7,8

333 reviews over Camping Le Soleil in het Nederlands

Mooie camping met ruime plaatsen

Karen, 17-8-2017

De camping is mooi gelegen direct aan het strand. Het heeft een mooi zwembad en er is veel te doen op en in de omgeving van de camping. Vriendelijk personeel dat ook Nederlands spreekt. Het sanitair is prima maar de warmwatervoorziening was niet altijd voldoende. Uit navraag bleek dat deze winter dit wordt gerenoveerd. We waren erg verrast toen de eigenaar opeens bij onze tent stond met een fles champagne ter compensatie van het ongemak. Erg vriendelijk!
Gereisd familie in augustus 2017

Nette verzorgde camping met veel faciliteiten

sander.oostenbrug, 15-8-2017

Nette verzorgde camping met veel faciliteiten. Plaatsen veelal ruim. Direct aan zee en met goed zwembad. Ca. 40% NL en 40% FR. Nederlandse producten in restaurant/afhaal (frikandellen/kroketten, welke smakelijk waren). Slechts 1 tafeltennistafel, en dat is toch wel te weinig. Goede speeltuin en fitness apparaten buiten. Animatie wel leuk (voornamelijk Frans, maar bij muzikale animatie is dat weinig relevant). Campingwinkel niet extreem duur. LIDL en Intermarche op enkel Kms.Koelkast gehuurd, maar die viel half uit elkaar (vriesvak werd met klittenband dicht gehouden, hetgeen wel een grappige oplossing was). Vond Eur 30/week eccher veel te veel voor de verroeste koelkast (maar hij koelde wel goed!). Wel last van vogelpoep, dus schuilen onder de partytent.
Gereisd familie in augustus 2017

Top camping een aanrader!

Jansen, 13-8-2017

Ouders met kind van 12 via camping zelf 4 pers. mobil home Ceret geboekt nr 1155. Nieuwe luxe caravan. Mooie keuken met grote koelkast en aparte vriezer erop. Ruime douche,apart toilet. Prima bedden. Ruime plek met vlonder, ronde picknicktafel en 2 ligbedden. minpunt ik miste 2 verstelbare tuinstoelen.

Deze hebben wij gekocht en ook meegenomen naar strand. 7 min lopen via pad naar het strand. Privé strand camping, zand maar bij het water kiezels. Er is niets te huur/ te koop dus meenemen. Het strand is heerlijk rustig. Verderop 10 min lopen daar strandtenten en stuk drukker. Wij zijn ook veel in Italië geweest daar lig je hutje mutje op ligbed aan strand en hier kun je heerlijk zelf een plek zoeken. Zee is snel diep. Zwembad top, diverse baden, glijbaden top, schoon en water heerlijke temperatuur. Ze letten erop dat heren zwembroeken dragen, anders moet je uit het water. Topdrukte dus veel ligbedden bezet. Ik nam af en toe stoeltje mee, geen punt. Centraal restaurant met terras, kiosk(+ info uitstapjes), speeltuin met zand, fitness toestellen plek, 2 jeu de boules plekken en 2 voetbalkooien. Prachtig aangelegen en s avonds verlicht. Elke avond show van zangers, dansers etc.

Aparte dans/schuimparty plaats. Rustige camping, maar wel het geluid van de kermis tot 00.00 uur, zit aan kant van 1202. Wij hadden daar niet zo'n last van. Goede beveiliging over camping, s nachts hoor je soms de golfkarretjes rijden. Campingwinkel prima! Daarnaast nog een restaurant had prima pizza's. Wij hebben daar niet gegeten, vonden het er ongezellig uitzien, felle lampen. Uitstapjes naar Figueres in Spanje Dali museum, veel winkels, leuke straatjes. Het prachtige Collioure kasteel, strandje, leuke straatjes, veel restaurants. Perpignan kathedraal, stadshuis leuke straatjes. Argeles sur mer,strand en veel winkeltjes.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Le Soleil***** bij :

Super ! Camping prachtige omgeving echt genieten.

