Camping Les Sapins **

8,3

111 reviews over Camping Les Sapins in het Nederlands

Gastvrije camping op prachtlocatie

Rick, 25-8-2017

Les Sapins in Camurac is een bijzondere camping gerund door Lia en Jos. Gastvrije mensen die iets moois hebben neergezet in de overweldigende natuur van de Franse Pyreneeën. Niet alleen voor fietsliefhebbers een Walhalla maar ook voor rustzoekers, wandelaars, avonturiers, schrijvers, mama's & papa's en natuurlijk kids die zich de hele dag kunnen vermaken in de heerlijke berglucht. Mooi nieuw zwembad voor de warme zomerdagen (want die zijn er!) tal van sportieve activiteiten voor jong en oud, WiFi (jawel); elke dag vers brood of lekker ontbijten in de tuin of het knusse café met prima koffie en ook voor een lekker diner zit je goed bij Lia en Jos. Zelfs verwende locals weten Les Sapins te vinden, kortom, een absolute aanrader. Binnen een uur rijden van de camping tal van plekken die de moeite waard zijn, oude kastelen met een roemruchte historie, azuurblauwe meertjes met warm water, Pyreneeëncols van elke categorie voor de liefhebber...
Gereisd met vrienden in augustus 2017

mooie plek maar

Sanna, 11-8-2017

Mooie plek maar jammer genoeg ook wat minpunten

Het personeel lijkt er weinig plezier aan te beleven.

Het restaurant was leuk alleen er serveerde maar een meisje.

Het sanitair was een beetje raar want er was geen wc papier

Ook was het pizza dag maar waren er al heel veel pizzas smiddags al niet meer te bestellen. Ik vond het verder wel een gezellige camping en heb er veel plezier beleeft met mijn familie.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Heerlijke camping om tot rust te komen.

Jaap van Gelder, 9-8-2017

Camping Les Sapins is een rustige camping waar je heerlijk kunt genieten van de natuur en leuke mensen kan ontmoeten. Er worden diverse outdoor activiteiten georganiseerd op de camping en in de omgeving. Winkels, benzinepompen en pinautomaten zijn heel beperkt te vinden in de omgeving. Jongeren (en ouderen) kunnen 's avonds wat drinken in de camping-bar. Dit is heel kleinschalig, maar gezellig. De beheerders zijn heel gastvrij. Ze proberen het de gasten echt naar de zin te maken.

Topcamping voor kinderen

Sylvia, 3-8-2017

Les Sapins is een vriendelijke camping. Eigenaars waren erg behulpzaam en sympathiek. Ze hadden een aantal studenten in dienst die meehielpen met het runnen van de camping en de animatie grotendeels verzorgde. Fijne jongelui! Onze kinderen vonden de activiteiten erg leuk. Geen plastic fantastic maar voetbaltoernooi, kampvuur, 5 kamp enz.

Onze dochter heeft vele uren op de nabijgelegen manege doorgebracht. Ze mocht daar meehelpen wat ze fantastisch vond. Ook hebben we daar met hele gezin een buitenrit gemaakt door de mooie omgeving. Manege is van een ietwat chaotische maar lieve en stoere dame. De paardjes zien er goed uit.

Op de camping kun je ook eten. Wij hebben alleen een bbq avond meegedaan. Simpel maar lekker en prima prijs-kwaliteit verhouding.

Het nabijgelegen dorp stelt niks voor. Een restaurant, geen supermarkt.

Relaxte plek in bergen

Margot, 2-8-2017

Uitgekozen vanwege mooie ligging in bergen, was ook zeker een mooie en relaxte plek. Wel wat verder rijden voor uitstapjes en wat was het de eerste nachten koud (8 graden in juli), maar overdag heerlijk zonnig! Kinderen super vermaakt op trampoline en heel gemoedelijk met heel de bups op de camping. Kampvuur en leren pijl en boog schieten door Anne vond de oudste geweldig. Het is en blijft een twee sterren camping met gammele toegangsweg ernaartoe, simpele plekken (echte boscamping met boomstronken), matig sanitair (met lauw water 's avonds voor douchen en afwassen en natte wc's door douchen aan andere kant van de wc). Ook administratief klopte niet alles (reservering lag er niet, totaalbedrag bleek niet te kloppen), maar juist door relaxte houding van eigenaren kan er ook veel en was er een gemoedelijke sfeer!

