Camping Le Soleil *****

7,7

337 reviews over Camping Le Soleil in het Nederlands

fantastisch

tineke, 20-9-2017

mooie caravan mooie camping mooi zwambad en het strand super mooi. de omgeving is ook mooi heel veel te zien. echt een aanrader toppie
Gereisd met partner in september 2017

mooie camping

Froukje, 31-8-2017

Van alles te doen ,prachtige plaatsen,geweldig zwembad ,goede winkel en restaurant,zelf de Nederlandse snacks zijn er, wel voor de laatste keer,want komt een fastfood keten ! De toilet gebouwen zijn aan vernieuwing toe, erg gedateerd,wel schoon! De grote kiezels op het strand zijn een groot nadeel! Erg luidruchtige camping met name door Duitse families die bij elkaar staan,en waarvan de kinderen vanaf 8 jaar zeer luidruchtig zijn , zelfs s'nachts na 12 uur...in het hoogseizoen alles super maar in de laatste week van augustus , geen 5 sterren camping meer...
Gereisd met partner in augustus 2017

Mooie camping met ruime plaatsen en groot zwembad.

Astrid, 21-8-2017

De camping is mooi aangelegd met veel groen en afscheiding van de plekken. Groot zwembad met voldoende ligbedden en anders kun je prima op het kunstgras liggen. Paden op de camping zijn ideaal voor kinderen om te steppen, skateboarden. Campingwinkel biedt ruim assortiment voor normale prijzen en elke ochtend en middag vers brood. Mogelijkheid tot huren van gasbbq. Sanitair schoon, maar had naar mijn mening nog wel schoner gekund en 's nachts bewaakt. Wij stonden op plaats nr. 398 met onze vouwwagen. Was niet een van de grootste plekken, maar zeker ruim genoeg. Mobilhomes achterop het campingterrein (achter zwembad) hebben wel last van de avond animatie en kermis. Op onze plek en verder naar voren hoorde je wel wat, maar zeker niet storend. Omgeving met name Argelès erg druk. Veel winkeltjes en boulevard. Fiets meenemen is een aanrader anders sta je geheid in de file. Richting St. Cyprien een stuk rustiger en vooral bij Canet en Roussillon mooie brede stranden. Is ca. 10 minuten rijden. Strand bij camping kleiner en niet echt zandstrand en wel snel aflopend. Wel prima om te zwemmen en te liggen, maar niet voor kinderen om zandkastelen te bouwen. Aanraders: Andorra (3,5 uur rijden, prachtrit door de Pyreneeën, Collioure met de boot 20 minuten, Carcasonne, kustrit naar Spanje met mooie baaien om te zwemmen/snorkelen). Perpignan vonden wij wat minder, ietwat uitgeleefd. Al met al een mooi omgeving met voldoende te doen voor iedereen.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Le Soleil bij:

Leuke camping maar wel erg Frans

Anna, 20-8-2017

Een mooie camping met veel activiteiten maar wel op vaste tijden. Er is bijv. Een springkussen maar die is 2x per week 1 uurtje open, zo ook de klimwand enz. Voor volwassenen is er ook sport, yoga, aquabiking enz. maar alles in het Frans. Dat is voor iemand die enkele Franse woordjes kent niet te volgen dus dan kun je niet meedoen. Argeles is een leuk stadje maar te ver om te lopen met kinderen. Er gaat een treintje, deze is best prijzig en je moet daarna toch nog 1km lopen. voor de camping langs een hele drukke weg. Dus even naar een supermarkt is gegarandeerd file rijden. Met de auto naar het stadje is qua parkeren haast niet te doen. Bij het mooie zwembad is veel te weinig plek om te liggen. Echt teen aan oor. Bedjes zijn er sowieso veel te kort. Kortom een mooie camping met veel faciliteiten met te veel maars.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie camping met ruime plaatsen

Karen, 17-8-2017

De camping is mooi gelegen direct aan het strand. Het heeft een mooi zwembad en er is veel te doen op en in de omgeving van de camping. Vriendelijk personeel dat ook Nederlands spreekt. Het sanitair is prima maar de warmwatervoorziening was niet altijd voldoende. Uit navraag bleek dat deze winter dit wordt gerenoveerd. We waren erg verrast toen de eigenaar opeens bij onze tent stond met een fles champagne ter compensatie van het ongemak. Erg vriendelijk!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Nette verzorgde camping met veel faciliteiten

sander.oostenbrug, 15-8-2017

Nette verzorgde camping met veel faciliteiten. Plaatsen veelal ruim. Direct aan zee en met goed zwembad. Ca. 40% NL en 40% FR. Nederlandse producten in restaurant/afhaal (frikandellen/kroketten, welke smakelijk waren). Slechts 1 tafeltennistafel, en dat is toch wel te weinig. Goede speeltuin en fitness apparaten buiten. Animatie wel leuk (voornamelijk Frans, maar bij muzikale animatie is dat weinig relevant). Campingwinkel niet extreem duur. LIDL en Intermarche op enkel Kms.Koelkast gehuurd, maar die viel half uit elkaar (vriesvak werd met klittenband dicht gehouden, hetgeen wel een grappige oplossing was). Vond Eur 30/week eccher veel te veel voor de verroeste koelkast (maar hij koelde wel goed!). Wel last van vogelpoep, dus schuilen onder de partytent.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Top camping een aanrader!

