Camping Domaine de Gajan ****

Camping Domaine de Gajan
Domaine de Gajan
8,1

8 reviews over Camping Domaine de Gajan in het Nederlands

Zet zelf de bloememtjes maar buiten!!

A.Lamper, 27-7-2017

Een zeer slordige camping, waar men wel weet te vertellen wat NIET mag, maar niet weet wat wel MOET.

Eigenaresse is ZEER intimiderend als men klachten heeft.Toen wij iets zeiden over het 30 cm. hoge gras op onze plaats en de zeer slortdige heggen,adviseerde mevrouw te vertrekken, want zij deed er niets aan. Toen we een vraag stelden over de spinnewebben van 20 cm groot en viezigheid op de wanden in de toiletten zei ze letterlijk: ”In juli en augustus halen we die niet weg, anders kunnen we aan de gang blijven”. We durfden toen niets meer te zeggen van de vieze randen in het zwembad! Uiteraard zijn we eerder vertrokken!!

Gereisd met partner in juli 2017

Prima camping

Marcel Wensink, 22-8-2016

Geweldig zwembad,miet groot maar doeltreffend. De kampeerplek zelf, schaduwrijk, maar een beetje aan de krappe kant. Personeel is gewoon vriendelijk en waar nodig behulpzaam.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Ligging in een prachtig heuvelachtig gebied.

A. Krijgsman, 31-1-2016

Goed: De camping, de plaatsen, niet te grote camping, veel Fransen, goede animatie, heerlijk zwembad met apart glijbaan, de omgeving, verse broodjes smorgens, schoon sanitair, gratis wifi bij restaurant.

Niet goed: de felle lampen langs de paden savonds en snachts. Dat is hinderlijk als je tent erbij staat. ik er een donkere vuilniszak overheen doen.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Astrid, 27-8-2015

De camping is klein maar gezellig, wij zaten in een caravan maar er zijn ook plekken vol in de zon. Wat ons echt tegenviel is dat er alleen voor de Franse kinderen animatie is, onze 3 kids werden zelfs meerdere malen weggestuurd bij de kidsclub vanwege de taal!!! Ook voor volwassenen activiteiten en het avond programma, zoekt men alleen Franse toeristen op, maar daar hadden wij toch geen behoefte aan. Eten restaurant slechten en duur. Verder rustige goede vakantie gehad.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015
Fabienne VEYRET, Gérante, 7-9-2015

Hello,

On our website it is written that we speak French and English. Anais the animator of the mini club speaks English. I am very surprised when you saythat your children were removed from mini club; Anais is a very nice person, it's impossible, I can not believe it. Maybe your children do not understand English or French and wanted to return to the mobil home.

The evening entertainment is in French and we do not want to change that. Many of our international customers are happy to come to France to hear and speak French. The important thing is that we can understand you, and help you in English, for example.

Sorry if you did not like the very good French cuisine served in the campsite restaurant.

We hope you to find a campsite in France, which everyone speaks Dutch

Fabienne

The director

Leuke kleinere camping

Mevrouw Jansen, 25-9-2014

Verzorgde camping met een leuk zwembad en aardig personeel. Goede wifi bij het zwembad!

Wij zaten in een stacaravan dus geen last gehad van het sanitar van de camping maar ik heb ze ook in 2 weken tijd nooit betrapt op een schoonmaakronde. Dus volgens mij kan het wel schoner.

De stacaravan was ruim, leuk ingericht en stond op een leuke plek. Maar de bedden waren zo slecht! Echt toe aan nieuwe matrassen en bredere bedden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Dit nooit meer!

marina, 14-9-2014

Na een vriendelijke ontvangst op de receptie, verbleven we hier 8 nachten. In deze periode werden de vuilnisbakken in de toiletten niet 1 keer leeg gemaakt, terwijl ze vol zaten. Toiletgebouw werd alleen op vrijdag gepoetst! Als je al van poetsen kon spreken, hebben het 1 maal gezien en toen stond een man met de waterdarm de vloer en de wanden wat af te spuiten. Overal in het toiletgebouw waren de stof- en spinnenwebben talrijk aanwezig.Alles gaat uit naar de verhuur van de sta-caravans. We hadden zelf gekozen om een plek in de zon te hebben. Deze plekken waren mooi, was het niet dat het gras half zo hoog stond als de hagen die de scheiding maakte tussen de percelen.Bij aankomst was het zwembad nog te doen, maar toen we de laatste dag er waren lag er overal op de bodem vuil. Het papier dat de dag voordien door een bezoeker uit het zwembad was gehaald en op de rand was neergelegd, lag er nog steeds de ochtend nadien. Voor ons 1 maal, en nooit meer!!!!!
Gereisd met partner in augustus 2014

Camping niet van deze tijd..

Andreas, 26-12-2013

Stoffige camping en let op plekken niet allemaal in de schaduw bij reservering niet aangegeven dat we in de schaduw wilden.

Bij aankomst bleek alleen plek in de volle zon mogelijk dus vanaf 7:30 tot 20:30 vol in de zon bij 35 graden. Veel naar het strand geweest goed te doen ook kwa afstand.

Sommieres wijn kopen bij cave coöperatieve vraag naar de aura bijzondere wijn.

Douches en wc ranzig... Water koud. Kinderen hebben geleerd in 1 A2 minuten te douchen koud water eerst denk je ach bij die warmte wat maakt het ui maar het gaat zeker vervelend worden toen ik aangaf dat ze tekort schoten en na een paar keer dit melden vroeg om teruggave van een deel van het betaalde totaalbedrag werd hier niet eens op in gegaan maar werd er gezegd het is gemaakt dit was 1 avond het geval daarna weer koud als voorheen arrogantie van beheerster was fenomenaal

Als klant wordt je niet gezien als je niet Frans bent maar als lastig object...

Van de 4 sterren hadden we meer verwacht...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

uitstekende gezellige camping

Thierry, 29-6-2013

Deze camping heeft een uitstekend beheer en munt uit door de zeer vriendelijke eigenaars. Is zeer goed onderhouden, voor 2014 is volgens de eigenaars een verwarmd zwembad en nieuw sanitair voorzien (die trouwens nog niet heeft afgedaan). Het is er zeer rustig, ondanks de goede bezetting, een ontdekking van vogels waaronder de "hop" die zomaar langs komt gevlogen. Gegeten hebben we er niet daar de kaart naar onze normen te kort was. Volgens collega kampeerders was het er lekker en zeker meer dan voldoende. Het weer was optimaal voor de maand juni gemiddeld 28° en weinig regen. Schaduwrijk of in de zon is er geen probleem
Gereisd met vrienden in juni 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de Gajan in Boisseron, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de Gajan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Domaine de Gajan scoort een 8.06 uit 10 op basis van 35 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: