Camping Capfun Domaine de Maël (vh. La Roseraie) ***

Camping Capfun Domaine de Maël (vh. La Roseraie)
Capfun Domaine de Maël (vh. La Roseraie)
7,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Capfun Domaine de Maël (vh. La Roseraie) bij:

18 reviews over Camping Capfun Domaine de Maël (vh. La Roseraie) in het Nederlands

Helemaal niet naar onze zin

Monica, 28-8-2017

Camping is erg druk, mobilhomes staan slordig en zijn scheef neergezet. . Electra valt vaak uit en is gevaarlijk aangelegd, boven de grond.

Oproepsysteem is erg irritant, alleen in het Frans en niet verstaanbaar.

Algemeen sanitair is niet meer aanwezig. Wc bij het zwembad erg vies. Zwembad is mooi maar niet toereikend voor alle gasten. Erg veel lawaai s'avonds van entertainment.

Personeel is niet klantgericht!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

OK

paulav, 19-8-2015

We hebben 4 nachten op een kampeerplaats gestaan met 2 tenten. De camping bestaat voornamelijk uit mobile-homes en verder een aantal plekken waar je een tent of caravan kunt neerzetten.

Wij stonden helemaal achteraan wat een prima rustige plaats was. Het sanitair echter was ronduit niks. wc papier op. Eén grote modderboel. Er staan wel trekkers om de douche na gebruik schoon te trekken maar er is geen plaats (putje o.i.d) waar je het heen kunt trekken: gevolg: vieze bende

Ook veel te weinig douches dus altijd wachtrij.

De service met het treintje naar het centrum is wel ideaal. Je wordt zo afgezet bij het strand of waar je maar wilt.

De disco op vrijdagavond was leuk georganiseerd.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Prima rustige camping.

Matthieu Koops, 3-8-2015

Wij hebben bijna drie weken op deze camping gestaan met onze caravan en dat is prima bevallen. Mooie ruime plek met veel schaduw. Het campingpersoneel is erg aardig maar mag wel wat minder hard met hun karretjes scheuren. Het is namelijk wel erg stoffig op de camping. Het treintje is erg handig voor allerlei uitstapjes. De kinderen, 13, 11 en 5 hebben zich goed kunnen vermaken. Al met al een prima camping!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Camping kan beter

bulthuis_ronald, 29-7-2015

Wij zijn twee weken in Juli geweest op de camping. De camping bestaat uit mobile-homes en kampeerplaatsen. De camping is veelal Frans georiënteerd wat ook meerdere campings hier zijn al zijn er zeker ook Nederlanders en ook andere nationaliteiten te vinden. De plek voor onze tent was ruim genoeg en er is voldoende schaduw op de plekken. De ligging van de camping is prima met strand en supermarkten dichtbij. Je kan met het treintje en verder ben je ook zo met de auto op het strand, La Marende is dichtbij met een enorme parkeerplaats waar je gratis de auto kwijt kan. Het sanitair valt wel wat tegen met de temperatuur van de douches die bij ons de eerste week veel te warm was en de tweede week juist te koud. Een vernieuwing van het sanitair zou zeker een aanrader zijn om de camping een kwaliteitsimpuls te geven. Het restaurant oogt rommelig en nodigt niet uit om te gaan eten. Het zwembad is prima. Voor ons was de camping redelijk maar zeker geen topper.
    Gereisd met partner in juli 2015

Gezellig klein. Mooi zwembad. Ideaal treintje.

