Camping La Clape ****

La Clape
6,1

21 reviews over Camping La Clape in het Nederlands

Mooie camping op uitstekende ligging

R. Lennards, 31-8-2017

Was hier voor de tweede keer met de camper.

De percelen zijn groot met genoeg privacy door beplanting.

Op de camping bevinden zich een supermarkt, restaurant, bar en zwembad.

Het sanitair was tijdens mijn verblijf altijd schoon.

Het personeel in vriendelijk en behulpzaam.

Mijn camper moest enkele dagen naar de garage en gedurende deze dagen kreeg ik een Mobilehome aangeboden met 2 slp.kmrs, beddegoed en handdoeken.

Dit was helemaal GRATIS, zodat ik geen extra kosten had en mijn vakantie lekker kon voortzetten

Het strand bevindt zich direct naast de camping en ook gelijk de gezellige straatjes met winkeltjes, horeca en terrasjes.

Door de straatjes kun je helemaal naar de jachthaven lopen, waar ook genoeg aanwezig is voor hapje, drankje en op terrasje.

Voor vertier zijn er ook enkele pretparken in Cap d'Agde

Met de fiets kun je de mooie omgeving bekijken en ook de prachtige kust bewonderen

Gereisd alleenreizend in april 2017

Prima plek

D.wobo, 4-8-2014

Met 2 tienerdochters is een camping vlakbij het strand en cap d'Agde met veel winkeltjes, terrassen en mooie haven een goede plek om te vertoeven. Omdat de camping zo centraal ligt, had ik me voorbereid op lawaai in de avonduren maar dat viel enorm mee. Ik vond het gewoon een hele prettige capmping.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Zeer goede camping

S.Jongsma, 15-8-2013

Wij zij met ons gezin, 2 volwassenen en 3 pubers, twee weken neergestreken op deze camping. Voor de 3 volwassenen in wording is dit een uitstekende plek om te vertoeven. Strand, heerlijk zeewater, winkels, barretjes, werkelijk alles binnen handbereik voor ze en vader en moeder genieten op de camping van het heerlijke klimaat.

Campingplaatsen groot, onze plaats weinig schaduw en veel zon. Maar ja daarvoor rijden we tenslotte ook de 1400 km. Sanitair wordt goed schoongehouden, volgens mij in deze weken 4 keer per dag. Soms lukte het schoonhouden niet goed maar tegen sommige zw....nen van mensen valt niet gewoon niet schoon te maken.

Beetje lauw ontvangst bij aankomst aan de balie maar het is dan ook meestal zeer druk.

Wel veel omgevinglawaai s nachts maar je kiest tenslotte voor een camping gelegen in de stad.

Omgeving, als je van natuur houdt, is iets minder aantrekkelijk.

Kortom voor een zon en strand en uitgaan vakantie is deze camping zeer de moeite waard.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Mooie camping met geweldige ligging!

Silke81, 7-8-2012

Wij zijn hier twee weken geweest met onze twee kinderen van 3 en 6, met onze eigen tent.Plek was groot genoeg voor onze grote tent en de auto en een bijtentje.Ruimte zat dus!Alles is hier binnen handbereik;zee,mooie zandstranden,boulevard,restaurantjes,winkeltjes en noem maar op.Alles op 10 minuten max lopen.Sanitair is simpel,maar werd minimaal 3 keer per dag goed schoongemaakt.Geen toiletbrillen,wel toiletpapier (grote rol voor gezam. gebr.).Altijd een warme douche gehad,heerlijk!Het zwembad is van normaal formaat,soms wat druk,maar wij vonden het fijn dat het overzichtelijk was.Apart kindergedeelte 30cm,gedeelte van 1m diep en gedeelte van 1.40 diep. Bar/restaurant prima,goede variatie,aardige bediening.Beveiliging op de camping bij beide uitgangen en wij hebben ze wel rondes zien lopen,tevens streng tov jongeren die 'overlast' geven.Dit had voorn betrekking op het netjes houden van de plek.Geen geluidsoverlast.Publiek van jong tot oud, allerlei nationaliteiten.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Erg Frans gericht, maar fijne vakantie!

