7,7

168 reviews over Camping La Chapelle in het Nederlands

Perfect gelegen familie camping

Severine, 14-8-2017

Camping met super ligging op loopafstand van centrum met meer dan voldoende eetgelegenheden!

Receptie personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Sommige spreken Nederlands wat zeker een + is.

Wij huurden een stacaravan (6 pers 2014)van camping zelf: Super netjes en alles voorhanden!! -puntje: de boiler voor de douche te licht, slechts 1pers had warm water.

Zwembad leuk voor kids. Wel te weinig ligstoelen volgens de capaciteit vd camping en geen parasols!!

Wij hebben een heel leuke vakantie! Een aanrader!!

Heerlijke camping

Andre, 3-8-2017

Prachtige caravan bij Vacansoleil gehuurd op La Chapelle. Super schoon allemaal en groot balkon met overkapping. Zee, winkels, bars en restaurants allemaal op loop afstand op nog geen km van de camping. Heerlijke vakantie gehad. Gaan er zeker nog een keer naartoe.
Gereisd familie in juli 2017

Fantastische camping en fantastische plek!

Jannie, 26-7-2017

Mooie camping en alles op loopafstand naar het dorpje en het strand!

We gaan er zeker een keer terug!

Gereisd met partner in juli 2017

Topligging

Barth, 25-7-2017

Alleen al voor zijn ligging verdient deze camping een 10. Op andere campings moet je steeds de wagen nemen om 's avonds iets te beleven, of steeds naar de avondanimatie. Dit is niet het geval op camping La Chapelle, werkelijk alles is op loopafstand, niet alleen 's avonds trouwens, ook bakker, winkel, restaurants, geldautomaat,...op loopafstand. Ook onze stacaravan was netjes, comfortabel en volledig uitgerust en bovendien werden we zeer vriendelijk ontvangen door een nederlandstalig koppel dat werkt voor de tourpoperator.

Als ik toch moet zoeken naar kleine minpuntjes:

- zwembad: toegang vanaf 9.30u enkel voor aquagym, andere bezoekers vanaf 10u, waardoor de aquagymmers steeds de beste plaatsjes rond het zwembad bezetten - aankomen in de loop van de dag = zoeken naar vrije stoelen

- zwembad: geen parasols aanwezig, tenzij je onder gigantisch groot zeil wil liggen

- geen autoverkeer op camping tussen 23u en 7.30u, dus wil je er eens vroeg op uit met de wagen, of vertrek naar huis binnen deze uren, dan moet je je wagen de avond voordien buiten de slagboom zetten en hiervoor ook nog eens een plaatsje gaan reserveren

- mix stacaravans - campeerplaatsen door elkaar: terwijl de stacaravanbewoners hun wagens netjes aan hun verblijf parkeerden, nemen de kampeerders zo veel mogelijk plaats in op hun campeerplek en zetten hun wagen dan tot halfweg in de doorgangsstraat

Enkele tips:

- voor ons leukste uitstapjes: Cap de Creus, Orgues d'Ill-sur-Tet, sentier littoral, Dali Figueres, Cote Vermeille, Aqualand Cyprien

- voor ons "overroepen" uitstapjes: Collioure, vlindertuin Elne, chateau Peyrepertuse, Monastir de San Pere Rodes

- voor de mensen die hun wagen hun lief is: neem aan beschermhoes mee want er staan overal bomen

Gereisd familie in juli 2017

de minste camping van al die we al gedaan hebben

Patricia, 24-7-2017

we vinden ze geen 4 sterren waard .zeker de caravan van de touroperator niet . Was oud en niet al te proper .de ligging wel heel goed .midden in stad en niet ver van de zee
Gereisd familie in januari 2017

Fijne groene camping

Anja, 23-7-2017

La Chapelle is een schaduwrijke goed onderhouden camping met grote plaatsen. Wij hadden een caravan van de camping gehuurd. Klein maar schoon en in goede staat. Heel fijn dat alles te belopen is. Strand, boulevard, supermarkt, winkels. Onze tienerdochters konden hun gang gaan én wij ook ;). Vers (warm) brood, ook meergranen stokbrood. Combi van mini winkel/bakker/snack. S'avonds wat lawaaiig, maar na 12 uur stil. Wifi niet optimaal, jammer dat er geen nederlandse animatie is. Receptie personeel heel behulpzaam. Vanuit de haven met de boot naar omliggende plaatsen is mooi. Wij komen volgend jaar terug. Uitzicht op zee én de Pyreneeën, wat wil je nog meer?!

een van de betere campings van de 40 in die buurt

janet, 17-7-2017

in hoogseizoen goed als je van strand en drukte houd. Bar lawaai goed hoorbaar maar om 12 uur stil. vlak bij de boulevard en strand.

in juni goed te doen.

redelijk ruime plaatsen, mooi zwembad, net sanitair.

bomvolle regio, geen restaurant op camping wel afhaal pizza enbroodjes

Gereisd met partner in juni 2017

Fijne en gezellige camping en goed weer

Job, 15-7-2017

Denk aan zwembroek. Dit moet echt een speedo of aanverwant zijn. Anders kom je niet in het water. Er lopen gemiddeld 4 life gards rond de zwembaden.

Nederlands sprekende receptie.

Mooie mobile homes van touroperator

Gereisd met partner in juli 2017

Top!

Astrid Mycke, 10-7-2017

Wij verblijven nu op deze camping nadat we er in 2014 al een super vakantie hadden. Gedurende de voorbije 3 jaar is de camping er nog op verbeterd, onder meer doordat het zwembad werd uitgebreid. Enige minpunt voor ons is de bar dichtbij de ingang waar ze onnodig luide muziek spelen. Mensen die daar hun caravan hebben... niet leuk. Wij staan zelf op een hele rustige plaats. Deze camping is een absolute aanrader. De streek is prachtig, de zee vlakbij, winkels, restaurants, markt, artisanale markt... je hoeft je auto niet meer uit te halen, alles is op loopafstand.

Super!

Brigitte, 1-7-2017

Mooie schaduwrijke camping met grote plaatsen. Mooi zwembad. Levendig plaatsje en fijn strand op loopafstand. Het strand is groot en van een hele fijne kiezel. De zee loopt snel af dus houdt de kleintjes in de gaten! Bezoek ook Argeles Village (centre), waar blijkt dat Argeles naast het toeristische deel ook een authentiek Frans plaatsje is. Wij hebben hier een hele fijne vakantie gehad!
Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping La Chapelle**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Chapelle in Argelès-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Chapelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Chapelle scoort een 7.7 uit 10 op basis van 228 reviews.