Camping La Chapelle ****

7,7

179 reviews over Camping La Chapelle in het Nederlands

Geweldige camping

Hellen, 8-10-2017

Heerlijke camping in het stadje. Je loopt zo naar de gezellige boulevard en centrum van argeles sur mer. Fijne rustige camping in september maar toch elke avond wat te doen bij de bar. Ook heerlijk zwembad

Ruim voldoende

Ties, 26-9-2017

Twee weken verbleven begin september en we hebben niks te klagen gehad.

Stacaravan was tiptop in orde, voldoende speeltuinen voor de kleine (2 jaar) zwembaden goed verzorgd en voldoende ligplaatsen.

De ligging van de camping is het grootste pluspunt, pinautomaat, restaurantjes, winkels, markt, speeltuin/pretparkje, strand, alles binnen 5 minuten loopafstand zo gauw je de camping verlaat.

Enige minpuntjes die we konden ontdekken was dat de camping geen eigen winkel heeft voor noodzakelijke boodschappen en het ondiepste kinderbad is nog 40cm diep is en dit dus niet leuk spelen is voor de allerkleinste.

Desondanks scoort deze camping ruim voldoende.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Fijne omgeving 's avonds lawaaierig

Martin, 21-9-2017

Wij zaten in een mooie stacaravan geboekt met touroperator. Niet bekend was dat je op de camping vanaf een NL sprekende receptie doorgestuurd wordt naar een alleen Franstalige receptie van touroperator. Men spreekt geen woord Engels en dat is onhandig voor het algemene praatje, het bepalen van de checkout tijd of als er achteraf iets is zoals het gas dat op is.

De camping en ligging is heel goed. Het zwembad heeft een alleen zwemkleding beleid, als je het zwembad in wilt duiken. Het buitenbad is heel koud, vooral voor de kids. In een gewone zwembroek zwemmen was dag één geen probleem, een andere dag werd ik plots aangesproken door een badmeester. Dat was een erg ongastvrije benadering. No swim ofzo wijzend op mijn zwembroek en na een vraag stak hij zijn hand op en liep weg. Zo kun je dus ook niet ontdekken wat dan wel de bedoeling is, heb een kortere zwembroek gekocht en sindsdien geen probleem.

Elke avond is er tot ongeveer 23 uur harde muziek in de bar en te horen over de camping. Inclusief karaoke avonden. Ben eens gaan kijken en er zaten maar een paar mensen. Ben niet moeilijk maar als je een babytje hebt wil je nog weleens op tijd je mandje in. Waarom dan elke avond zo harde muziek in een periode dat je alleen oudere gasten of mensen met kleine kinderen op je camping hebt?

In het algemeen is het fijn dichtbij het strand en een gezellige boulevard. Gelukkig is een deel van het zwembad overdekt en warmer. De vakantie was heerlijk maar hoef niet persé meer naar dezelfde camping terug.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Prima camping

LexNon, 15-9-2017

We waren hier via touroperator. Goed geregeld, prima organisatie. De camping is netjes en aangezien wij in een tent zaten is het sanitair ook belangrijk en ook dit was schoon. Camping wordt zeer goed onderhouden en heeft goede faciliteiten. Supermarkt zit vlakbij en is lopend te bereiken, hypermarché is met de auto ook prima te doen. Strand en blvd loop je zo naartoe. Plaatsje zelf is echt heel toeristisch. Beetje gericht op de Engelse bezoekers naar ons idee. Schreeuwerige attracties enzo. Om continue vermaakt te worden. Daar moet je van houden. Maar Collioure vlakbij is schitterend en bijv. Château de Quéribus op ca. 50 minuten rijden is ook echt de moeite waard. De omgeving laat veel zien van zowel bergen als kust met de Pyreneën zo dichtbij en Spanje is natuurlijk ook om de hoek. Zeker de moeite waard. Wij waren hier na het hoogseizoen.

Mooie camping, ideale ligging

Maureen, 14-9-2017

We verbleven in een stacaravan uit 2014, rechtstreeks bij de camping geboekt. De stacaravan was erg mooi en schoon. Mooi zwembad met meerdere baden, altijd voldoende ligbedjes vrij. Als je de camping af loopt, loop je rechtstreeks langs de winkeltjes en restaurants naar de boulevard. Binnen 5 minuten sta je op het strand van Argeles. Aanrader!

Leuke gezellige camping

Petra, 14-9-2017

Leuke kleinschalige camping met een leuk divers zwembad. De camping ligt in het centrum van Argeles-sur-mer waardoor je gemakkelijk vanaf de camping overal te voet heen kunt. Het zwembad is ook prima te doen, als je even goed rondkijkt is er altijd wel een stoel te vinden. De camping is niet zo groot waardoor de kinderen snel zelf de weg weten.

Het enige jammere was de pizza op de camping. daar moet je 1,5-2u van te voren je pizza bestellen,

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prachtige camping

MZI, 6-9-2017

Voor de 3e keer deze camping geboekt via een touroperator. Super caravans op de mooiste plekken van de camping.

De camping heeft een prachtige ligging. Alles is te voet te doen.

Leuk centrum met boulevard en strand. Veel vertier 's avonds in het dorp.

Op de camping mooie zwembaden met glijbanen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Slecht en veel lawaai!!

Marijke, 5-9-2017

Als je met het geluid en de 'lucht uitlaat' van de airco van je buren vakantie wilt houden; dan is dit je ideale camping!! De airco van naast gelegen caravan zorgt voor herrie!!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Prachtige ligging in centrum. Alles kan te voet !!

Chapka, 31-8-2017

Niets negatiefs over de camping op zich. Groot nadeel vonden wij de ontvangst. Wij waren met twee auto's. Er is daar NERGENS parking !!! Door een Franstalige medewerker mochten we binnen de camping even parkeren voor de duur van de check-in. Vrijwel onmiddellijk echter werden we door een Nederlandse (eigenlijk zo'n Hollandse met een hatelijk harde g) weggejaagd. Zeer leuk als je er net een reis van 15 uur hebt opzitten. Bij de grote Mobil home die we hadden gehuurd was slechts plaats voor één auto. Een tweede wagen binnen parkeren kan tegen 65 €/week (Jaja 65 !!) Kan als de accomodatie het toelaat. Bij onze grote stacaravan waar je met 6 of 7 personen naar toe gaat was dat niet mogelijk. De tweede wagen moesten we maar buiten zien kwijt te geraken. Na lang zoeken eindelijk kwijt geraakt op publieke parking waar we hem bij vertrek met lakschade terugvonden. Wat meer parking binnen de camping voorzien zou geen overbodige luxe zijn. Zéker niet voor de check-in.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Nooit meer!!

Miquel, 27-8-2017

Verkeerde verwachtingen gehad van deze camping!! Dit voor ons nooit meer!! Slechte service en de woonwagens van touroperator raad ik iedereen af!! Voor ons eerste en laatste keer!
Gereisd met partner in januari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor La Chapelle bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Chapelle in Argelès-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Chapelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Chapelle scoort een 7.71 uit 10 op basis van 239 reviews.