Jansen, 13-8-2017

Ouders met kind van 12 via camping zelf 4 pers. mobil home Ceret geboekt nr 1155. Nieuwe luxe caravan. Mooie keuken met grote koelkast en aparte vriezer erop. Ruime douche,apart toilet. Prima bedden. Ruime plek met vlonder, ronde picknicktafel en 2 ligbedden. minpunt ik miste 2 verstelbare tuinstoelen.

Deze hebben wij gekocht en ook meegenomen naar strand. 7 min lopen via pad naar het strand. Privé strand camping, zand maar bij het water kiezels. Er is niets te huur/ te koop dus meenemen. Het strand is heerlijk rustig. Verderop 10 min lopen daar strandtenten en stuk drukker. Wij zijn ook veel in Italië geweest daar lig je hutje mutje op ligbed aan strand en hier kun je heerlijk zelf een plek zoeken. Zee is snel diep. Zwembad top, diverse baden, glijbaden top, schoon en water heerlijke temperatuur. Ze letten erop dat heren zwembroeken dragen, anders moet je uit het water. Topdrukte dus veel ligbedden bezet. Ik nam af en toe stoeltje mee, geen punt. Centraal restaurant met terras, kiosk(+ info uitstapjes), speeltuin met zand, fitness toestellen plek, 2 jeu de boules plekken en 2 voetbalkooien. Prachtig aangelegen en s avonds verlicht. Elke avond show van zangers, dansers etc.

Aparte dans/schuimparty plaats. Rustige camping, maar wel het geluid van de kermis tot 00.00 uur, zit aan kant van 1202. Wij hadden daar niet zo'n last van. Goede beveiliging over camping, s nachts hoor je soms de golfkarretjes rijden. Campingwinkel prima! Daarnaast nog een restaurant had prima pizza's. Wij hebben daar niet gegeten, vonden het er ongezellig uitzien, felle lampen. Uitstapjes naar Figueres in Spanje Dali museum, veel winkels, leuke straatjes. Het prachtige Collioure kasteel, strandje, leuke straatjes, veel restaurants. Perpignan kathedraal, stadshuis leuke straatjes. Argeles sur mer,strand en veel winkeltjes.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Super ! Camping prachtige omgeving echt genieten.

Valerie, 12-8-2017

Het is een super fijne camping, vriendelijk personeel en zeer behulpzaam zelfs Nederlands sprekende dames bij de receptie. Keurige winkel met allerlei benodigdheden, heerlijke bakkerij in de supermarkt ! Elke ochtend verse croissants div stokbrood enz... voor meer keuze zijn de Carrefour en Aldi - Lidl - intermarche op 10/ 15 min rijden met echt alles wat je maar nodig hebt. Heel mooi zwembad met badmeesters / glijbanen, fijne Ligbedden en prettige temperatuur enz.. let op géén wijde zwembroeken toegestaan maar voor ons geen probleem :) De douches / toiletten worden continu over de hele camping schoongemaakt de dames deden hun best tegen vieze vakantiegangers daar kan je niet tegenop werken dus de klachten over viezigheid zijn door eigen toedoen, lunapark hoor je soms maar zeur niet en geniet !

Verschil in huisjes is er zeker de ene touroperator lag veel vooraan daarna andere touroperator achteraan de huisjes van de camping zelf welke Super !! Zijn ik adviseer deze ook te huren doen wij ook al jaren :)

Fantastisch!

Mw. F.J. Alkema, 4-8-2017

Hele mooie camping aan de rand van de zee met mooi zwembad!

Leuk om met de boot naar Coullioure te gaan en Ceret en Castelnou te bezoeken.

Gereisd met partner in juli 2017

goede camping met groot zwembad

Kurt, 28-7-2017

mooie camping gelegen op een 3 tal km van het centrum, stacaravans staan wel vrij kort bijeen. mooi ruim zwembad met wel veel te weinig ligzetelen in vergelijking de groote van de camping.strand dichtbij. goede animatie. zoals steeds in frankrijk is ook hier de drank vrij duur. grote nadeel was dat we tot 1 uur s'nachts veel lawaaihinder hadden van de permanente kermis gelegen tegen het domein. weer was zeer veranderlijk, vanaf 17u bijna dagelijks overtrokken. vriendelijk personeel.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Le Soleil bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Soleil in Argelès-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Soleil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Soleil scoort een 7.66 uit 10 op basis van 420 reviews.