Beoordelingen Camping De L'Arche****

26 oktober 2014

De L'Arche****
208 beoordelingen
Beoordelingen Camping De L'Arche****
Route de Saint Jean du Gard, 30140, Anduze (Gard)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De L'Arche**** in Anduze (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De L'Arche**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping De L'Arche scoort een 7,9 uit 10, op basis van 208 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De L'Arche**** in Anduze (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De L'Arche****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping De L'Arche**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 153 vakantiefoto's van Camping De L'Arche**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Languedoc - Roussillon. Vergelijk Camping De L'Arche**** met andere accommodaties in Anduze (Gard).
Even geduld a.u.b.

7,6
7,5
7,8
7,4
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Leuke camping"vertalen
Martijn van Oostero...
6,0

23-08-2014 Voor het eerst hier geweest. Leuke camping waarbij het in de avond echt rustig is. Veel afwisseling van grootte van de plaatsen van klein 65m2 tot enkele grote van 125m2. wij hadden tevoren een wat grotere plaats gevraagd via de mail en dat is allemaal goed geregeld. Mooi gelegen aan de Gardon waar je kan vissen, zwemmen en dammetjes bouwen. Het zwembad is redelijk aan de kleine kant maar wel lekker warm water. De afwerking van het zwembad is van een ruwe steen waardoor je snel je handen en voeten bezeerd. Het sanitair is voldoende afgestemd op het aantal campinggasten en comfortabel en schoon. Het restaurant is lekker en redelijk geprijsd. Het enige wat echt niet werkt is de wifi. Wij wilden in de vakantie even een taart met foto bestellen voor de verjaardag van onze zoon bij de bekende taartwinkel van Nederland, maar het zijn uiteindelijk maar tom-pouzen geworden. De animatie (Nederlandstalig) voor de kids was prima geregeld.

"Twitter beoordelingen"
13-08-2013 @mathildeb11 Heerlijk hier.. 🇫🇷☀ @ Camping De L'Arche http://t.co/o8oY4jGL30 --- Bron: https://twitter.com/mathildeb11/status/367044122822971393
Met oudere kinderen, Juli 2014
"Verzorgd maar ook niet meer dan dat."vertalen
Pieter
6,0

26-08-2014 Nette camping met een leuke ligging, maar voor de prijs wordt er te weinig geboden.
Het zwembad is eenvoudig en eigenlijk aan de krappe kant.
Eten halen bij de snackbar is niet van hoogstaand niveau (de frituurpan thuis levert meer kwaliteit).
Het restaurant is netjes maar alleen op vaste tijden geopend.
Animatie is zeer eenvoudig en kon onze jeugd (11 en 14 jaar) niet echt boeien.
De rivier biedt wel enig vertier (wel schoenen aan ivm de keizelstenen), maar het kan de jeugd daar niet de hele dag vasthouden.
Al met al niet een camping waar wij terug gaan komen.

"Super vakantie gehad."vertalen
Carola van Dijk
7,0

25-08-2014 Mooie, nette camping. Wij hebben met onze kinderen van 9,6 en 4 een super vakantie gehad. Kinderen hebben zich goed vermaakt in het zwembad, maar de rivier met de rotsen is toch helemaal het einde. We hadden een mooie ruime schaduwrijke plek (199). Sommige plekken lijken mij minder omdat je tegen je eigen auto zit aan te kijken. Sanitair schoon en ruim voldoende voor het aantal gasten. Alleen soms koud afwaswater. Mooi restaurant met goed en betaalbaar eten. Wifi werkte alleen 's morgens vroeg en 's avond laat goed. Bandjes en bewaking niet als storend ervaren. 's Avonds heerlijk rustig op de camping.

"Leuke camping mooie zwembad"vertalen
Jenny
9,0

05-09-2014 we hadden een mobilhome , zeer netjes , we waren vroeger dan 16.00 aangekomen , we mochten na onze aankomst binnen een uurtje in ons huisje , leuk!! zwembad wel aan een kleine kant pluspunt een glijbaan
wel een beetje streng , animatie leuk !! mooie omgeving , veel keien moet zeker waterschoenen aandoen ,

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Leuke camping, met rare dingen."vertalen
jeroen bluiminck
6,0

10-08-2014 Camping is ons goed bevallen.

Restaurant is op zondag gesloten en gaat pas rond 6 uur open. Gezellig overdag een bakkie doen kan niet.
Camping winkel al vroeg dicht maar lidl en aldi dichtbij.
Zwembad is leuk maar slecht afgewerkt. Overal ruw beton waardoor wij de voeten en vingers kapot kregen en in het zwembad met waterschoentjes droegen.
Beveiliging is streng tegen overdreven aan voornamelijk aan de rivier tegenover gasten van andere campings. Polsbandjes en strakke zwembroek bij ons nooit gecontroleerd
Sanitair is goed.
Ruime plekken met stroom en water op de plek.
Receptie spreekt nederlands is handig, alleen bij vertrek kan er geen bedankje of goede reis vanaf.

