8,4

53 reviews over Camping L'Etoile d'Or in het Nederlands

Een mooie gezellige en kindvriendelijk camping.

Marijke, 3-7-2016

Heerlijke zwembaden ook voor de kinderen, en prettig de gratis fitness om toch in conditie te blijven.

Het gratis treintje dat je naar strand of boulevard brengt is echt een uitkomst.

Genoeg vertier voor jong en oud en zeker de plekken van de stacarvans zijn ruim in vergelijking met andere campings.

Op veel campings geweest maar deze heeft toch onze voorkeur, gemoedelijk, gezellig, kindvriendelijk.

Prachtige omgeving met heel veel gezellige markten en een hele mooie boulevard waar je zo naar de haven loopt.

Dit word het derde jaar en gaan 3 weken maar nu ook met vrienden en hun twee kinderen .

We verheugen ons er allemaal erg op en zeker ook de kinderen.

Begrijp niet waar de soms negatieve reacties vandaan komen maar je hebt mensen die nooit tevreden zijn.

Voor ons in ieder geval een hele dikke voldoende .

Gereisd familie in juli 2016

Deze camping echt nooit meer.

Brenda en Marchel, 19-1-2015

Zijn vorig jaar 3 weken (juli-augustus) naar deze camping geweest.

Nieuw maar veeeel te klein zwembad met een niet al te aardige badmeester.

We hadden een probleem met het toilet, na 10 keer vragen en 5 dagen kwam er eindelijk iemand kijken.

Er is ook geen vermaak voor de nederlanders,niet voor klein en al helemaal niet voor de wat grotere kinderen.

Er waren op 4 Nederlandse families na alleen maar Fransen dus de kids hadden geen aanspraak.

Naar het strand is een lijdensweg want door de enorme drukte doe je daar een uur over om vervolgens je auto niet kwijt te kunnen.

Dit jaar gaat het weer gewoon naar Italië wat ons

en de kids zeer goed bevallen is.

Gereisd familie in januari 2014

Fantastische Camping

Nanny van der Ven, 9-9-2013

Camping L'Etoile D'Or is een heel goed en gezellige Camping .Vriendelijke mensen aan de Receptie die altijd bereid zijn indien er vragen zijn om je te helpen. Voor het derde jaar heen geweest en wij hopen nog een aantal jaren van deze mooie camping te kunnen genieten.
Gereisd met partner in juli 2013

Top camping en caravan

Candy, 17-3-2013

Vorig jaar en dit jaar gaan we weer heerlijk naar Argeles. In 2008 zijn we ook al geweest en daarna 3 jaar op andere campings maar is toch tegen gevallen,de caravans waren niet schoon en de bedden waren echt niet om op te liggen.We hebben heel fijn contact met de eigenaar van de caravan en weten dus dat het goed zit [ ook wel belangrijk in deze tijd ].

Al met al een fijne camping,heerlijke luxe caravan en prachtige omgeving.

Gereisd familie in januari 2013

dit nooit meer

Theo, 25-2-2013

kamping plaatsen rondom tennisbanen - hier rondom wordt ook de franse jeugd gedumpt -die zijn iets luidruchtig

de duiven schijten je tent paars - gaat er bijna niet af - hoort bij het natuurlijk houden van de camping - staat in de kleine lettertjes geen reden voor schade vergoeding. Er kan niet worden onderhandeld - betalen voor de rest als je weg wilt.

disco niet op de camping wel vele erom heen - kortom herrie tot laat

NL vriend van de kamping wordt te hulp geroepen - maar staat vooral reclame voor de kamping te maken ipv een oplossing te vinden.

