Beoordelingen Camping La Chapelle****

La Chapelle****
145 beoordelingen
Beoordelingen Camping La Chapelle****
Avenue du Tech, F-66700, Argelès-sur-Mer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Chapelle**** in Argelès-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Chapelle**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping La Chapelle scoort een 7,3 uit 10, op basis van 145 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Chapelle**** in Argelès-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Chapelle****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping La Chapelle**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 111 vakantiefoto's van Camping La Chapelle**** vinden. Je kunt 1 video van Camping La Chapelle**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Languedoc - Roussillon. Vergelijk Camping La Chapelle**** met andere accommodaties in Argelès-sur-Mer.
Even geduld a.u.b.

6,9
6,6
6,9
6,6
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Aug. 2014
"Heerlijke camping met een fantastische ligging"vertalen
Natascha Kampstra
8,0

10-09-2014 De ligging van de camping is fantastisch. Als je de camping afloopt sta je meteen in het leuke centrum van Argeles en binnen 5 minuten lopen sta je op het heerlijke brede strand. Op het strand staat een groot speelcentrum met een ballenbak, trampolines en heel veel spring- en klimkussens waar kinderen zich heerlijk kunnen vermaken. Ook is er in het centrum het hele seizoen een kermis aanwezig. Op de camping zelf is geen restaurant aanwezig maar in het centrum zijn meer dan voldoende eetgelegenheden voor ieder budget. De camping beschikt over een receptie waar Nederlands gesproken wordt, leuke zwembaden (worden nu uitgebreid voor het nieuwe seizoen), een bar, meerdere speeltuintjes, minigolf, een bakker met de hele dag door vers gebakken brood, croissants etc. Ook kun je hier s' avonds eten afhalen. Wij hadden een supermoderne nieuwe caravan van touroperator . De beheerders van touroperator zijn ook fantastische mensen die goed met je meedenken. Wat ons betreft: een echte aanrader!

Gérant La Chapelle, 05-10-2014
Eigenaar zegt:  Hartelijk dank voor uw verblijf op onze camping en voor uw commentaar en aanbeveling. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen op La Chapelle

met oudere kinderen, Juli 2014
"Zeer matige camping"vertalen
pelidfa
3,0
1,0

25-07-2014 Chapelle is voornamelijk een mobilhome camping waar het nodig aan valt op te merken. Allereerst de geringe hoeveelheid toiletten. Nauwelijs ruimte om in het zwembad te zitten/liggen. En een erbarmelijke wifi voorziening (de proxyserver kan het aantal verbindingen niet aan en het signaal os veelal te zwak. Dus weer bij de receptie hangen en hopen op enig signaal) Daarnaast hadden we een grand comfort plaats geboekt, echter de watervoorziening was niet bereikbaar door het dichte struikgewas. Een andere plaats was geen optie. Alhoewel de twee weken dat we er stonden er heel veel trekkersplaatsen leeg bleven (teken aan de wand?) Leuke omgeving en het grindstrand op loopafstand. Tip neem fietsen mee.

Gérant Criques de Porteils, 16-09-2014
Eigenaar zegt:  Al onze comfort plaatsen zijn voorzien van individuele water kranen. In 2015 hebben we een glasvezelkabel en dus zeer goede wifi.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Prima camping"vertalen
Hofklein
8,0

06-08-2014 Ontvangst kon in Nederlands en we werden daarna opgevangen door het touroperator team. Een grote, grotendeels schaduwrijke, camping in het centrum van het toeristische Argeles-sur-mer, maar op de camping rust. Veel verschillende touroperators met de daarbij horende tenten en stacaravans die over het park verspreid staan. Wij hadden een tent vlakbij een nieuw sanitairgebouw, klein speeltuintje, mooi sportveld, de bar en het zwembad. Sanitair geen wc-bril en toiletpapier, werd 's ochtends rond 8 uur schoongemaakt. Sportveld was mooi aangelegd met een airtrampoline, tennisbaan en basket/voetbalveld. Bar was leuk opgezet, zit naast het zwembad. Soms een thema avond. Zwembad, was druk, verouderd, maar wel voor alle leeftijden geschikt. Glijbanen waren erg leuk! Camping heeft een eigen bakkerij, wel iets duurder dan een bakker links buiten de camping. Ze verkopen er ook pizza's en patat. Verplichte polsbandjes vonden we erg duur! Al met een prima camping, maar wij komen niet terug.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Leuke camping !!!"vertalen
fam. Beckers
5,0
8,0

06-07-2014 Gisteren aangekomen op de camping na een lange rit. Erg correct ontvangen door de medewerkers van touroperator!! De camping heeft een super ligging. Direct aan het centrum van Argeles en het strand. Op de camping is niet bijzonder veel te beleven. Maar al met al een ruime voldoende. Het zwembad is erg leuk voor kinderen. Alles is in principe op loopafstand te doen. Wij hebben hier een gloednieuwe stacaravan van alle gemakken voorzien. Wij gaan al jaren naar Zuid Frankrijk en vinden deze plek na één dag al tot de favorieten behoren.

met partner, Juni 2014
"Super camping dicht bij het strand met volop rust"vertalen
bmw1100rijder
8,0

02-07-2014 Camping La Chapelle in Argeles sur Mer, ligt echt op een paar honderd meter van de boulevard en het strand/zee. Ondanks dat is het op de camping zelf heerlijk rustig. Het is een vrij grote camping met een eigen zwembad. Leuk aangelegd, maar niet al te groot. In juni was het al redelijk druk, terwijl de camping nog niet oor 1/3 bezet was. Maar je gaat er natuurlijk heen voor de zee. Mooie brede stranden van fijne kiezelsteentjes waar plek zat is.
Wij hadden een stacaravan gehuurd. Die waren helemaal nieuw, maar staan echt in slagorde opgesteld waardoor je niet het echte camping gevoeld krijgt.
Aan de boulevard veel winkeltjes en eet/drink gelegenheden. Ook voor de (kleinere) kinderen allemaal speeltuinen e.d.
Op enkele kilometers van Argeles su Mer voldoende natuur om te wandelen of te fietsen.

met jonge kinderen, Sept. 2013
Katrien
8,0

20-09-2013 Wij hadden babybedjes, kinderstoelen, badje, verzorgingskussen en terrashekje gratis bijgeboekt, dit was allemaal in orde bij aankomst en zeer makkelijk.
De bolderkar diende goed om naar het zwembad en zo te gaan.
Wij logeerden in een 3-slaapkamer stacaravan en de ruimte konden we wel goed gebruiken met 2 kleine kinderen, het is aan de krappe kant, maar alles was wel proper en in orde!
Het brood en de koeken van de bakker waren erg lekker en vers.
Het kinderzwembadje was erg koud, maar er was 1 verwarmd groot zwembad en dat was heerlijk.
De begeleiding van touroperator was erg behulpzaam en vriendelijk.
Al bij al een rustige, goed gelegen camping, wij zouden er terug durven gaan.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Leuke camping met een super ligging"vertalen
stefaniekoevoets
4,0
6,0

18-09-2013 Wij hadden een tent gehuurd en de tent was keurig netjes en stond op een leuke plek tussen de tourcaravans en campers. de locatie van de tent was leuk omdat het niet massaal allemaal bij elkaar stond. De huur caravans staan wel bij elkaar. De camping haalt 4 sterren omdat de locatie super is. je loopt de camping af , steekt de rotonde over en je bent in srgeles sur mer met daarachter het strand.

er is niet veel te doen op de camping mocht je ervan houden. voor ons geen probleem aangezien er om de camping heen genoeg te doen is.

wat wel een minpunt was is dat er geen wcpapier en wcbrillen aanwezig waren in de toiletten, gelukkig werden ze goed schoongemaakt!

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Prima camping"vertalen
engage
8,0

27-08-2013 Vriendelijke ontvangst. Wij hadden hier een extreem grote plaats (plek nr 1) aan een doodlopend paadje, vlakbij ingang en snackbar, geheel en al in de schaduw. We hadden om een schaduwplek gevraagd verzoek, dus we waren hier erg blij mee. Nieuw sanitair is prima.
De looppaden bij het zwembad zijn van beton (zeer ruw) met hier en daar heel gladde tegels waar je snel op uitglijdt. Deze combinatie van ruw en zeer glad is niet veilig.
Camping heeft een strikte bewaking die goed (en zichtbaar) toezicht houd.
In het stroompje dat naast de camping loopt zitten wilde bevers!
Uitgaanscentrum en zee is op loopafstand (ong 300m).
Jammer dat er pal achter ons, op de aangrenzende camping, een tentenkamp van een jongerenreisorganisatie was gestationeerd. De leiding van dit kamp had de Nederlandse jongeren duidelijk niet onder controle wat dus nogal wat geluidsoverlast opleverde. Er moesten 3 nachtwakers aan te pas komen om ze stil te krijgen.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Was oke"vertalen
I. Stuifbergen
6,0

12-08-2013 Stacaravan met hottub was ruim en schoon. Grote plaats maar geen enkele privacy. Hottub duurt ongeveer een halve dag vuurstoken voordat hij warm is. Niet de extra kosten waard.
Camping ligt NIET aan zee maar aan drukke doorgaande weg. Dan passeer je ongeveer 4 winkelstraatjes, dan de boulevard en dan pas het strand. Prima te belopen maar niet zoals de site claimt aan zee.
Animatie stelt niet veel voor, alleen in het engels, geen kinderdisco ofzo. Camping organiseert niks, (kindjes mogen ook alleen maar mee doen als je via touroperator geboekt hebt). Zwembaden beetje verouderd, niks bijzonders. Al met al oke maar geen vier sterren waard vonden wij.

met een groep, Aug. 2013
"Leuke gemoedelijke camping"vertalen
ilse
7,0

10-09-2013 Camping in het centrum. Centrum is hectisch maar op de camping is het groen, rustig en gemoedelijk. Veel bomen en dus veel schaduw.
's Ochtends kan je een (stok)broodje kopen, 's avonds een pizza of sandwich. Voor de andere boodschappen moet je de camping af, maar dat betekend ook geen dure campingwinkel.
Strand op 5 min lopen vanaf de camping. In de omgeving zat uitjes te plannen

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?