Camping L'Olivier ***

9,6

3 reviews over Camping L'Olivier in het Nederlands

Zeer sympathieke camping

Jul Paenen, 18-8-2011

Een camping waar wij reeds vele jaren onze vakantie doorbrengen. De plaatsen zijn ruim tot zeer ruim (min. 85m²). Zeker voldoende plaats een caravan of camper te plaatsen. Mijn caravan is 7m lang en de voortent heeft nog een annex van 2m breed. Veel schaduw en een heerlijk zwembad (open tot 22u). De camping is klein (15 kampeerplaatsen) en dat maakt dat iedereen iedereen kent. Er worden leuke activiteiten georganiseerd (avondzwemmen tot middernacht in een met kleuren verlicht zwembad, wekelijks een gezamelijk avondmaal voor een prikje, kajak, boomklimmen, ...). Wie lekker wil eten kan dat dagelijks, zonder voorafbestelling maar de kaart is wel beperkt.

Wie lekker wil genieten van een kleine, gezellige, leuke camping weet waar hij terecht kan.

Gereisd met partner in juni 2011

Leuke camping jammer dat de Leiding zo aanwezig is

Fam. hendriksen, 23-7-2011

Zijn lekkere schaduwplekken aanwezig. Het is erg jammer dat de leiding zo aanwezig is en hebben overal regels voor. Het zwembad gaat stipt om 20.00 uur dicht ook al vallen de mussen dood van het dak van de warmte.

Als je wilt eten moet je dit wel het liefst 2 dagen van te voren opgeven. Spontaan gaan eten kunnen ze niet aan, kun je beter naar het dorp gaan. Spontaan een patatje gaan halen ha doe jezelf dat niet aan want dan krijg je een preek waarom je dat niet doorgegeven hebt in de ochtend.

Oh ja is een camping voor vouwwagens en tenten ga er niet heen met je caravan als deze langer is dan 4 meter opbouw. ze zeggen dat het kan maar het tegendeel is waar!! je bent een gewaarschuwd mens alleen al de weg er naar toe is net breed genog om met je caravan op het padje te blijven. En ga zeker niet met je caravan die 250 cm breed is dan kom je niet binnen. is jammer dat ze je dat niet melden!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

volgend jaar voor herhaling vatbaar

bert v Leeuwen, 21-7-2009

ik wil niet te veel reklame maken anders heb ik zelf geen plek volgend jaar .heerlijke camping voor rustzoekers met een nieuwzwembad. fam van Leeuwen sassenheim
Gereisd met partner in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Olivier in Attuech (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Olivier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping L'Olivier scoort een 9.59 uit 10 op basis van 17 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: