Camping Le Dauphin ****

8,7

98 reviews over Camping Le Dauphin in het Nederlands

Aanrader!

familie Nannings, 18-9-2017

Voor de 2e keer naar deze camping geweest. Dat zegt eigenlijk al genoeg. Wij gaan namelijk niet zo snel weer naar dezelfde terug.

Camping heeft alles. Omgeving genoeg te zien en te doen. Ook zo Spanje in.

Vorig jaar totaal geen last van muggen gehad. Dit jaar werd ik helaas wel kapot geprikt. Wij zaten in een stacaravan zonder airco. Maar die heb je eigenlijk wel echt nodig in het hoogseizoen.

Jammer dus dat die niet standaard zijn.

Of plaats op zijn minst horren voor de ramen zodat de ramen snachts open kunnen blijven.

Maar ondanks de muggen en warmte snachts echt een aanrader deze camping!!!

fantastische camping!

Lianne, 25-8-2017

We hebben een fantastische vakantie gehad op Le Dauphin! Prachtige, schone camping. Vriendelijk personeel. Het zwembad super! Wij komen terug!
        Gereisd anders in augustus 2017

Genieten!

Agnes, 21-8-2017

Wat een fijne en goed verzorgde camping! We hadden een perfect plekje. Mobilehome le comfort 2 nummer 145. Prachtige ligging! De meisjes vonden het super leuk om met Vickey en Loly te dansen, de poolparty was geweldig! Zwembad super leuk voor alle leeftijden! Het dolfijnenbad wel wat aan de frisse kant ;)Wij komen nog n keer terug!

Geen 3e keer meer voor ons

Dijkshoorn, 16-8-2017

Vorig jaar een plek gehad met privé sanitair . Wat uitstekend was bevallen en de plek lag aan een doodlopende straat waardoor het lekker rustig was .

Vanwege de vele boekingen konden wij dit jaar alleen op plek nr 1 staan . Gelijk het eerste plekje als je de camping binnenkomt .

Dit nooit meer ! Alles komt langs je tent en ook tot midden in de nacht herrie van gillende jongeren . Er loopt wel beveiliging langs maar hieraan doen ze blijkbaar niets . Vakanties was top verders maar die plek was wel echt een minpunt

Leuke en verzorgde camping

Romy, 12-8-2017

Wij hebben 2 weken in een huurtent gezeten met privé sanitair. Hadden de laatste van het rijtje waardoor je geen doorgaand 'verkeer'/langslopende mensen hebt. Dat maakte het wat minder levendig maar voor ons zeker geen probleem. De tent was prima, eigen sanitair echt ideaal!

Het zwembad is mooi, voor ieder wat wils (diep, ondiep, groot, klein) en nooit vervelend druk. Wel veel handdoeken leggers maar ondanks dat altijd wel ergens een bedje vandaan te slepen (of gewoon een handdoek aan de kant leggen, sommigen blijven gerust een halve dag weg).

De camping is heel netjes, je ziet dat daar aandacht aan wordt besteed. In en om het zwembad, het winkeltje, het restaurant; alles is netjes en schoon. Leuk en enthousiast animatie team maar wel alles in het Frans. Ik weet niet of ze het anders wel hadden gedaan, maar dit maakte het voor onze kinderen (3 en 5) niet aantrekkelijk om mee te doen. Ook miste ik een pleintje oid waar je, bijvoorbeeld einde van de dag, wat kon drinken. Er was wel animatie met een groot terras en een restaurant maar dit was echt pas vlak voor/tijdens de animatie bevolkt.

Winkeltje heeft een groot assortiment en de hele dag vers brood. Treintje naar het strand is ook erg handig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie camping met franse mentaliteit

delphine, 10-8-2017

Mooi aangelegde camping, prachtig aangeplant. Zwembad was heel mooi en proper op gelijk welk moment van de dag konden we een ligbed krijgen. Staanplaats voor onze trekcaravan was goed onderhouden, wel niet zo ruim. Hadden natuurlijk geen geluk dat we op de hoek van een centraal punt op de camping stonden, iedereen moest er wel passeren waardoor het enorm druk was. Sanitair gebouw vonden wij een groot minpunt, werd te weinig schoongemaakt, de douches waren ronduit vies! En de helft van de dag was er al geen toiletpapier meer. Animatie was er genoeg maar dan vooral frans gericht. Onze kinderen vonden de dolfijntjes super, elke avond kwamen die langs in een golfkar op de camping! In de winkel op de camping heb je een ruime keuze, afhaalrestaurant vonden wij ook zeer lekker. We hebben een zeer leuke vakantie gehad maar voor ons blijft het eenmalig hier.
        Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Thuis komen.

Lichtert Stefaan, 6-8-2017

Voor de 4de maal gingen we op vakantie naar Le Dauphin.

Opnieuw een schitterende vakantie gehad. We hebben 2 kinderen van 13 en 17 jaar. Ook zij beleefden een heerlijke tijd. Wij huren elk jaar een bungalow Vacances 2. Deze bungalow heeft alle nodige comfort dat je nodig hebt voor een leuke campingvakantie.

Elk jaar wordt er hard gewerkt in de camping. Elk jaar zijn er vernieuwingen, elk jaar wordt de camping mooier. Het valt op dat de eigenaars van de natuur houden.

Volgend jaar komen wij graag terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prachtige camping, top zwembad en mooie omgeving

Nico, 4-8-2017

Wij stonden hier op een plek met privé sanitair, lekkere ruime plekken en sanitair is eenvoudig maar goed (altijd warm/heet water). De zwembaden vonden onze kids helemaal top. Medewerkers zijn erg behulpzaam, (helaas niet Nederlands sprekend). De camping is geen Nederlandse enclave (40% frans, 40% Ned en 20% overig). Voldoende activiteiten en goede tips voor uitjes (stadje Collioure, snorkelstrandje Cerbere). De winkel heeft alles wat je nodig hebt inclusief vers brood voor acceptabele prijzen. 's avonds (na 23:00) lekker rustig. Paden zijn geasfalteerd waardoor fietsen, scaten en steppen prima gaat (fiets is aan te raden). Al met al heerlijke vakantie gehad!

Mooie camping

Merel, 21-7-2017

Mooie camping en goed onderhouden wij hadden de goedkoopste stacaravan en die was keurig nog vrij nieuw en erg schoon met voldoende schaduw. Het zwembad is super en er is altijd wel een bedje vrij ook in de middag. De zee is dichtbij 10 min fietsen of het gratis treintje pakken voor de camping.

Er is elke avond wel wat te doen van life muziek, pool party, schuim party etc. De animatie voor kinderen is maar het is vooral op Fransen gericht. Op de camping zit ongeveer 70% Fransen voor de rest Nederlanders.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Slecht

Jan, 30-6-2017

De botanische tuin en prachtige bloemen.
        Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Dauphin in Argelès-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Dauphin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Dauphin scoort een 8.68 uit 10 op basis van 243 reviews.