Camping Le Ventous **

Le Ventous
7,8

4 reviews over Camping Le Ventous in het Nederlands

voor ons Top, Geen gillende kids in de natuur !

Marcus, 18-8-2017

Gelukkig geen afwasautomaten dat zegt ons al genoeg, keurige mensen die rust en natuur zoeken Niets voor mensen die niet zonder luxe kunnen of die de natuur niet respecteren. Alles voor hen die nog kunnen genieten van echtheid.

Rust respect IN de natuur mooi zwembad mini winkeltje Kei aardige beheerders,

Gereisd met partner in augustus 2017

Erg matige camping.

Jo Berkhout, 16-7-2013

Erg tegenvallende camping. Terrein erg slordig en weining onderhoud. Verouderd saniair en wordt matig schoongemaakt. Weinig watertappunten.

Helaas last van stankoverlast geluidshinder van de doorgaande weg op het achterste campingveld.

Gereisd met partner in juni 2013

Rust ruimte en zon

paai, 5-9-2012

De zeer persoonlijke benadering van de campingbeheerders maakte dat we snel op ons gemak waren. Niet alleen maar Nederlanders, echt lekker zwembad. Goed sanitair en als terrascamping veel privacy.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Superschocne franse('t kán!)top naturistencamping!

Marcus Waltman, 24-1-2011

Een superschone franse (ja, het kán!!) toppie naturistencamping waar iedereen gerespecteerd wordt, kinderen géén natuurterroristen mógen zijn (waar tref je dát nog??) , nog luid corrigerende ouders gewaardeerd worden (óók zeldzaam tegenwoordig!)! Super, wij voelden ons erg op ons gemak en Yves en Yanieck en zoon zijn gezellig in de omgang. Altijd tijd voor een helpend handje of een babbeltje ondanks het vele werk om het terrein ZO in conditie te behpouden!! Het kleine winkeltje is prima. Zwembad is top en de kruisboogschietplaatsen, het Jeux de boules terrein kortom, een prima stek waar wij altijd wel zouden willen zijn/wonen.

Uitzichten om van te smullen, zo ook de regelmatig georganiseerde Paëlla's en andere gezamelijke maaltijden. Een sfeer die ons deed denken aan andere vroegere wereld waar wij allen eens weer op afstevenen hopen we maar!!

Wij komen weer!!

Een aanrader!

Gereisd met partner in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Ventous in Arles-sur-Tech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Ventous zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Ventous scoort een 7.79 uit 10 op basis van 5 reviews.