Hotel Ibis Beziers Est **

5,6

5 reviews over Hotel Ibis Beziers Est in het Nederlands

Prima maar wel duur

Melvin, 15-8-2017

Als doorreis hotel gebruikt, voor de ligging erg duur. Ontbijt was prima maar de kamers gedateerd.
Gereisd met partner in januari 2017

Prima hotel voor op doorreis

Bjk, 3-8-2013

We hebben hier 1 nacht geslapen en dat is prima te doen. Hotel ligt dicht langs de weg en was qua prijs prima te doen. Zwembad is inderdaad erg lekker om even de dag in de auto te vergeten. Kamers waren normaal. Niet bijzonder maar ok. Toen wij er waren was de airco stuk op onze verdieping en zat het hotel vol dankzij enorme files op de wegen. Snikheet in de kamer maar na wat vragen etc was toch in de avond nog de airco gemaakt. Ontbijt stelde erg weinig voor. Eten hebben we verder daar niet gedaan.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Prima doorreishotel met afgesloten P en zwembad

Claudia, 8-8-2011

Prima 2 sterren doorreishotel met afgesloten Parking (20 en 7 uur) en zwembadje. Vlakbij de autoroute gelegen. Vriendelijk geholpen door receptiepersoneel. Zwembadje was schoon toen wij er waren en fijn om de kids even een duik te laten nemen na een dag in de auto. We hebben in het restaurant van het hotel gegeten en dat was prima Frans eten met vriendelijke bediening. Compacte, nette 3 persoonskamer met badkamer met bad/douche en toillet. Heerlijk geslapen, airco maakte wel wat herrie maar door de vermoeidheid hier weinig last van gehad. Geen gebruik gemaakt van ontbijt.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ibis Beziers Est bij:

Ligt aan de rand van de Stad

wim en sabine, 14-9-2010

Hotel Ibis Beziers ligt aan de rand van de stad en kan enkel gebruikt worden als doorreishotel. De kamer was proper, de parking is afgesloten. We betaalden een promotieprijs, dus hadden we geen reden tot klagen.
Gereisd met partner in september 2010

nooit meer!!

marco_mailbox, 27-8-2010

hotel geboekt omdat het een zwembad had.........zwembad te vies voor woorden!

Bedden super slecht! we sliepen om een soort tafelblad onder het matras!

service was slecht.....er stonden buiten twee dames van de receptie te roken...en wij wilden inchecken na een lange reis...ze bleven gewoon staan kijken en kwamen pas na een kwartier binnen!

onbijt was minimaal geen gebakken eitje of gekookt eitje niks van dat alles

92 euro betaald en dat was gewoon weggegooit geld.......

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ibis Beziers Est bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Beziers Est in Béziers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Beziers Est zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis Beziers Est scoort een 5.62 uit 10 op basis van 5 reviews.