Marjanne, 31-5-2015

Fijne stacaravan gehuurd van particulieren op een heel grote kavel. De stacaravan was heel ruim en van alle luxe voorzien. We hadden mede door de grote kavel veel privacy. We zaten aan de rand van de camping en dat was heerlijk rustig. Het zwembad is prima in orde. Soms beetje druk in het hoogseizoen, maar we hebben bijna altijd een ligbedje kunnen bemachtigen. Het treintje naar het centrum, de haven e.d. is helemaal super. Voor een paar tientjes kan je 2 weken lang onbeperkt met dit treintje reizen. Kinderen vonden het ook super. Op het centre plage is het water wat onstuimig voor kleine kinderen. Een stukje verder rijden is wel een mooier strandje voor kleine kinderen. Wel met kiezelstenen. Bij het centre plage zijn veel restaurantjes en winkeltjes. Super commercieel en dus duur. Ook genoeg andere restaurants in de buurt. Overdag geen animatie gezien voor kinderen. 's Avonds was er wel eens wat, maar daar deden wij niet aan mee. Er waren weinig Nederlanders op de camping. Fijn!
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

geweldig!

saskia, 23-1-2015

zeer goed gelegen,op 3 km afstand van de zee !, een gratis treintje gaat de hele dag en avond op en neer om je er naar toe te brengen en dit tot 12 uur s'avonds!!

we gaan al een paar jaar naar deze camping met de kinderen en ze vermaken er zich elk jaar weer, zeker het restaurant was dit jaar wat minder maar voor het aankomende jaar komen er nieuwe beheerders en ook een nieuw animatie team!!! dus kan alleen maar aanraden hier naar toe te gaan!! wij gaan in ieder geval wel!!!!!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

Matige camping

Tjeerd, 12-8-2014

Camping ligt aan de rand van het (veel te drukke) dorp,vlakbij een zeer drukke weg,die je dan ook goed hoort. Veel mobil homes en andere soorten stacaracans, weinig tenten. De plekken voor tenten waren overigens wel ruim genoeg. Het personeel scheurt over de camping in de golfkarretjes, een stofwolk als gevolg, niet fijn als je voor je tent zit. Tot 00.00 is er veel lawaai op de camping, daarna overigens wel vrij stil. Animatie van de camping ernaast is ook goed te horen trouwens. Supermarkt op 1 km en het treintje naar het strand (half uurtje) is wel erg prettig en gratis. Restaurant op de camping matig, bij ons was de kok ziek en de invalkok kon niets van de menukaart maken, alleen de hamburger (kan ik zelf ook). Kinderdisco vond onze dochter van 10 wel leuk, ook over het zwembad waren we dik tevreden. Onze kinderen van 10 en 13 hebben zich overigens wel prima vermaakt met leeftijdsgenoten. Ook aardige mensen bij de receptie, maar ons zien ze hier niet meer terug.
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

hele leuke kindvriendelijke camping

Marijke, 20-9-2013

Je mag gebruik maken van het treintje naar Argeles sur Mer helemaal voor niets super!!!! Mooie ruime plekken, het sanitair was wat minder.

Mooi omgeving zonder file rijden.

Zeker een plek en omgeving om terug te komen!!!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Leuke kindvriendelijke camping

linda, 17-9-2013

We hebben een erg leuke tijd gehad op deze camping.

Zeer vriendelijke en behulpzaam personeel en een prachtig zwembad!

Veel gebruik gemaakt van het treintje, de trainbus welke ons voor een appel en een ei op zeer regelmatige tijden naar diverse locaties bracht zoals het espace de loisirs, (kartbaan, luna park etc) centre plage (strand met boulevard, restaurants en veel winkeltjes), port (de haven) en village (de stad). We hebben ons geen minuut verveeld. Daarbij was het weer alle dagen even mooi, echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

erg leuke camping!!

m. nijhuis, 4-8-2013

Leuke camping ruim opgezet

niet te groot, goed zwembad.

Jammer van de picknick tafel gewoon een tafel met stoelen was beter geweest.

Leuk met het treintje naar het strand helemaal gratis wanneer je langer dan 1 week verblijft.

veelzijdige omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Domaine de Maël (vh. La Roseraie) in Argelès-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Domaine de Maël (vh. La Roseraie) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Capfun Domaine de Maël (vh. La Roseraie) scoort een 7.1 uit 10 op basis van 54 reviews.