Camping Les Fauvettes ***

8,2

27 reviews over Camping Les Fauvettes in het Nederlands

Onverwacht leuke camping

Geubbelmans, 8-8-2017

We zouden hier een paar dagen verblijven, het zijn uiteindelijk bijna 2 volle weken geworden , leuke omgeving, prettige campineigenaren-medewerkers. Sanitair is beetje gedateerd, echter altijd schoon en altijd warm water. Diverse leuke avonden worden georganiseerd.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Super ,fantastisch

B. de Zwart, 5-6-2017

Het is een gezellige en schoon en een vertrouwde camping.

het is een franse camping ze hebben veel gezellige avonden en van uit hier is er veel te doen en te zien in de omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Kleine camping, mooi zwembad, veel fransen

Laura, 20-8-2016

Deze camping ligt op een paar kilometer van het leuke dorpje Anduze. Helaas ligt de camping niet direct aan de rivier de Gard, maar is het een paar honderd meter lopen naar de rivier. De rivier is verder wel heel erg leuk, het water stroomt niet zo heel hard waardoor je er goed in kan zwemmen. De camping ligt wel aan een drukke weg, als je helemaal aan het begin staat kan dat zorgen voor overlast. Maar wij stonden achteraan op de camping, dus wij hebben helemaal geen last gehad van de drukke weg. Ook van de animatie 's avonds hebben wij helemaal geen last gehad. De aldi en lidl zijn op loopafstand van de camping.

Op de camping waren meerdere sanitairgebouwen aanwezig, dus je hoeft waar je ook staat nooit ver te lopen naar het toilet. Het sanitair was goed schoon.

Op de camping is een restaurant en bar, en in het dorp Anduze zijn ook veel leuke eetgelegenheden.

Voor gezinnen is deze camping een aanrader, er is veel animatie en een leuk zwembad met glijbaan. Wel jammer dat er bijna alleen maar Fransen zijn op deze camping, maar ongeveer 10% van de mensen zijn Nederlands.

In de omgeving is verder veel te doen, Anduze en Saint Jean du Gard zijn leuke dorpjes. De stad Nîmes is ook leuk om een dagje heen te gaan. Verder kun je bij de rivieren in de buurt ook leuke dingen doen, zoals canyoning.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Heerlijk kamperen in anduze

Sien, 20-8-2016

Fijne Franse camping met vriendelijk personeel. Fijn zwembad met glijbaan voor de kinderen.wij liepen gewoon heen en weer naar onze tent nadat we een duik hadden genomen.

Naast de camping zo'n 100 meter lopen is een lidl

Als je bij de receptie brood besteld komen ze dit smorgens bij je tent brengen.

Sanitair netjes en schoon.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Franse enclave en een tegenvaller

Marcel, 2-8-2016

Op basis van de dikke 8 op zoover hier gereserveerd en de laatste 5 dagen van onze vakantie gestaan. Het cijfer op Zoover zou niet mijn beoordeling zijn. De camping is in verval, er wordt slecht schoongemaakt en het is af en toe echt smerig, ligt aan een drukke weg en er heerst een ons kent ons Frans sfeertje waar je als buitenlander niet tussenkomt. De animatie is alleen Frans. Het achterste deel van de camping is mooier en daar heb je geen last van de weg. Wij werden met onze caravan op de passantenplekken gezet die direct naast de weg liggen. Zelden zo'n slecht geitepad als standplaats hehad. De wc's met de welbekende gaten in de grond vind je er ook nog in de oudere toiletgebouwen. Het zwembad met glijbaan is wel heel leuk voor de kids. Voor ons toch zeker een tegenvaller.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Rustige camping ,heerlijk zwembad .

Mariette, 13-6-2016

De plaatsen zijn erg ruim vooral beneden aan de weg. Overdag nogal wat verkeer, maar wel WiFi vanuit de eigen plaats.

Meer rust en stilte op de wat hoger gelegen plaatsen voor WiFi moet je echter even in de buurt van het zwembad zijn. WiFi gratis wel om de 2 uur inloggen.

