Appartement Résidence Panoramic

Matig

5 reviews over Appartement Résidence Panoramic in het Nederlands

Geweldige vakantie!

Glenn, 13-7-2008

Mooie & prettige vakantie in résidence panoramic!

Mooie & verzorgde residentie.

Mooi gekuist & Goed ingedeeld.

De kamers waren net vernieuwd het kon dus niet beter.

Er was nooit veel volk aan het zwembad. Ideaal!!!!

Ook de ligstoelen daar werden vernieuwd.

Ik raad deze résidence zeker en vast aan.

Maar best in het hoogseizoen.

Want buiten dat seizoen zijn ze iets slordiger maar nog steeds correct in orde.

Zeker & Vast een goede residence!

Gereisd familie in juli 2008

carla.koekkoek, 12-10-2007

Zeer slecht ,bedden zijn slecht plastic stoeltjes Binnen en buiten op je balkon Alle ligbedden bij het zwembad zijn kapot We hahhen echt iets anders verwacht Voor ons niet meer
Gereisd met partner in september 2007

marian van bokhorst, 28-8-2007

Begin augustus verbleven wij in Hotel Panoramic. Wat een heerlijke plek! Enthousiast team, goed eten, gezellige sfeer en top service. Ze zijn bezig het hotel op veel punten te verbeteren, badkamers worden opgeknapt, er wordt geschilderd etc. etc. Het wordt dus NOG beter. Wij komen volgend jaar zeker terug!
Gereisd met partner in augustus 2007

R.A. Weijts, 27-8-2007

Parkeerproblemen. Als je pech hebt moet je op een gemeenschappelijke parkeerplaats staan ipv bij het appartement. Onze hele auto is bekrast!
Gereisd met partner in augustus 2005

Van Hecke Jean-Pierre, 18-6-2007

We verbleven in de studio 512. Zeer onverzorgde studio die eigenlijk een zolderkamertje was. Spinnenwebben, smerige keuken en onkruid op het balkon. Vuile matrassen, af en toe geen elektriciteit en een kleerkast die gebruikt werd om vuinisbak en borstels in te plaatsen en dus niet bepaald fris rook. Kortom een studio waar niemand te vreden kan met zijn.
Gereisd familie in juni 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidence Panoramic in Cap d'Agde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidence Panoramic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Résidence Panoramic scoort een 5.2 uit 10 op basis van 5 reviews.