Beoordelingen Camping La Chapelle****

La Chapelle****
133 beoordelingen
Beoordelingen Camping La Chapelle****
Avenue du Tech, F-66700, Argelès-sur-Mer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Chapelle**** in Argelès-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Chapelle**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping La Chapelle scoort een 7,2 uit 10, op basis van 133 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Chapelle**** in Argelès-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Chapelle****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping La Chapelle**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 94 vakantiefoto's van Camping La Chapelle**** vinden. Je kunt 1 video van Camping La Chapelle**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Languedoc - Roussillon. Vergelijk Camping La Chapelle**** met andere accommodaties in Argelès-sur-Mer.
Even geduld a.u.b.

7,4
6,8
6,7
6,7
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Sept. 2013
Katrien
8,0

20-9-2013 Wij hadden babybedjes, kinderstoelen, badje, verzorgingskussen en terrashekje gratis bijgeboekt, dit was allemaal in orde bij aankomst en zeer makkelijk.
De bolderkar diende goed om naar het zwembad en zo te gaan.
Wij logeerden in een 3-slaapkamer stacaravan en de ruimte konden we wel goed gebruiken met 2 kleine kinderen, het is aan de krappe kant, maar alles was wel proper en in orde!
Het brood en de koeken van de bakker waren erg lekker en vers.
Het kinderzwembadje was erg koud, maar er was 1 verwarmd groot zwembad en dat was heerlijk.
De begeleiding van touroperator was erg behulpzaam en vriendelijk.
Al bij al een rustige, goed gelegen camping, wij zouden er terug durven gaan.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Leuke camping met een super ligging"vertalen
stefaniekoevoets
6,0

18-9-2013 Wij hadden een tent gehuurd en de tent was keurig netjes en stond op een leuke plek tussen de tourcaravans en campers. de locatie van de tent was leuk omdat het niet massaal allemaal bij elkaar stond. De huur caravans staan wel bij elkaar. De camping haalt 4 sterren omdat de locatie super is. je loopt de camping af , steekt de rotonde over en je bent in srgeles sur mer met daarachter het strand.

er is niet veel te doen op de camping mocht je ervan houden. voor ons geen probleem aangezien er om de camping heen genoeg te doen is.

wat wel een minpunt was is dat er geen wcpapier en wcbrillen aanwezig waren in de toiletten, gelukkig werden ze goed schoongemaakt!

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Prima camping"vertalen
engage
8,0

27-8-2013 Vriendelijke ontvangst. Wij hadden hier een extreem grote plaats (plek nr 1) aan een doodlopend paadje, vlakbij ingang en snackbar, geheel en al in de schaduw. We hadden om een schaduwplek gevraagd verzoek, dus we waren hier erg blij mee. Nieuw sanitair is prima.
De looppaden bij het zwembad zijn van beton (zeer ruw) met hier en daar heel gladde tegels waar je snel op uitglijdt. Deze combinatie van ruw en zeer glad is niet veilig.
Camping heeft een strikte bewaking die goed (en zichtbaar) toezicht houd.
In het stroompje dat naast de camping loopt zitten wilde bevers!
Uitgaanscentrum en zee is op loopafstand (ong 300m).
Jammer dat er pal achter ons, op de aangrenzende camping, een tentenkamp van een jongerenreisorganisatie was gestationeerd. De leiding van dit kamp had de Nederlandse jongeren duidelijk niet onder controle wat dus nogal wat geluidsoverlast opleverde. Er moesten 3 nachtwakers aan te pas komen om ze stil te krijgen.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Was oke"vertalen
I. Stuifbergen
6,0

12-8-2013 Stacaravan met hottub was ruim en schoon. Grote plaats maar geen enkele privacy. Hottub duurt ongeveer een halve dag vuurstoken voordat hij warm is. Niet de extra kosten waard.
Camping ligt NIET aan zee maar aan drukke doorgaande weg. Dan passeer je ongeveer 4 winkelstraatjes, dan de boulevard en dan pas het strand. Prima te belopen maar niet zoals de site claimt aan zee.
Animatie stelt niet veel voor, alleen in het engels, geen kinderdisco ofzo. Camping organiseert niks, (kindjes mogen ook alleen maar mee doen als je via touroperator geboekt hebt). Zwembaden beetje verouderd, niks bijzonders. Al met al oke maar geen vier sterren waard vonden wij.