Valerie, 12-8-2017

Het is een super fijne camping, vriendelijk personeel en zeer behulpzaam zelfs Nederlands sprekende dames bij de receptie. Keurige winkel met allerlei benodigdheden, heerlijke bakkerij in de supermarkt ! Elke ochtend verse croissants div stokbrood enz... voor meer keuze zijn de Carrefour en Aldi - Lidl - intermarche op 10/ 15 min rijden met echt alles wat je maar nodig hebt. Heel mooi zwembad met badmeesters / glijbanen, fijne Ligbedden en prettige temperatuur enz.. let op géén wijde zwembroeken toegestaan maar voor ons geen probleem :) De douches / toiletten worden continu over de hele camping schoongemaakt de dames deden hun best tegen vieze vakantiegangers daar kan je niet tegenop werken dus de klachten over viezigheid zijn door eigen toedoen, lunapark hoor je soms maar zeur niet en geniet !

Verschil in huisjes is er zeker de ene touroperator lag veel vooraan daarna andere touroperator achteraan de huisjes van de camping zelf welke Super !! Zijn ik adviseer deze ook te huren doen wij ook al jaren :)

Fantastisch!

Mw. F.J. Alkema, 4-8-2017

Hele mooie camping aan de rand van de zee met mooi zwembad!

Leuk om met de boot naar Coullioure te gaan en Ceret en Castelnou te bezoeken.

Gereisd met partner in juli 2017

goede camping met groot zwembad

Kurt, 28-7-2017

mooie camping gelegen op een 3 tal km van het centrum, stacaravans staan wel vrij kort bijeen. mooi ruim zwembad met wel veel te weinig ligzetelen in vergelijking de groote van de camping.strand dichtbij. goede animatie. zoals steeds in frankrijk is ook hier de drank vrij duur. grote nadeel was dat we tot 1 uur s'nachts veel lawaaihinder hadden van de permanente kermis gelegen tegen het domein. weer was zeer veranderlijk, vanaf 17u bijna dagelijks overtrokken. vriendelijk personeel.
Gereisd familie in juli 2017

vlakbij strand + zwembad savonds geluidsoverlast

ellen, 28-7-2017

camping met vriendelijk personeel mooie campeer plekken fantastische ligging op loopafstand strand (niet geschikt om kleine kinderen alleen naar toe te laten gaan ivm stijl aflopend strand en golfwerking) mooi zwembad. overzichtelijk ook met kleinere kinderen.

restaurant serveert super snel . supermarkt voor alle benodigdhede.(ook Nederlandse en Duitse producten).

de prijzen zijn wel aan hoge kant.

wij vonden geluid van nabijgelegen attractiepark (elke avond 21.00 tot 23.30/24.00 uur wel heel erg aanwezig.

voldoende activiteiten schoon vriendelijk personeel.

wij vonden prijs voor 2 weken in verhouding voor de grootte van de plaats/plek wel fors.

commerciële camping.

Prettige ligging

Ben, 24-7-2017

Camping Le Soleil ligt lekker dicht bij het strand en er was zodoende een goede combinatie van zoet- en zoutwater mogelijk. Op loopafstand. De muziek van het Lunapark is wel te horen, maar niet storend (buiten). Binnen was er bijna niets van horen en heeft ons ook niet belemmerd bij het slapen.

4 sterren.... seriously???????

E. Mulder, 17-7-2017

Geboekt via een touroperator. De stacaravan brengt ons terug in de jaren 80.... dan de tuin....(meeste tuinen hier) aarde en onkruid, met zicht op een elektriciteitshuis die in geen 30 jaar is opgeknapt met hier en daar roest en verval... uit het elektriciteitshuisje komt ook om de 10 seconden een ratelend deuntje dat 24/7 doorgaat, altijd gezellig. Wij zijn totaal geen type om recensies te schrijven en snel tevreden maar dit moeten we toch delen met vakantiegangers die deze camping overwegen. Plusplunt, direct toegang tot het strand. Sowieso aangeraden om via de camping zelf te boeken en niet via tour operator , camping heeft de beste plaatsen en recentere accomodaties.

Mooie camping

Serge Bernier, 12-7-2017

Wij hebben een zeer leuke vakantie gehad in Le Soleil. Alles was prima inorde. Hele mooie streek waar vanalles te beleven valt. Wij komen zeker nog is terug naar deze camping.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Le Soleil***** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Soleil in Argelès-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Soleil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Soleil scoort een 7.77 uit 10 op basis van 410 reviews.