"Heerlijke camping"vertalen
Owen
8,0

09-08-2014 Een mooie camping met fijn personeel, geweldige ligging aan de rivier de Gardon en dichtbij Anduze. Je hebt hier bijna alles wat je wenst op een mooie kampeervakantie. Cultuur, natuur, rust en plezier. De rivier met zijn rotsen, waar je vanaf kan springen geweldig voor de jeugd. Het zwembad voldoet. Het sanitair is schoon en goed, echter kwam in het schoon een verandering in begin augustus. Er werd wel goed schoongemaakt, maar sommige mensen zijn gewoon viespeuken. Het personeel is zeer vriendelijk en de franse eigenaren spreken zelfs een beetje nederlands. De omgeving is mooi. Anduze is een leuk plaatsje. In een straal van 1,5 uur is er meer dan genoeg te bezichtigen. Nimes met zijn cultuur, pont du gard, de cevennen zelf, zelfs de middelandse zee is binnen redelijke tijd te bereiken. Als wij terug zouden gaan naar een eerder bezochte camping/streek, dan staat deze bovenaan ons lijstje.

"Leuke camping aan superrivier"vertalen
Sonjadiver
7,0

03-08-2014 De kampeerplaatsen zijn ruim(tent), we zaten dicht bij de rivier.
Nette sanitair dat regelmatig werd schoongemaakt.
Leuk animatieteam....onze dochter van 4 ging regelmatig knutselen en naar de kisdisco! Restaurant lekker en niet duur.zwembad prima maar niet echt groot.topper is echt de rivier..leuk voor jong en oud! Lekker ondiep om te dobberen,visjes te vangen...en verderop op de rotsen leuk om vanaf te springen voor de ouderen.
Vlak bij lidl/aldi/intermarche, maar ook op camping een campingwinkel voor t brood/krant. Vlakbij t leuke Anduse,de stoomtrein,grotten,bamboeserrai,enz enz.kortom we zijn erg tevreden en zijn net als vele anderen van plan om volgend jaar weer te gaan!

Met oudere kinderen, Juli 2014
"Zeer mooie maar saaie camping"vertalen
Klerk
5,0
7,0

10-08-2014 Complimenten naar de campingeigenaar, alles piekfijn in orde.
Net sanitair, redelijke plaatsen mooi restaurant en zwembad, keurige paden en elke plek water stroom en rioolafvoer, zelfs bij ingang kentekenregistratie waardoor geen geknoei met pasjes en/of codes. Alles zag er redelijk vernieuwd uit. Het nieuwe veld wat dit jaar aangelegd is, is zeker een aanwinst voor de camping.
Maar voor ons die 's avonds af en toe ook wel eens wat entertainment leuk vinden en lekker een drankje willen nuttigen aan het terras was hier geen mogelijkheid voor. Bar/Restaurant sloot op 10 uur, snackbar sloot om 7 uur ???(onfrans). 's avonds voor de wat oudere jeugd was weinig te beleven.Strenge bewaking soms terecht maar ook vaak zwaar overtrokken.Al met al voor mensen met kleinere kinderen die veel waarde hechten aan vroege avond rust is dit de perfecte camping. Voor ons volgens jaar toch maar weer Yellow of Franceloc.

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Mooie camping, maar te strikte regels."vertalen
Mouton
8,0

04-08-2014 Bij aankomst vriendelijk ontvangen door eigenaresse, die prima nederlands spreekt. Het registreren en het bandjes protocol voeren zij naar mijn idee te ver door. De klantvriendelijkheid is dan ver te zoeken en houden zich te straks aan de regels. De camping op komen om wat te brengen ( familie zat op castle rose ) mag niet. Op de camping loopt de gehele dag bewaking, niet als onprettig ervaren. s ' avonds was om 2300 echt stil, heerlijk! Sanitair is erg goed, niet hoeven wachten en zeer schoon. Zwambad is zonder toezicht, wat soms leidde tot grotere groepen jongeren, 16/17 jarige, die balletjes overgooien, wat overlast veroorzaakte bij badgasten. Onze kinderen 7 en 10, vonden het dan minder leuk in het bad. Maar dan was de rivier een prima uitkomst! Stroomversnellingen en helder water, prachtig.
Animatie was leuk, 6 dagen van 9-12. savonds op het sportveld werden toernooitjes georganiseerd.
Plekken op de camping niet erg ruim, ongeveer 90 m2.
Restaurant is de prijs naar de kwaliteit.

Met oudere kinderen, Juni 2014
"Leuke camping maar niet voor ons"vertalen
Saskia
6,0

28-06-2014 Een leuke camping, kleine plaatsen, goed sanitair, mooi zwembad alleen het water veel te warm om in af te koelen, rivier op loop afstand daar in kun je dan wel af koelen. kortom leuke camping maar niet voor ons. de omgeving viel mij ook tegen.!!!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ik zou vooral een kerstmarkt bezoeken om...

Bent u de eigenaar?