Camping Les Genêts d'Or ****

8,1

126 reviews over Camping Les Genêts d'Or in het Nederlands

Gemoedelijk

E., 25-8-2017

Wij zaten in een MobieleHome op een prachtig plekje. Netjes en gezellig ingericht. De airco was zeer prettig al maakte hij vooral 's nachts wel wat herrie. Nadeel van de MobielHome's is dat ze pal aan een drukke 70km weg staan waar met name 's morgens heel vroeg veel landbouwvoertuigen overheen denderen! Het water aan de rivier is heerlijk het zwembad klein maar verfrissend met ligbedden. De prijzen in het restaurant zijn aan de pittige kant. Sanitair is duidelijk aan vervanging toe maar wordt wel keurig schoon gehouden. De staanplaatsen voor caravans en tenten zijn ruim en bieden veel schaduw. Veel Nederlanders met hier en daar een Fransman, Belg, Duitser of Engelsman...
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Goede camping met ruime plaatsen

pbuitenhuis, 18-8-2017

Goede en rustige camping met vriendelijk en gepassioneerd personeel. Nederlandse eigenaresse Yvette met dochter Kristel en schoonzoon Mike staan voor goede service en vakantiegevoel. De camping is direct gelegen aan de Cèze. Er staan zeer veel Nederlanders waarvan het overgrote deel elk jaar terugkomt (moet je van houden). Ruime tot zeer royale kampeerplekken met veel schaduw. Sanitair (2 gebouwtjes) is verouderd, maar wordt goed schoon gehouden. Douches zijn warm en regelbaar qua temperatuur. Capaciteit is net te krap. Jammer dat campinggasten toch elke keer weer de boel versmeren. Verwarmd zwembad (in volle zon) wat klein maar voldoet. Prima broodservice. Restaurant met goede menukaart, elke dag geopend (met verkoeling). Wi-Fi is matig, valt constant weg. Cèze (schoon, helder en vol vissen) is direct vanaf de camping toegankelijk, met kiezelstrandjes en kleine stroomversnellingen. Supermarkten als HyperMarché en Carrefour in centrum Bagnols (auto 5 min). Avondanimatie is er wel maar had in onze ogen wat meer gemogen. Al met al een fijne vakantie gehad hier.

Helaas hadden we in onze periode ontzettend veel last van zgn. Blandford vliegjes. Deze bijten en laten hevig jeukende bulten achter op voornamelijk onderbenen en voeten.

Let op het jaarlijkse Reggae Festival (Zion Garden), dit geeft vooral 's nachts nogal geluidsoverlast!

Gereisd met partner in juli 2017

Redelijk, echter wat vragen omtrent prijslijst.

John, 14-8-2017

Op alle Franse campings welke ik ken en bezocht heb, is een forfait 2 personen campeermiddel auto en electra, echter op deze camping is het forfait 1 persoon? Is deze camping voor alleenstaanden? Tevens de reservering, voor een reservering betaal je, simpel. Maar om nou een reservering te betalen plus nog een reservering voor de plaats welke je graag zou willen? dus wil je een specifieke plaats, betaal je 2 maal de reserveringskosten. Soort van verkapte prijsverhoging??

Verder redelijk rustige camping, soms wat "nacht"geluiden bij enkele gasten, maar deze gasten zorgen ook dat er enkele leuke dingen voor de kinderen worden gedaan. Film verzorgen op de rivier b.v., kijkers op luchtbedden!! Hilarisch!! Werd een haaienfilm vertoond, er waren zelfs duikers bij betrokken om de kijkers wat te laten schrikken! Rivier is top! water schoon en helder, eigenlijk best een leuke camping, zou enkel de prijslijst niet te veel af te laten wijken voor wat gebruikelijk is in Frankrijk, krijgt een "Hollands" karakter.....

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Topcamping, wel erg Nederlands

Sanderschrijft, 1-8-2017

Een gezellige camping met prachtige plekken met veel schaduw. Kiezelstrand aan de rivier de Cèze - vol vissen, slangetjes, bevers (!) en toffe stroomversnellingen - is direct vanaf de camping toegankelijk. Goed restaurant (top entrecote!), überschoon sanitair en fijn zwembad. Eigenares Yvette is een topper, werkt samen met haar dochter en schoonzoon keihard en dat is zichtbaar. Sanitair is schoon, paden zijn keurig en niets is kapot. Alles klopt. Misschien wel juist daarom extreem veel Nederlandse gasten, waarvan een groot deel (vaak al jarenlang achtereen) terugkomt op de camping. Als je dat geen probleem vindt is dit een topcamping. Zoek je de echte Franse sfeer, dan zou ik de camping niet aanraden.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Favoriete camping