met een groep, Aug. 2013
"Leuke gemoedelijke camping"vertalen
ilse
7,0

10-9-2013 Camping in het centrum. Centrum is hectisch maar op de camping is het groen, rustig en gemoedelijk. Veel bomen en dus veel schaduw.
's Ochtends kan je een (stok)broodje kopen, 's avonds een pizza of sandwich. Voor de andere boodschappen moet je de camping af, maar dat betekend ook geen dure campingwinkel.
Strand op 5 min lopen vanaf de camping. In de omgeving zat uitjes te plannen

met oudere kinderen, Juli 2013
"Mooie streek"vertalen
fam. v.d. Nieuwenho...
7,0

14-8-2013 sunlodge tenten helemaal top en Ton en Nelleke verzorgen deze met uiterste zorg.
Mooie streek , alleen zwembad mag wat achterstallig onderhoud aan gedaan worden, verder weinig animatie voor kinderen en 21 euro nog extra betalen per persoon voor armbandjes voor het zwembad is ook niet van deze tijd, verder wel oke

met partner, 2013
"Fantastisch!"vertalen
Marions
9,0

26-7-2013 Wij zijn eind mei/begin juni met de camper op deze camping geweest en was helemaal top! Prachtige standplaats en er werd dus ook rekening mee gehouden dat wij een invalide mee hadden dus stonden vlak bij een toiletgebouw met invalide wc! toiletgebouwen waren schoon en werden ook meerdere keren per dag schoongemaakt! Prima wifi dekking en 's-morgens heerlijke verse broodjes en eenvoudige afhaalmaaltijden! Het enige minpuntje.....het binnenbad waar de sfeer verziekt werd door Engelse kinderen en waar de badjuf niet achtzaam op was maar na haar aangesproken te hebben ging dat ook goed!

met jonge kinderen, Juli 2013
"Leuke camping"vertalen
fam hopmans
6,0

22-7-2013 Wij verbleven hier met onze 2 kinderen (5 en 8).
Wij hadden dit weekje als "extraatje"geboekt nadat we in spanje waren geweest.....dus was het heerlijk.
Als het onze "hoofdvakantie" zou zijn voor 2 wkn zou ik er niet terug heen gaan zo snel. Zwembad is erg leuk voor de kids. Alles is op loopafstand wat heel fijn is.
Ik miste alleen een leuke speeltuin, voetbalveld en wat meer leven in de brouwerij voor de kids.
De kinderen hebben zich wel goed vermaakt omdat ze wat vriendjes hadden gevonden. Het sanitair wat het dichtste bij onze (touroperator) tent stond was klein (bestaande uit 3 douches en 2 wc's). Deze sloten niet goed. Geen toiletbril of toiletpapier aanwezig en ook niet altijd even fris.
Maar goed.....je bent immers niet thuis maar aan het kamperen. De tent waarin wij verbleven stond op een zeer ruime plek in de schaduw.....het was leuk voor een weekje!

met partner, Juli 2013
"Dit nooit meer"vertalen
Roy
3,0
4,0

5-8-2013 Ik ben hier met mijn vriendin heen geweest wij zijn 22/24 jaar.

De camping zelf bestaat meer uit bungalows dan uit tenten of caravans.
Ook is deze camping niet geschikt meer kinderen boven de 12 jaar.
Dit omdat er gewoon niks te doen is op de camping.
Zwembad is super klein. (echt voor kinderen). Ook niet erg schoon.
Bij de zwembad mag je ook niks. je mag er niet eten of drinken.
Glijbanen zijn ook klein.

ook is er ook nog een bar. Waarom die open is/was begrijpen wij niet. Er zat nooit iemand er was ook geen muziek.

Wij stonden met onze tent midden tussen de bungalow huisjes. Maar daaraan tegen hadden wij wel zon. De meeste plekken hadden geen zon.

Toilet schrik je van. Echt heel weinig. Maar dat zal wel komen omdat er in alle bungalows toilets bevinden.
Ook moet je veel moeite doen om je toilet/douch duren op slot te krijgen.

Ik vind het heel vreemd hoe hun aan 4 sterren komen. Zon slechte camping verdient er niet eens 3 in mijn ogen.

met jonge kinderen, 2013
"Twijfel over volgend jaar"vertalen
Teip Suan
5,0
1,0
7,0

14-7-2013 Fijne camping maar bijna alle accommodaties van touroperator liggen pal in de zon terwijl we bij de aanvraag duidelijk gevraagd hadden om een schaduwrijke plek dat onze wensen niet vervult kunnen worden ligt aan de touroperator niet aan de camping zelf.
De accommodaties van andere touroperator liggen merendeels in schaduwrijke plekken.
Verder is de camping netjes groot voordeel dat je meteen in Argeles centrum staat.
Zwembad is op sommige plekken in zeer slechte staat dat tegels liggen namelijk los en zijn spiegelglad.
Al om al voor Franse begrippen geen slechte camping maar kan veel beter.

Gérant Met vriendelijk groet, Camping La Chapelle, 17-7-2013
Eigenaar zegt:  Hartelijk dank voor u beoordeling. Tour operateurs kiezen over het algemeen hun plaatsen uit in de zon aangezien het merendeel van hun klanten uit het noorden komen en de zon opzoeken. In de winter wordt het zwembad leegemaakt en gebeuren de nodige reparaties.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?