Vriendelijk personeel, schoon sanitair : toilet papier, mogelijkheid om temp. van de douche bij te stellen.

Dicht bij supermarkten. Voetpad naar Anduze en de rivier.

Gereisd met partner in juni 2016

Typisch Franse camping met vriendelijke uitbaters

maarten en aline, 7-9-2014

Dit is een ideale camping voor mensen die toe zijn aan een rustige vakantie , maar toch met kinderen op reis zijn . Er is een bar en een lekker restaurant in typisch Franse stijl . Voor de kinderen is er een leuk zwembad met glijbaan en voldoende animatie , onze kinderen zijn Nederlandstalig maar hebben zich toch goed geamuseerd . Deze camping heeft een voornamelijk Frans publiek wat voor ons geen enkel probleem was .

Ook leuk was dat het bestelde brood 's morgens aan de tent geleverd werd ! Toiletten en douches waren altijd proper en in orde .

Kleinschalige camping die goede kwaliteit aanbiedt !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Fantastische camping

D.Kat, 12-5-2014

Wij zijn hier 3 jaar achter elkaar geweest, en hebben 3 geweldige vakanties gehad! De camping wordt perfect onderhouden, het sanitair prima schoon gemaakt. Een toiletgebouw was wat verouderd, maar verder prima, en er is een nieuw, groter toiletgebouw iets hoger gelegen midden op de camping. We hebben zelden in de rij gestaan voor de douches. De eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam en doen hun best om je in het engels te woord te staan. Er is veel te doen op de camping, wel voornamelijk in het Frans, maar dat vonden wij geen enkel probleem. Als je `s avonds vroeg naar bed wil, zou je last kunnen hebben van de muziek, maar wij (en onze kinderen)hebben ons hier nooit aan gestoord! Het is dat we na 3 jaar de omgeving wel een beetje kennen en daarom ergens anders heen gaan, maar het liefst zou ik deze camping willen`oppakken` en in een ander gebied neerleggen! Echt een aanrader!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

prachtige camping

cathyverbeeke, 12-8-2013

eigenaars deden hun best om het iedereen naar hun zin te maken! zijn inderdaad veel "vaste Franse gasten " maar als je zelf wat sociaal bent heb je er in geen tijd enkele vrienden bij! er wordt van alles georganiseerd zowel voor de kids als de ouders maar is inderdaad enkel in het frans...maar zo kunnen ze toch enkel bijleren we zitten tenslotte in Frankrijk... mooie ruime staanplaatsen hebben een grote tent en grote auto en hadden nog plats over... zwembad en glijbaan fantastisch voor de kinderen!!! proper sanitair dat 2 keer daags gekuist wordt. Restaurant kleine kaart maar daarom niet minder lekker … hebben het echt naar onze zin gehad....
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

enkel voor Fransen

physical-graffiti, 22-7-2013

Op zich is dit een prima camping. Jammer dat de eigenaars zich volledig richten op hun Franstalige habitués. Zo waren er allerlei activiteiten gepland voor de eerst week van juli, waarvoor we op voorhand e-mailtjes ontvingen, maar die allemaal bleken afgelast te zijn toen we toekwamen, gezien hun habitués nog niet allemaal daar waren! Er is trouwens ook geen kinderanimatie of -club, hoewel dat op hun site vermeld staat. Komt er nog bij dat, gezien we blijkbaar de eersten waren die dit seizoen de betreffende mobilhome betrokken, wij deze behoorlijk vuil aantroffen, maar bij ons vertrek werd wel degelijk gecontroleerd of alles gepoetst was! Ook werd er de dag nadat we toekwamen, met de meest luidruchtige grasmaaier, het gras rond en voor onze mobilhome gemaaid, omdat de dag erna de habitués naar het petanqueveld kwamen dat voor onze mobilhome lag. We hebben ons jammer genoeg nooit echt welkom gevoeld op deze camping, vooral door de dames uitbaters die zeer nors zijn. Komen we nooit meer.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Fauvettes in Anduze (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Fauvettes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Fauvettes scoort een 8.2 uit 10 op basis van 114 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: