Accommodaties Canet-Plage

27 februari 2015

Canet-Plage
7,7
129 beoordelingen
Wordt Canet-Plage je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vindt je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Canet-Plage.
Even geduld a.u.b.

De beste prijzen en last minutes voor Canet-Plage bij:

21 Accommodaties Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Canet-Plage

Alleen accommodaties in Canet-Plage worden getoond
Je hebt gekozen Land
Frankrijk
Regio
Languedoc - Roussillon
Bestemming
Canet-Plage
Straal:
Check het aanbod van Zoover in Canet-Plage Type accommodatie
Appartementen in Canet-Plage (13)
Campings in Canet-Plage (2)
Hotels in Canet-Plage (4)
Vakantiehuizen in Canet-Plage (1)
Chalets in Canet-Plage (1)
Scoort goed op
Kindvriendelijk (1)
Meer criteria
Waardering (2)
Ligging (3)
Service (2)
Prijs / kwaliteit (3)
Eten (1)
Staat van het sanitair (1)
Aantal sterren
Hotels.com (2)
Expedia.nl (2)
Neckermann Reizen (2)
Tjingo (1)
Boek direct bij Zoover (1)
Arke.nl (1)
Minimaal 1 (4)

6,9
558 beoordelingen
2,1 km tot centrum
Stacaravan prima, omgeving topNooit meer
8,5
3 beoordelingen
0,6 km tot centrum
Leuk hotel voor als je op doorreis bentEen echte aanrader
7,8
4 beoordelingen
4,4 km tot centrum
Schaduw rijke gezellige campingHeerlijke, eenvoudige camping
7,5
5 beoordelingen
0,6 km tot centrum
dit is la douce France ten voeten uitGoed hotel
2 beoordelingen
0,3 km tot centrum
Een nachtmerrieExclusief en toplocatie aan zee!
 1 2

Canet-Plage scoort een 7,7 uit 10, op basis van 129 beoordelingen
Wordt Canet-Plage je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Canet-Plage. Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Canet-Plage. Mocht je meer behoefte hebben aan echte beoordelingen kijk dan even onder de tab beoordelingen en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Canet-Plage. Vergeet niet de beoordelingen van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier beoordelingen vinden van 13 Appartementen, 2 Campings, 4 Hotels, 1 Vakantiehuis en 1 Chalet in Canet-Plage. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 56 vakantiefoto's van Canet-Plage. Lees de 129 reviews beoordelingen van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Canet-Plage. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Canet-Plage. Bekijk ook andere accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Languedoc - Roussillon.