Camping La Buissière ***

La Buissière

2 reviews over Camping La Buissière in het Nederlands

Aanrader!

Fam F, 22-8-2017

Een erg geslaagde vakantie gehad mede dankzij het goede weer en de fijne rustige camping. Eigenaren zijn vriendelijk en erg betrokken. Spreken redelijk Engels. In de omgeving is voldoende te doen! Op de camping zelf veel Franse, Belgische en hier en daar ook Nederlandse gasten. Naast voornamelijk schaduwrijke plaatsen voor tenten ook mobile homes aanwezig. De camping biedt voldoende animatie/avond programma voor jong en oud. Goed zwembad en mogelijkheid om s'ochtends brood af te halen.

De camping beschikt over twee sanitair gebouwen, mannen en vrouwen niet gescheiden. Ondanks dagelijkse schoonmaak was het regelmatig vies.

Al met al scoort de camping een dikke voldoende!

Gereisd met partner in augustus 2017

Rust en bomen

Stella, 7-8-2016

Heerlijke vakantie gehad op deze camping. Beheerd door een lief stel en hun kinderen. Familiaire sfeer. Wel wat veel mobil homes, maar met vriendelijke bewoners. De plekken voor de tenten zijn ruim genoeg (onze stormtent paste er makkelijk). Er zijn veel schaduwrijke plekken maar ook een aantal zonnige.

Lekker zwembad met voldoende nieuwe ligbedden. Het sanitair is vrij schoon, biedt alleen niet heel veel privacy omdat de hokjes van boven en onder open zijn, dus geluiden en geuren worden in het gebouw verspreid.

Lekker warme douches.

Barbecuen mag op de daarvoor aangegeven plek. Was even wennen ipv voor de tent, maar was eigenlijk erg gezellig! Aanspraak etc.

Kortom een lekkere vakantie gehad (7 nachten) en dichtbij allerlei moois! We hadden aanvankelijk 12 nachten geboekt, echter wilden we nog wat dagen naar de kust en het was geen probleem om ons geld terug te krijgen.

Gereisd met partner in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Buissière in Barjac (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Buissière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Buissière scoort een 8 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: