Camping Taxo-les-Pins ****

6,9

75 reviews over Camping Taxo-les-Pins in het Nederlands

Verschrikkelijk!

Esther, 5-8-2016

Overvolle camping met Frans kl***jesvolk. Stacararavan op zich redelijk, maar deze staan boven op elkaar. Rondom de caravan overal rotzooi. Geen zon op de veranda dus aangewezen op t zwembad, waar het veel te druk is. Geen zonnebed beschikbaar en in het bad als een potje met pieren. Animatie enkel op Fransen gericht. Overcapaciteit op alle fronten. Jong personeel, wel vriendelijk. Badplaatsen in de buurt goedkoop. De betere restaurants veelal tussen 14:00 en 19:00 dicht. Slechts enkele leuke dorpen in het binnenland. Veel te duur voor de geleverde kwaliteit. Aantal sterren slaat nergens op. Eens maar nooit weer!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Zwembad geweldig en daar houdt het dan wel op!

Jan, 8-5-2015

Een korte meivakantie op deze camping geboekt. Nederlands sprekend personeel maakte het inchecken makkelijk. Hun service was heel goed. De caravan is prima!. Schoon en ruim. Onze plek was OK, Mooi houten terras er voor, maar voor de rest zou ik zeer teleurgesteld zijn als ik hier kwam en een caravan kreeg toegewezen: slecht onderhouden plaatsen, slecht terras, meer kale plekken dan gras rond je caravan of veel onkruid, bijna alle plekken heel dicht op elkaar, geen enkele privacy en bijna alleen maar in de schaduw. Nee, dit is bij lange na niet mijn ideale vakantie.

Waar de 4 sterren vandaan komen, is mij een raadsel. Waarschijnlijk voor het waterparadijs, het amfi-theater en (heel belangrijk voor de kids) free wifi bij de receptie en betaald op de camping. Dat is in 1 woord: Geweldig! Maar zeker niet voor de overige voorzieningen. De afstand tot Argeles en het strand is te groot om te lopen, dus sta je zomers veel in de file gezien het grote aantal campngs...

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Allemaal net niet

Hans, 31-3-2013

In augustus 2012 zijn we twee weken naar deze camping geweest, in een mobil home. Het is allemaal net niet goed. De camping is rommelig, het zwembad niet echt schoon, de animatie alleen in het Frans en de mobil home is ook niet super. Het restaurant heeft een zeer beperkt aanbod.

Maar zonder dat je kunt zeggen dat het echt slecht of verkeerd is.

Het is ook niet de duurste camping en dat is terecht. Het personeel doet zijn best, dat moeten we eerlijk zeggen.

Zuid Frankrijk in augustus is gewoon te druk. Veel files op de wegen en drukte in de leuke stadjes. Doen wij niet weer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Taxo-les-Pins bij:

Heerlijk relaxte camping tussen alle drukte

Brigande, 15-8-2012

iets verder van het strand gelegen camping (er rijdt een treintje naar de mooie grote stranden), heerlijk onder de bomen gelegen. Hele relaxte sfeer, zonder al te veel toeters en bellen maar toch genoeg te doen voor de jeugd. Prima zwembad. Ruime plaatsen voor de veelal moderne mobilhomes, met genoeg schaduw door naaldbomen. Voor de mensen die vooral van luxe houden, is dit misschien niet de juiste keuze. Voor hen die van een intieme zuid Franse sfeer houden, op een betaalbare gezinsamping gerund door een Franse familie, is dit een hele leuke plek.
Gereisd alleenreizend in juli 2012

SUPER VAKANTIE 3 kinderen 7' 12' 13 jaar

Rick, Anita, Marvin, Justin en Leroy, 7-8-2012

In eerste instantie denk je pff we zitten hier achteraf. Ha ha, en dat is ook zo maar met een treintje wat van s' morgens vroeg tot s' avonds laat op en neer rijdt en de fietsen die wij bij hadden is het goed te doen. Wel goed opletten waar je fietst want de Fransen weten niet wat ze met fietsers moeten doen in het verkeer of wij zijn verwent in Nederland. De zwembaden zijn ruim groot genoeg en ruimte voor iedereen. Gelukkig zijn de badmeesters niet streng zodat je gerust met een balletje kan gooien of je kind. Wel heren opgelet je mag geen onderbroek onder je zwembroek aan, maar dat vind ik wel normaal want die moet je thuis maar wassen. Er is veel te doen op de camping en ook in de avond, shows, een goochelaar dans en muziek. Jammer dat alles in het Frans is maar dat zijn we gewent. We hebben daar erg leuke mensen ontmoet die we zeker terug willen zien. Of in Nederland of op de camping. Er wordt volop ge smst. Tot gauw. Oftewel, een Supervakantie in 2012. Groetjes Rick
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Fijne camping, prima voor de jeugd

Iris, 6-8-2012

Wij (met twee kinderen van 9 en 11 jaar) hebben een week doorgebracht in een stacaravan op Taxo les Pins. Het is een grote camping, met fijne plaatsen in de schaduw. Het zwembad is aardig groot maar heeft helaas geen glijbanen. Er is elke avond een goed animatie programma en na 23:30 uur is alles stil op de camping. Erg prettig. Sommige sanitairgebouwen zijn al vernieuwd en zeer netjes, maar andere zijn nog sterk verouderd en vies. Gelukkig heb je daar in een stacaravan geen last van. Onze kinderen kregen snel een groep vrienden en hebben zich uitstekend vermaakt; er is voor oudere kinderen veel te beleven. Ook is er twee tot drie keer per week een marktje op de camping. De camping ligt wel een eindje van zee, maar elk kwartier kun je met een treintje naar zee, wat prima te doen is. Al met al een prima camping waar wij zeker nog eens naar terug gaan!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

leuke camping

tamara, 3-7-2012

Leuke camping, wel Frans georienteerd. kinderen hadden snel speelkameraadjes. Het strand van Argeles is echt super. De stacaravan voldeed prima en de plaats was ruim. Eten bij het restaurant was niet super, maar goedkoop Zwembad overbevolkt, maar waar niet in het hoogseizoen. Animatie is inderdaad alleen in het frans. Maar ja, je bent tenslotte in Frankrijk. Al met al prima naar ons zin gehad.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Een meevaller......

Yvonne, 2-9-2011

Wij hebben een positieve ervaring opgedaan en samen met onze drie zoons ( 14,13,11 jaar) een heerlijke vakantie gehad.

Het zwembad was geweldig ,net als de omgeving ; het sanitair was het enige min puntje , maar als je dan naar de prijs / kwaliteits verhouding ziet valt daar prima mee te leven ; wij komen hier zeker nog eens terug!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

hele goede vakantie!

nieskee, 15-8-2011

een heerlijke vakantie gehad op deze camping,

zag er allemaa schoon uit en een heerlijk zwembad!

wel veel franse maar helemaal geen last van gehad!

of terwijl een super vakantie gehad met 9 personen

van 9 tot 48 jaar allemaal naar onze zin gehad!

alleen jammer dat het ver van het strand is!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

ga al 7 jaar

67 landen gedaan!!!, 9-6-2011

een echte aanrader,aan de mensen die last hebben gehad ik heb het ook meegemaakt let er op als je boekt dat je aan de zuid kant zit daar komen GEEN jongeren.

mooie camping!!!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Taxo-les-Pins bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Taxo-les-Pins in Argelès-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Taxo-les-Pins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Taxo-les-Pins scoort een 6.88 uit 10 op basis van 239 reviews.