Vakantiehuis Mas la Fayette

Mas la Fayette

5 reviews over Vakantiehuis Mas la Fayette in het Nederlands

Tweede thuis

Marc, 6-4-2013

Fien & Dirk hebben hier te Cardet voorwaar echt iets unieks gecreëerd: een kindvriendelijke authentieke locatie met enkele compleet uitgeruste gîtes met voldoende privacy. Onze kids 10 & 12 willen nog steeds terugkeren: plezier, verkleedpartijen, zwemmen, etc. Dit is een echt paradijs voor gezinnen met jonge kinderen! Ook een goede uitvalbasis voor vb. Cirque de Navacelles, Ste.Marie de la Mer, Uzes, ...
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Leuke onthaastplek

Nadine, 3-7-2012

Wij waren hier enkele jaren geleden te gast, en vonden het super. Een fantastische plek, waar je je onmiddellijk thuisvoelt. Een paradijs voor de kinderen, en een zeer goede comfortabele accomodatie. Prijs/kwaliteit zeer correct. Zouden graag nog es teruggaan, helaas vaak lang vooraf bezet (zeker hoogseizoen) Een aanrader, vooral voor mensen die niet van de 'massa' houden.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Jan Pauwels, 7-7-2008

Het is nu de tweede maal dat wij bij Fien, Dirk en de kinderen zijn langsgeweest. Opnieuw hebben we kunnen genieten, rusten en vooral ons zelf kunnen zijn. De sfeer die deze mensen en de Mas uitstralen is niet te beschrijven. Gewoon topklasse.
Gereisd met vrienden in juli 2008

Veerle Vangroenweghe, 16-7-2007

We voelden ons heel erg thuis bij Fien Dirk en hun schatten van kinderen..

De ontvangst was er zo hartelijk, spontaan en warm en het huis is heel smaakvol en creatief ingericht..

Kortom, een grote aanrader voor wie net iets anders wil en toch gewoon zichzelf mag blijven

Gereisd anders in juli 2007

Ellie, 27-10-2006

Mas la Fayette is een huiselijke gite.

Ligt in een rustig dorpje.

Het heeft een prachtige rustieke tuin met een mooi, gezellig zwembad. Het is er zeer kindvriendelijk. In het weekend kan men 'savonds meeeten met Fien en Dirk en de kinderen. Kinderen eten gezellig samen aan tafel.

Thuis voelen staat hoog in het vaandel bij de familie.

Gereisd anders in oktober 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mas la Fayette in Cardet (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mas la Fayette zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Mas la Fayette scoort een 9 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: