Camping La Coste Rouge ***

La Coste Rouge
6,2

8 reviews over Camping La Coste Rouge in het Nederlands

Fantastische plek, wat wil je nog meer?

Evelien van den Hazel, 20-1-2012

Deze camping is onze favoriete stek, het ligt aan zee, grenst aan de Pyreneen, op steenworp afstand van Spanje en het is geen toeristische camping waar je geanimeerd wordt, je moet jezelf kunnen vermaken.

Deze camping heeft alles wat je wenst als je mooi weer, prachtige omgeving en lekker rustig wilt kamperen in tent, caravan of mobil home. prijs kwaliteit verhouding is prima en de eigenaar Dominique met zijn vader en moeder zijn allervriendelijkst. Deze camping is het meest geschikt voor mensen zonder en mensen met kleine kinderen.

Theo en Evelien van den Hazel

Gereisd met partner in januari 2012

prima camping,niet al te duur,rustig gelegen

r visser, 28-4-2010

wij zijn reeds 4x op deze camping geweest en altijd met plezier!!

sommige mensen willen geanimeerd worden en andere niet. wij kiezen hoofdzakelijk voor het laatste. hierdoor betaal je ook maar 45 euro per nacht voor 4 personen incl elektra.het geluid van de weg hoor je nauwelijks,net zo als de trein. dit ligt er ook aan waar je staat op de camping. je zit in ieder geval niet midden in argeles waar je door het uitgaans publiek helemaal geen oog dicht doet.het personeel kan wel eens erg

"mediteraans" temperamentvol overkomen dat klopt. maar neemt dit met een korreltje zout,vooral de eigenaar Dominique wil alles wel voor je doen!

er is trouwens sinds 2009 een geheel nieuw restaurant geopend,die weinig tot geen overlast leverd.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Vreselijke camping eigenaren

Koesie, 28-8-2009

De camping is op zich een aardige camping maar de eigenaren zijn niet erg klant vriendelijk. Meerdere malen stroomuitval gehad in de mobil-home/ caravan en tot 3 x letterlijk uitgefoeterd worden door de eigenaren (zowel door de man als vrouw) terwijl we heel netjes aangaven dat de stroom was uitgevallen in de caravan ! na de eerste stroom melding sta je ook raar te kijken dat men begint te schelden. Erg onprofessioneel gedrag en niet commercieel/ klant (mee) denkend. Ze gooien ook zo maar de receptie dicht wanneer het hen uitkomt (zelfs op de reguliere openingstijden). Kortom wij hebben zeer slechte ervaringen gehad op deze camping en gaan er zeker ook geen 2e keer naar toe.
Gereisd met vrienden in juli 2009

Marcelle, 9-7-2008

Een rustige camping met veel Nederlandse eigenaren, op het andere gedeelte van de camping.

Zwembad zonder glijbanen, en een aflopend kinderbad, ondanks de soberheid, ideaal voor volwassen en kinderen. Rondom het zwembad ligbedden, en voldoende ruimte en bovenal zeer schoon.

Kleine nadeel, de camping is via een stijle weg omhoog te bereiken, maar het campeer gedeelte ligt lager.

Personeel zeer vriendelijk.

Dichtbij uitvalswegen, strand, grote supermarkten en boulevard.

Van geluidshinder hebben wij geen last gehad, is denk ik afhankelijk van de wind richting.

Gereisd familie in juli 2008

Jan Veenstra, 27-4-2008

Wij zijn op deze camping geweest in juli 2007.

Op zich een overzichtelijke camping voor onze kinderen speeltuintje lag alleen vrij afgelegen en was niet bijzonder.

Zwembad was netjes en voldoende ligbedden beschikbaar.

Animatie vonden wij niet bijzonder geluid veel te hard.

Bewaking was er niet op de camping waardoor er soms 's avonds laat na twaalf uur nog veel lawaai was van schreeuwende kinderen.

Nadeel vonden wij dat de camping tussen een autoweg en een snelweg ligt en dat was zeer goed te horen,daarbij loopt er ook een spoorlijn langs de camping

Op de plek waar wij stonden was rond etenstijd een rioollucht te ruiken en we werden gek van de muggen.

Douches hadden te weinig waterdruk.

Strand was wel dichtbij 3 minuten met de auto en zat parkeergelegenheid.

Verder in de buurt leuke dorpen om te bezoeken.

Personeel was vriendelijk niks op aan te merken.

Leuke vakantie gehad maar dit jaar naar een andere camping.

Gereisd met partner in juli 2007

Ingrid Bouman, 2-8-2007

Mooie rustige camping. Wij hebben een stacaravan via de camping gehuurd, de caravan was nog vrij nieuw en goed schoon. De plaatsen zijn ruim.

Heerlijk zwembad voor de kinderen met voldoende ruimte om bij te zitten/liggen. Speeltuintje ligt een beetje achteraf.

In de omgeving is genoeg te doen. Aanrader is Carcasonne (middeleeuwse stad), midgetgolf (Tropical) en het schilderachtige plaatsje Collioure.

Winkels vlakbij.

Gereisd familie in juli 2007

Yvonne, 2-8-2007

De camping ligt tussen de D914 en een doorgaande weg en naast een spoorbaan.De geluidsoverlast van de wegen is behoorlijk.Bij reservering dien je bij aankomst direct alles te voldoen. Mijn advies, ga bij aankomst eerst even over de camping voor je besluit er te gaan staan, veel kleine plaatsen.De restaurant eigenaar organiseert de muziek,3x pw dusdanig hard dat je op het terras geen woord met elkaar kan wisselen en mensen op plaats 74,75,76,77 liggen te stuiteren in hun tent.Deze plaatsen liggen overigens aan de doorgaande weg op de camping waar behoorlijk wat verkeer rijdt, niets voor mensen met kleine kinderen.Het is echter een prima camping als uitvalsbasis naar diverse leuke stranden, waar het overal gratis parkeren is en als er geen muziek is, is het er lekker rustig.Voor kinderen is er afgezien van het zwembad en 2 ping-pong tafels niet veel te doen.
Gereisd familie in augustus 2007

Tom Bakker, 23-1-2007

Deze camping is niet al te groot. Hier staan veel sta-caravans, die je in vergelijking met andere campings voor weinig kan huren. De camping zelf heeft niet veel bijzonderheden, het zwembad is normaal, maar het strand van argeles is veel mooier, maar vanaf la coste rouge wel 5 minuten rijden (gratis parkeren). Het is een rustige camping, met enige privacy op de meeste terrassen van de plaatsen. Verder is er een klein winkeltje, en restaurantje, in het hoogseizoen worden er ook activiteiten georganiseerd.
    Gereisd anders in januari 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping La Coste Rouge bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Coste Rouge in Argelès-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Coste Rouge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Coste Rouge scoort een 6.22 uit 10 op basis van 89 reviews.