Thom pama, 29-7-2017

T'is echt een top camping ging er bijna elk jaar heen met m'n vader maar sinds kort om de twee jaar

Ik zie ook elke keer weer als ik op de camping ben dezelfde vrienden en het personeel is top

Er is voor de jeugd altijd wel wat te doen ook al zeggen mensen van niet en in de avond verzamelen we met een groepje bij het restaurant of of het veldje zo ver mogelijk achterin de camping zodat niemand last van ons heeft

Als we even naar de mac willen of inkopen willen doen voor in de avond hoeven we maar een halfuurtje te lopen prima te doen

T'is een gezellige camping en zeker een aanrader WiFi valt inderdaad tegen maar ben ik niet veel mee bezig als ik met vrienden de hele dag en avond zowat aan het chillen ben

Conclusie: t'is een gezellige camping waar iedereen kennis met elkaar maakt en omgaat ook volwassenen en elkaar meestal elk jaar weer zien t'is mijn favoriete camping en ga het er liefste elk jaar weer heen

Mike en kristel volgend naar kom k weer ranja drinken ;-)

Gereisd anders in januari 2017

Genieten op ruime plek op schone camping

Mieke, 25-5-2017

Sanitair tikkeltje verouderd , maar wel superschoon. Restaurant iedere dag open. Brood service. Grote plaatsen .zwembad in hoogseizoen waarschijnlijk te klein, maar voldoet in voor en na seizoen, is verwarmd. Helaas wel in volle zon. Honden in hoogseizoen niet welkom. Er is apart hondenstrand. Nederlandse eigenaar, waardoor er op camping ook voornamelijk Nederlanders staan. Bagnols is niet echt een gezellige stad. Markt pont St Esprit, Uzes en Bagnols aanraders. In voor en naseizoen, heerlijke camping .
Gereisd met partner in mei 2017

Mooie camping met ruime en speelse plaatsen

Astrid, 20-8-2016

Prima camping met heel vriendelijk restaurant personeel. Ook de eigenaresse is heel vriendelijk en doet niet moeilijk over een dag meer of minder staan. Wel de eerste twee weken van augustus voornamelijk veel Nederlanders waarvan een groot deel elk jaar komt en elkaar dus goed kent. De week erna kwamen er veel Fransen wat wij een leukere mix vonden maar het is maar waar je van houdt. Fantastische royale plekken met veel schaduw en prachtig gelegen aan de rivier. Douches zijn heerlijk warm en zelf qua temperatuur te regelen.

Een aanrader deze camping

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Hollandse camping; prima als je er van houdt

senior, 31-7-2016

Door anderen op deze camping terecht gekomen. In het voorseizoen. Het is een 99,99% Nederlandse camping, met her en der een andere Europeaan. Prima als je er van houdt; het is relaxt, alles is in het Nederlands. Heeft ook wel voordelen bij ziekte of pech. Eigenaresse zeer vriendelijk en behulpzaam. Camping is prima; sanitair goed, plaatsen groot met veel schaduw, zwembad schoon, rivier Cèze kun je in zwemmen of op het kiezelstrand zonnebaden. Restaurant fijn gegeten. Omgeving veel te bekijken en veel te zien. Wifi inderdaad slecht;reden om het apparaat veel uit te laten; werkt heel prettig! Een minpuntje in het zwembad is nergens schaduw of een parasol; heel vervelend voor zwemmers die niet in de zon mogen zitten of er niet tegen kunnen, maar wel graag een poosje in het zwembad willen zijn.
Gereisd met partner in juni 2016

Restorant

Rob Zeelenberg, 24-7-2016

De prijzen zijn veeeeel tehoog voor een camping, een biertje €2.40🤔 en dan dat je niet kan pinnen??
Gereisd met partner in januari 2016

Mooie, schone camping.

Petra Kars, 23-7-2016

2 weken op deze camping geweest in mobil-home. Prima onderkomen. Schoon, mooie plaats. Eigenaren zeer vriendelijk en werken er hard aan de camping in topconditie te houden. Wij zijn door eigenaren heel goed geholpen bij pech met onze auto.Plaatsen voor tenten en caravans is schaduw en zon. Onze zoon van 16 heeft zich prima vermaakt met de vele vrienden/vriendinnen op de camping. Jeugd ontmoet elkaar 'savonds op een plek aan de rand van de camping. Geen overlast. Mooie stromende rivier. Prima voor vissen en zwemmen. Water is aangenaam van temperatuur. Zwembad heel schoon. Met ligbedden. Gratis Wifi op de camping. Veel te zien in omgeving na een stukje rijden. Kortom Heerlijke vakantie gehad.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Genêts d'Or in Bagnols-sur-Cèze (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Genêts d'Or zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Genêts d'Or scoort een 8.12 uit 10 op basis van 128 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: