Hotel Le Mas de le Plage ***

Hotel Le Mas de le Plage
Le Mas de le Plage

1 review over Hotel Le Mas de le Plage in het Nederlands

Robert Kunen, 3-7-2005

Wij hebben 9 dagen in dit kleine hotel gezeten. Het wordt gerund door een zeer vriendelijk (Engels sprekend) echtpaar.

De kamers hebben alles wat je nodig hebt (TV, koelkast, bad) maar zijn niet heel bijzonder. Gezellig, pas gerenoveerd, maar bijv. het sanitair is wat oud.

Het hotel ligt op 300m van het strand en heeft een prachtige tuin met dennebomen en een zwembad.

Wat dit hotel echt bijzonder maakt, is de keuken! Wij verbleven half-pension; zo werden we iedere avond verwend met gerechten als foie gras, coquilles, eendeborst, creme brulee, etc. Alles werd zelf gemaakt. En 's ochtends zelfgebakken croissants, stokbroodjes, etc. Wat ons betreft kunnen ze zo een Michelin ster krijgen!

De staf is zo vriendelijk, dat ze met al hun gasten die langer dan een paar dagen blijven wel iets persoonlijks hebben.

Kortom, een echte aanrader (als je halfpension blijft)!

Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Mas de le Plage in Canet-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Mas de le Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Mas de le Plage scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.