Appartement Chateau de Camurac ****

8,9

50 reviews over Appartement Chateau de Camurac in het Nederlands

Gastvrij, comfirtabel, gezellig

Christianne Bezembinder-de Wolf, 21-8-2016

Château de Camurac is een heerlijke plek voor wie van rust en natuur houdt. Het appartement is eenvoudig, maar comfortabel ingericht. De verzorging is uitstekend (op verzoek schone handdoeken en beddegoed)! De gastheer en -vrouw zijn buitengewoon gastvrij en aardig. In het restaurant kun je lekkker eten als je niet zelf wil koken.

De omgeving is prachtig. Je kunt er wandelen, ruïnes van katharenburchten bezoeken, grotten bezoeken en 's winters ook skiën.

Een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2016

Fantastisch verblijf,

MeartPruyn, 16-7-2016

Ik schrijf niet vaak een review, maar onze ervaring met de Chateau Du Camurac was overweldigend. Bij aankomst werden wij vriendelijk ontvangen, waarna wij verschillende tips kregen wat we in de omgeving konden doen. De Chateau Du Camurac is leuk gelegen tussen de bergen in Zuid Frankrijk en zijn leuke activiteiten te doen in de omgeving. S'avonds wordt er heerlijk gekookt, tijdens het verblijf wordt er goed voor je gezorgd en geen vraag is teveel.

Al met al hebben wij een geweldige ervaring gehad en komen zeker weten nog een keer terug. Bedankt voor alles!

Gereisd met partner in juli 2016

Rust, aardige uitbaters, mooie natuur

Myriam, 23-6-2016

Chateau de camurac is erg rustig gelegen, heeft erg mooie natuur in de naaste omgeving, een plek om weer nieuwe energie te krijgen. De uitbaters zijn erg aardig, je kunt er heel goed eten. Je voelt je meteen thuis.
Gereisd met partner in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Chateau de Camurac bij:

Voor herhaling super interessant!

mnmjansen1956@gmail.com, 23-12-2015

Rustgevende omgeving, geweldig.
Gereisd met partner in juni 2015

Mooie omgeving en zeer kindvriendelijk

Rob, 17-12-2015

Leuke locatie. Appartement met heerlijk terras. Als je wilt kun je ook in het restaurant eten. Marjon kookt heerlijk! Rodrique weet vele leuke uitstapjes en kent de omgeving zeer goed. Zowel voor kleine als oudere kinderen is er voldoende in en om het Chateau te doen. Schitterende wandelmogelijkheden. Maar ook lekker shoppen in Andorra is maar een uurtje rijden. Ook in de tuin is het heerlijk vertoeven in de zon. En de kinderen vonden het zwembad leuk.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Prijs/kwaliteit uitstekend, zeer gastvrij

Carla Smits, 6-9-2015

We hebben een heerlijke week gehad. Rodrique weet veel over de omgeving en geeft heel goede tips voor uitjes zodat je zelf niks meer hoeft uit te zoeken. Lekker relaxed! Marjon runt de keuken, ze kookt heerlijk, ook streekgerechten, er is voldoende keuze en je bent flexibel hoe laat je aanschuift. Het appartement (1 slaapkamer, 1 zitkamer met keuken en balkon) is eenvoudig maar prima en heel betaalbaar. En overal is wifi.

Er is van alles te doen in de omgeving, ook voor kinderen (kastelen, wandelen, zwemmen, markten etc). Op de terugreis nog Rodrique's tip opgevolgd en Oradour sur Glane bezocht. Echt doen, je wordt er stil van.

Kortom, een heerlijke vakantie bij zeer gastvrije hard werkende mensen en allerlei leuke uitstapjes.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Gewoon lekker

Aad de Bruijn, 5-9-2015

Chateau de Camurac wordt gerund door Roderique en Marjon. Het zijn allervriendelijkste mensen die heel veel weten van de omgeving, belangstelling hebben voor de mensen die er logeren en ook nog eens zorgen voor een heerlijke avondmaaltijd.

De kamers zijn wat gedateerd maar functioneel en schoon.

Gereisd met partner in augustus 2015

Mooie plek en super gastvrije ontvangst

liesbeth, 5-8-2015

We hebben ruim een week doorgebracht in Chateau de Camurac. Heerlijk ontspannen in en om het huis. We voelden ons er echt thuis.

Een goede uitvalsbasis voor veel uitstapjes.

Rodrique en Marjon adviseren graag over alles wat er te doen en te zien is in de omgeving. En dat is veel, al zul je voor sommige bestemmingen wel een stukje moeten rijden. Het eten is er heerlijk en gevarieerd. De kamers zijn schoon en ruim.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Dankjulliewel Marjon en Rodrique, tot ziens!

WenS, 31-5-2015

Een vakantieverblijf in een prachtig en niet toeristisch gebied waar met volle teugen genoten kan worden van de rust en de wandelingen in de verre omtrek , zeker voor herhaling vatbaar! Marjon en Rodrique zijn uitermate gastvrij, geïnteresseerd en uitgebreid geïnformeerd over het gebied, de uitstapjes, de steden, het sociale en maatschappelijk leven aldaar en delen graag hun eigen ervaringen. Voor ieders wensen weten zij te adviseren.

Daarbij, maar zeker niet als laatste, genoten van de heerlijke maaltijden en zelfgemaakte jams.

Een vakantieverblijf geschikt voor langere tijd maar zeker ook voor een overnachting voor de wandelaars van de Sentier Cathare.

Gereisd met vrienden in mei 2015

Hier zou ik zeker nog een keer terugkomen

Ronald Haan, 12-11-2014

We hebben, samen met onze familie, een week in het Chateau doorgebracht. Wat opvalt: de persoonlijke aandacht, het heerlijke ontbijt en avondeten, de gemoedelijkheid - je hoeft er niet opgedirkt bij te zitten - de gezellige verblijfsruimte en een grote tuin waarin je lekker van het zonnetje kunt genieten. Dan is de, overigens eigen, toilet op de gang gauw vergeten. Roderique en Marion doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. Daardoor voel je je hier welkom en thuis.

Wij hebben het ontzettend naar ons zin gehad. Niet in de laatste plaats omdat er in de omgeving genoeg te doen en te zien is. Een week is echt te kort. Dus daarom: hier zouden we zeker nog een keer terugkomen!

Gereisd anders in oktober 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Chateau de Camurac bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Chateau de Camurac in Camurac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Chateau de Camurac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Chateau de Camurac scoort een 8.89 uit 10 op basis van 54 reviews.