Camping Del Ron ***

8,3

16 reviews over Camping Del Ron in het Nederlands

Mooi

De vries, 30-8-2016

Rustige camping..zwembad is niet om in te zwemmen...heerlijke rivier..wij hadden een prachtige plek...sanitair was wel wat ver..en gedateerd.....redelijk schoon....genoten...
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Foto's lijken mooier

Roosje, 19-7-2014

Wij waren uit Nederland vertrokken voor camping del Ron. Het zag er mooi uit op de foto's. Mooie plek om te zwemmen en mooi centraal gelegen. Echter lag het in een donker gebied recht tegenover een rotswand. Het was erg slecht weer en het weer bleef daar hangen. We hebben ons op de camping gemeld maar het was er erg slecht weer en konden onze tent niet opzetten. De pizza was wel lekker maar niet zo vers als op de website vermeld. De camping viel ons tegen al waren de mensen wel erg vriendelijk. Als je graag rustig in de tarn wilt verblijven dan is het een prima camping, maar je moet wel een stukje rijden voor een supermarkt en een grote stad. Overigens Chely du tarn echt een aanrader!
Gereisd met partner in juli 2014

Prachtige plek

A.M. Frank, 13-9-2013

We hebben 10 nachten gestaan op deze prettige en rustige camping, de Franse kampeerders maken er echter wel een vieze boel van in het toiletgebouw.

Omgeving is super en de camping ligt direct aan de Tarn, uitzicht aan het water is top.

Kleine supermarkt op 10-15 minuten lopen in Blajoux. Behulpzaam en klantvriendelijk personeel al blijft het spreken van een andere dan de Franse taal wel lastig voor ze.

De toegang met een caravan behoeft wel enige vaardigheid, steil smal en bochtig.

De kids hebben zich prima vermaakt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Fantastische plek aan de Tarn

Fam. Frank, 12-8-2013

Leuke camping, diverse nationaliteiten. Wij hadden een mooie ruime plek aan de Tarn. Voor onze jongens (14 en 10 jaar) helaas niet zoveel NL jeugd. Maar ze hebben zich prima vermaakt aan de rivier. Sanitair idd niet altijd even schoon maar idd het ligt zeker ook aan de mede gebruikers. Sanitair gebouw boven zag er schoner uit maar dat komt denk ik ook door het afvalt waar je over loopt en dat is beneden niet zo. Kano gehuurd op de camping ook erg leuk om te doen.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Prachtige locatie in een rustige omgeving

Tim, 9-8-2013

Prachtige plek om in alle rust te genieten van de omgeving. Ideaal verfrissen in de rivier, ook voor kleine kinderen (de onze zijn 4 en 1 jaar). Voor kleine kinderen zijn de speeltuin en het zwembad helaas minder geschikt. Niet te toeristisch (vanaf begin augustus werd het wel echt druk). Enkel het sanitair mocht beter onderhouden worden. Zowel structureel was er vaak iets fout als qua netheid.

Vriendelijk personeel!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Elk jaar weer terug!

Daniëlle, 8-8-2013

Op deze camping komen we elk jaar weer met veel plezier terug! Eerst met zijn tweetjes en nu met onze dochter. Ook zij vermaakt zich hier prima. De mensen zijn vriendelijk en zorgzaam. Het sanitair is niet altijd optimaal maar ja dat ligt niet aan de schoonmaak maar meer aan hoe de mensen het achterlaten. Eigenaresse spreekt een aardig woordje Engels en er is een hoop mogelijk. Vragen staat vrij is het motto! Onze dochter speelt heerlijk in het zwembad en de Tarn is ook heerlijk. Kortom.... een plek om steeds weer terug te komen! Ze hebben overigens ook chalets en mobil homes. De omgeving is geweldig. Er valt een hoop te ondernemen en te ontdekken, wij ontdekken zelfs na jaren nog steeds nieuwe dingen. Ga er eens een keertje kijken, is echt de moeite waard!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Jammer

Bernadette, 30-7-2013

Hadden een mobil home gehuurd voor 1 week. Deze was nieuw en schoon, behalve kussens. Kregen met moeite 2 nieuwe platte kapokzakjes. Keukenuitrusting was minimaal. Maargoed ligging aan de Tarn was prachtig! Eigenaresse kwam voorlaatste dag met een brief over de schoonmaak; in het frans. Zij vertaalde dat de koelkast uit moest, uitgesopt en dat we alles wat we gebruikt hadden schoon achter moesten laten. Op ochtend van vertrek kwam werkneemster controleren en was niet tevreden; er zaten vingerafdrukken op het raam van de deur en van een kiepraam. Wij moesten de schoonmaak overnieuw doen! En dat terwijl ik zelfs de deurklinken had schoongemaakt. Eigenaresse weigerde te komen kijken en we kregen onze borg niet terug! Wij waren verbolgen en kregen bij de receptie van haar allerlei beledigingen te verduren. Met boel stampij toch onze borg teruggekregen, maar het leed was al geschied, wij denken met een rotgevoel terug aan deze camping.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Del Ron is een beetje thuiskomen.....

Sam, 25-10-2012

Een heerlijke plek om uit te rusten, te genieten van de prachtige omgeving. Vanuit je tent zo zwemmen in de rivier. Erg vriendelijk personeel.

Géén disco of ander entertainment. Gelukkig! Ook helemaal niet nodig. Gieren, bevers, bosuilen, slangenarenden....meer heb je niet nodig.

Sinds 2001 zijn we inmiddels vijf keer teruggeweest en dit was als het aan ons ligt zeker niet de laatste keer.

Gereisd met vrienden in juli 2012

Erg mooie en relaxte camping

Bob en Anneke, 1-10-2012

Wij hebben hier een week gekampeerd en vonden het heerlijk. We hadden een grote mooie plaats aan de rivier en genoten van de rust en de privacy. Je kunt vanuit hier goed wandelen en bijvoorbeeld vers brood halen in een dorp vlakbij via een mooi weggetje. Zwemmen in de Tarn voor je tent, wat wil je nog meer!

De sfeer is prettig en relaxt, wij komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in juni 2012

niet geweldig.

JW Spannenberg, 7-9-2012

In Augustus 2 nachten op deze camping gestaan maar wij vinden dit niet een camping om aan te raden. De ontvangst was niet vriendelijk, bleek dat wij de "verkeerde" receptioniste hadden bij aankomst want de andere dame was wel vriendelijk en vrolijk. Het sanitair was ronduit smerig, er is in die dagen dat wij er waren niet schoongemaakt. De afwas moest met lauw water gebeuren (je kon nog beter het water in de zon opwarmen). De camping maakte op ons een onverzorgde indruk. Nee, voor ons geen "Del Ron" meer!
Gereisd met partner in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Del Ron in Blajoux (Cévennes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Del Ron zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Del Ron scoort een 8.31 uit 10 op basis van 66 reviews.