NOOIT MEER! foppers

Gereisd familie in januari 2006

zeer aangename camping

maureen , 26-8-2012

Wij hebben voor het eerst gekampeerd met onze kinderen van 8 en 11 jaar. Dit viel reuze mee. Het is een rustige, niet al te grote camping. Het domein zelf oogt nogal chaotisch, straatjes lopen door elkaar, WC's in zelfde ruimte als douches, ... maar ondanks dit alles, toch een ferme aanrader. Prijs kwaliteit heel goed. Leuk zwembad, beperkt maar basis aanbod in de winkel, veel families die samen kamperen. Vanuit Argelès kan je alle kanten uit: naar Rosas in Spanje en daar dan een boottocht naar Cadaques, scubadiving met de kinderen, Castelnou, Villefrance de conflant, Collioure, de omgeving is zalig mooi, de ene zijde een prachtige zee, de andere zijde de bergen,.... de familiale uitbating is heel gemoedelijk; zo mochten we bij aankomst zelf kiezen welke plaats we wilden (veel zon, veel schaduw, ...). Je krijgt er een pasje waarmee je gratis met treintje naar het strand, de haven of het dorp wordt gebracht. Avondanimatie maar niet te luid en stopt steeds rond 11 uur.
Gereisd familie in augustus 2012

Geweldige vakantie gehad, Super!

Badamifi, 16-8-2012

De camping is netjes verzorgd. De mensen van de receptie en de staff zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

De camping ligt wel aan een weg waar wandelen niet mogelijk is.

Het treintje waar je gratis gebruik van mag maken is een goed alternatief.

Het strand op een kleine minuutjes met de auto. Op de camping zelf werd iedere dag wel voor animatie gezorgd (alleen Frans). Het zwembad is inderdaad niet erg groot, maar wij waren er in het hoogseizoen, en hebben altijd een ligbedje gehad, en vonden het qua drukte in het zwembad meevallen.

Onze caravan hadden we particlier gehuurd, maar daar hebben we geen seconde spijt van gehad, geweldig uitgeruste caravan!

Mooi maar ERG laawaaig 's avonds

Marjolein, 14-8-2012

Prima camping, keurig sanitair, plaats iets aan de te kleine kant voor onze grote tent waardoor we vrijwel geen plaats hadden om nog behoorlijk buiten te zitten. Struikelend over de haringen en scheerlijnen naar je stoel dus. Wat ons erg tegenviel was de lawaaiigheid. Elke avond van 21.30 uur tot 00.30 uur enorm veel discoherrie, zowel van de eigen als van de omliggende campings. Dit hadden wij totaal niet verwacht, temeer omdat op de website van de camping staat dat er geen disco op het terrein is. Maar helaas dus wel elke avond live muziek of karaoke.

Na 1 augustus arriveerden daarnaast vele Franse jongelui, die ook overdag de nodige herrie en harde muziek met zich meebrachten. Het zwembad was vanaf dat moment ook echt te klein om iedereen te herbergen.

Voor ons nooit meer vakantie in een dergelijke zeer toeristische omgeving. Jammer, want de omgeving was prachtig.

Prima camping

Verschuren, 1-8-2012

Fijne, schone camping die wat verder van het strand en dorp af ligt (2,5 km) maar met een gratis treintje dat dag en avond rijdt is dat geen probleem. Mooi zwembad. Voornamelijk Franse gasten, animatie natuurlijk ook Frans gericht. Veel stacaravans maar een apart kampeergedeelte, rondom de drukbezochte tennisbanen. Ruime plekken met schaduw. Sanitair ruim voldoende aanwezig, altijd warm water, schoon, leuk kindersanitair. Dragen van armbandje verplicht...

Mooi omgeving. Grote hypermarche op 500 meter, evenals Aldi, Sport2000 en een MacDonalds.

Leuke Camping!

Wilma, 26-7-2012

Wij hebben hier in juni 2 weken gestaan op een hele mooie plek. De camping heeft een super mooi zwembad, misschien iets te klein voor het hoogseizoen. Het sanitair is goed onderhouden, en word elke dag goed schoongemaakt. Op de camping heb je ook een winkeltje met eetproducten enz. Ze hebben ook een restaurant op de camping, maar het eten was niet bepaald lekker. de meeste avonden hebben ze een disco, wat erg gezellig is. Maar al met al een leuke camping.
Gereisd familie in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Etoile d'Or in Argelès-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Etoile d'Or zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping L'Etoile d'Or scoort een 8.39 uit 10 op basis van 251 reviews.