Grote aanrader

Mirjam, 31-7-2017

Deze camping ligt op 1300 meter en voelt stoer en niet zo tuttig aan. Leuke bar en restaurantje, mooie tuin en vriendelijke, behulpzame eigenaars. Als volwassen mensen zoek je zelf je weg wel om wat leuke dingen in de omgeving te doen, en alle hulp wordt door de eigenaars geboden als je een vraag hebt. Er is gratis en kleinschalige (knutsel)animatie voor de kinderen. Een enkele keer is het niet gratis en dat weet je dan ook van tevoren. Er worden enorm veel leuke, stoere buitensporten aangeboden waar je aan mee kunt doen. Of niet. De sfeer op de camping is heel goed. Geen getrut met meegebrachte droogmolens, schotelantennes of scottelbraais. Bij mooi en slecht weer een grote aanrader, deze camping!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Waanzinnig mooie plek boven op de berg

Bram peters, 26-7-2017

Camping les sapins is een gezellige, stoere camping met mooie natuurlijke kampeerplekken. Wij stonden met onze tent aan de rand van de camping en keken uit over het dal. De eigenaren zijn super relaxt en behulpzaam.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

niet wat we hadden verwacht

fam. carpentier, 20-7-2017

de eigenaars zijn super lief en rustig en ze willen wel helpen als je het vraagt, maar het zou handig zijn om duidelijke regels en afspraken te hebben waar Iedereen zich moet aan houden.

je vind bv overal prenten dat je niet mag BBQen, maar onze overburen ( eigenaars van een stacaravan die daar staat) mogen dat dan wel want ze hebben het al eens gaan zeggen en ze luisteren toch niet.

Veel brochures te vinden en daar moet je dan zelf wat mee uitzoeken welk het bezien waard is.

Er is heel veel moois te zien en te doen in de omgeving, de natuur is prachtig. Een geiten boer ( die Vlaams praat :) ) die kan blijven vertellen over de streek. bossen van Nébias zijn betoverend.

Er is een verfrissend zwembad en de manege die naast de camping ligt is erg leuk en een toffe eigenares.

De animatiewas elke dag 1 uurtje en je moest nog bijbetalen soms wat we nog nooit hebben gehad ( zat in de prijs ).

Kortom, leuke vakantie gehad, maar teleurgesteld ivm camping.

Prachtige camping voor wandelingen

Peter Holtzapfel, 6-7-2017

Einde mei, begin juni zijn wij een kleine week op deze camping geweest.

Hartelijk ontvangen door de eigenaresse, rondleiding gehad en een mooi plekje uitgezocht met view op bergen. Helemaal klaar was het terrein nog niet. Er werd nog hard gewerkt aan de grasmat en het zwembad zat nog op slot en was nog niet klaar gemaakt voor gebruik. We hebben één keer gebruik gemaakt van het camping restaurant. Dat is erg gezellig. Doordat het weer omsloeg en er langdurig regen werd voorspeld zijn we naar de Middellandse zee vertrokken.

We hebben vanaf de camping een paar prachtige wandelingen gemaakt. Tijdens één van de regendagen naar Andorra gereden. Je kunt daar goedkoop shoppen en tanken. Goedkoopste literprijs in de EU. € 1.08 per ltr. Er is ook een aardig automobielmuseum.

We hebben een prettige tijd gehad, mede door de vriendelijke eigenaren.

In het hoogseizoen is er entertainment en ze hebben een aantal paarden.

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijk relaxed en prima service

Fam. de Haan, 9-11-2016

Heerlijke ongedwongen sfeer, mede door instelling eigenaren en medewerkers. Vriendelijk en behulpzaam en geen vraag is te veel of te moeilijk.

We hadden een mooie ingerichte tent op een fantastische plek (uitzicht over dal).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Sapins in Camurac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Sapins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Sapins scoort een 8.3 uit 10 op basis van 114 reviews.