Inge, 18-7-2012

Wij hadden een mobile-home gehuurd; mooi, modern en vrij nieuw. Een van de éénpersoons bedden hadden wij op z'n kant gezet zodat er een babybedje kon staan. Grote koelkast, vriezer, magnetron en koffiezetter. Minder puntje was de overdekte picknickset als enige zitgelegenheid buiten. Geen (lig)stoelen, waardoor we na 2 weken op een houten bankje wel last van onze rug kregen. Camping vrij groot, maar relatief kleine plaatsen. Een enkele keer gebruik gemaakt van de toiletgebouwen: onfris! Kinderanimatie (circus, poppentheater) in het Frans en laat op de avond (21u), overigens ook de grote entertainment parken in de buurt pas 's-avonds open. Personeel vriendelijk, security alleen bij in-/uitgang en naar mijn mening weinig toegevoegde waarde. Liepen geen rondjes over de camping o.i.d. Ligging van de camping is fantastisch, overal dichtbij. Cap d'Agde zelf bruisend, heel veel winkeltjes en ijssalons. Wellicht een volgende keer, maar dan als de kinderen een stuk ouder zijn.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

zee is leuk maar camping niet

m v grondelle, 21-1-2012

wij waren er de 1e week van juli, zeer drukke en grote camping, kleine plaatsjes v caravan. Onze caravan stond achterin, vlakbij de weg..ik had daar last van mijn man niet. Het zwembad is klein en overvol. Alleen een barretje met terrasje, geen restaurant. Kan kip bestellen aan de bar, om mee te nemen. Geen animatie verder. Dat kan je zoeken in cap d'agde zelf. Leuk toeristisch dorp. 10 min lopen. Heel dichtbij dus. De omgeving is erg mooi. Het strand is ook mooi, schoon water. Rotsen, zandstrand, golven. Leuk voor kinderen. Camping is goed bewaakt.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

niet voor herhaling vatbaar

Carin, 19-9-2011

De camping is mooi gelegen vlakbij centrum en sanitair is schoon. Het strand is prima maar je wat verder lopen zodat je geen stenen aan het begin hebt daar loopt het mooi af.

Camping erg streng maar na 11 uur eigenlijk niet meer lachen en praten want dan zeggen ze al dat je stil moet zijn wij stonden naast fransen die een avond hard zaten te zingen maar geen bewaking gezien dus mogen de fransen blijkbaar gewoon lawaai maken. Weinig Nederlanders alleen met een paar kleine kinderen voor onze kinderen die ouder zijn was er niemand.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Aanrader!

jmt, 12-9-2011

Leuke camping, we zijn er al 2 x geweest in het voorseizoen, weinig nederlanders, soms wat nederlanders met camper of caravan die op weg naar Spanje zijn. Veel fransen en zwitsers. Aardig en behulpzaam personeel, tevens bewaking aanwezig die de polsbandjes controleerd, niet zomaar iedereen kan op deze camping. Dit jaar zijn we er in het hoogseizoen even langsgeweest en het zat tjokvol met allemaal jongeren. De camping was bezaaid met tentjes, auto's, muziek en bierkratjes. Dat leek ons minder.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

camping dichtbij het centrum en het strand

miertje, 6-9-2011

camping, dichtbij het centrum en dichtbij het strand.

sanitair is niet echt geweldig te noemen, gewoon praktisch te noemen, verder ook niet.

de ligging is vooral ideaal, de plaatsen zijn ook goed.

we waren met een camper en vonden de prijs voor een overnachting wel prijzig, namelijk 27 euro.

Gereisd met partner in augustus 2011

Leuke camping!

Timothy Depecker, 9-8-2010

Wij hebben onze vakantie op deze camping aangenaam ervaren... het had alles wat je nodig had. Wij hadden fietsen mee en hebben deze de hele tijd gebruikt... alles is dichtbij. Het zwembad is klein maar het strand is niet zover. De standplaatsen waren groot genoeg voor ons, wij hadden enkel een tent en auto, maar anderen met caravan, voortent, een kleine apparte tent en dan nog eens de auto, ja die hadden misschien wel plek tekort... het was dan ook soms moeilijk om met de auto tot aan je standplaats te raken. Onze standplaats had heel veel privacy en ook schaduw, wat we zeker konden gebruiken. Klein minpuntje misschien; sommige gezinnen hadden standplaatsen waar ik zeker niet had willen verblijven: vlak naast hoofdbaan of sanitair of zwembad of... Maar goed, dat heb je waarschijnlijk altijd wel. Mijn vrouw en ik hadden een prima tijd hier.
Gereisd met partner in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Clape in Cap d'Agde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Clape zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Clape scoort een 6.06 uit 10 op basis van 53 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: