Montpellier in het Nederlands

Prachtig gelegen en modern comfort!

Phil, 11-8-2009

Recent volledig vernieuwde appartementen met kleine kitchenette (voorzien van microgolf, koelkast, 2 kookpitten, keukenmateriaal), kliklaminaat (vervelend geluid), flatscreen, gratis wifi, grote en goede matrassen,... Gelegen in een schaduwrijk naaldbos, vanaf het zonnige terras met zwembad een prachtig uitzicht over Montpellier en de kust. Praktisch was de hotelservice (elke dag verse handdoeken en reiniging van het appartement en toch je eigen potje kunnen koken). Mogelijkheid om daags voordien te reserveren voor het ontbijt. Dit hebben wij éénmalig gedaan en prijs-kwaliteit kon dit beter. Enkele straten verder is een dorpspleintje met bakker, slagerij, enz. Dit was veel lekkerder en goedkoper! Er is een gratis parking voor de wagen op het domein voorzien. Montpellier is vlot bereikbaar via snelweg, gps nodig om het domein te vinden. Professioneel onthaal. Hier kom ik nog!
Gereisd met partner in augustus 2009
?

mooie studio in bosrijk dorpje

Jean-Pierre, 14-6-2009

Het hotel ligt in een plaatsje vrij dicht bij montpelier. Het hotel ligt midden in het bos. Heel mooi,maar je hebt overal de auto voor nodig. De studio is erg schoon en bied voldoende comfort. Zeker een aanrader!
Gereisd met partner in juli 2008

ontgoocheld gezin, 31-8-2006

Wij waren er begin augustus 2006 voor 14 dagen. Wie een familiekamer boekt met het idee om een balkon te hebben (in veel brochures vermeld) komt bedrogen uit. Hou er rekening mee er een wekelijkse schoonmaak is wanneer je meer dan 7 dagen boekt. toen wij er waren was de kamer volledig en mooi vernieuwd, maar er was geen mogelijkheid om in het restaurant te eten, daarvoor moest je iedere keer je auto nemen en naar een bepaald restaurant waar de keuze beperkt was, Gelukkig was het een mooie streek en hadden we goed weer, want van het hotel moet je het niet hebben.
Gereisd anders in augustus 2006

Kermans Walter, 17-7-2006

Hotel Les Pins is van naam en eigenaar veranderd en noemt nu Victoria Gardens Suites, volledig gerenoveerd (was ergens wel nodig) en biedt voorlopig geen restaurant service aan. Ik verbleef in 2003 in wat toen nog het Hotel Les Pins was, voornamelijk de uitstekende keuken is mij toen bijgebleven. Het hotel is heel rustig gelegen en ideaal voor uitstappen in de buurt. (Camargue, Montpellier, Grau-du-roi, Aigues-Mortes)
Gereisd met partner in juni 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Victoria Garden Montpellier in Clapiers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Victoria Garden Montpellier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Victoria Garden Montpellier scoort een 7.33 uit 10 op basis van 4 reviews.