Camping La Sirène *****

• Activiteiten9,1
  • Sfeer in stad9,3

56 tips over La Sirène

Leander, 24-8-2017
Neem iets mee om je auto te beschermen. Er is een automatische beregeningsinstallatie op de camping waar zeer hard water uit komt. Onze auto bleek bij thuiskomst onder de ingebrande kalkaanslag te zitten die met geen mogelijkheid te verwijderen is. Een schadepost van 500 euro omdat de auto helemaal gepolijst moet worden.
Pascal, 30-12-2016
Haal brood in het winkeltje. Geen rij en hetzelfde brood.
Tomatenplukkers, 13-8-2015
Boek bij Canvas Holidays dan is er speciaal animatie voor kinderen als je bij iets anders boekt mag je daar geen gebruik bij maken dat vond ik erg jammer want wij hadden bij Roan geboekt.

liza, 22-7-2015
ik zou deze camping warm aanbevelen voor wie van zon, zee, en zwemmen houdt. Voor gezinnen met heel kleine kindjes lijkt mij deze camping net te druk (vooral zwembad dan)
Afke, 20-7-2015
Wij zijn naar Girona gevlogen en hebben vanaf daar de TGV gepakt naar Perpignan (ca. 45 minuten). Vanaf Perpignan is het nog maar een kwartiertje in de trein naar Argeles sur Mer. Voor ons was het ideaal, lekker 2 uurtjes vliegen en relaxed in de trein zitten, in plaats van 2 dagen in de auto met de jongens. Girona is trouwens een prachtige stad en zeer geschikt om een nachtje te blijven.
batsboer, 17-7-2015

Dag Barcelona (35 euro tol) Parkeer op Carrer Gerard Piera 10 euro voor 10 uur dichtbij Camp Nou en bij metrostation Les corts.

Dag Thuir (markt op zaterdag) Castenou en Orgues ill sur tet.

Dag langs de kust rijden stoppen in de badplaatsen

Zwemmen op woensdagavond tot 22.00 uur, rustig

Collioure mooi plaatsje maar heel druk, ga er heen voor 10 uur voor een goede parkeerplek.

Boek de caravan bij de camping zelf, alles zeer goed geregeld.

Paul, 17-6-2015

Collioure

Kustweg richting Spanje

Peter, 30-5-2015
Dagje Barcelona is goed te doen vanaf de camping.
Ed en Tiny Munters, 27-5-2015
Op de camping zelf is genoeg te doen. Collioure, Banyuls om een paar namen te noemen zijn leuke plaatsjes. Cadaques in Spanje is een uurtje rijden.
Elvira, 26-5-2015
Wij hebben een dagtripje gemaakt naar Spanje, heerlijk.

Onze bezoekers bekeken ook: