Beoordelingen Camping De L'Arche****

19 april 2014

De L'Arche****
188 beoordelingen
Beoordelingen Camping De L'Arche****
Route de Saint Jean du Gard, 30140, Anduze (Gard)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De L'Arche**** in Anduze (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De L'Arche**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping De L'Arche scoort een 7,8 uit 10, op basis van 188 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De L'Arche**** in Anduze (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De L'Arche****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping De L'Arche**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 141 vakantiefoto's van Camping De L'Arche**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Languedoc - Roussillon. Vergelijk Camping De L'Arche**** met andere accommodaties in Anduze (Gard).
Even geduld a.u.b.

7,6
7,5
7,7
8,3
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Aug. 2013
"Weerom de moeite waard"vertalen
kristel_reynders
8,0

31-10-2013 Eerste maal met een caravan (vroeger met camper).
We hadden een mooie plaats, er was een beetje schaduw. Veel bomen zijn enkele jaren geleden omver gegaan met een windhoos maar ze hebben enorm hun best gedaan om honderden nieuwe bomen aan te planten. Wijngaard voor camping is ook aangekocht door camping, als men hier ook plaatsen gaat maken is een groter zwembad wel noodzakelijk.
Komen hier zeker nog een keer terug.

"Twitter beoordelingen"
13-8-2013 @mathildeb11 Heerlijk hier.. 🇫🇷☀ @ Camping De L'Arche http://t.co/o8oY4jGL30 --- Bron: https://twitter.com/mathildeb11/status/367044122822971393
met jonge kinderen, Aug. 2013
"Heel erg fijn, maar miste ook "Persoonlijkheid""vertalen
R. Meulmeester
7,0

22-9-2013 Tja, prachtige camping, mooie rivier (Gardon) met TOP strandje.
Met zoontje van 10 jaar was het zwembad voor een uurtje mer vriendjes leuk, daarna trok hij weer naar de rivier waar je geweldig van rotsen kan springen.

Bijzonder wel dat je een bandje om moet om te laten zien dat je van de camping bent, met ook nog eens 10 Euro borg.
Ook raar dat je moet "tekenen" voor een protocol dat je geen herrie mag maken.

Dus ja, daar zijn ze erg scherp op. Maar anderzijds van niemand last gehad, geen herrie op de camping en gewoon lekker rustig.
Dus geen disco meegemaakt, live muziek of andere entertainment.
En dat is nu wat jammer. Dan maak je het als campingeigenaar (nooit gezien / weet niet wie het is) gezelliger.

Maar verder was alles goed aan deze camping, wij hadden een prima plaats aan het water. Leuk zwembad (op foto lijkt het groter). Restaurant oke.

Anduze is echt een hele leuke plaats, leuke marktjes.

Wel een camping waar wij nog eens naar terug willen.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Heerlijke vakantie, volgend jaar wellicht weer!!"vertalen
Kristien
10,0

29-8-2013 We hebben net 2,5 week achter de rug op de camping. De plaatsen variëren in grootte, de onze was groot genoeg voor een grote tent, 2 kleine tentjes, de tafel en onze auto. Stroom zit vlakbij en zelfs aan- en afvoer van water is bij de plek. Ideaal is de combi van rivier en zwembad. Het zwembad is niet echt groot, maar genoeg om je te vermaken. Wij hebben altijd één of meerdere bedjes gehad bij zwembad, maar we waren wel laat in het seizoen. Vriendelijk personeel, schoon sanitair (wordt voldoende schoongemaakt, maar het zijn de "gebruikers" die er voor kunnen zorgen dat het schoon blijft), toiletpapier aanwezig, fohn, ...
Toch zijn er in Anduze ook genoeg mogelijkheden om goed en betaalbaar te eten.
De speeltuin was voor onze kinderen (9 & 10) 's avonds de verzamelplaats om samen met andere kinderen spelletjes te spelen.
Kortom, dit is voor het eerst dat wij op een camping stonden waar we voor 98 % zekerheid volgend jaar weer naar toe gaan.

"Geweldige gezinscamping"vertalen
L.W. Platzer
10,0

9-2-2014 Geweldig gelegen camping met mooi zwembad. Voor het eerst met onze twee jonge zonen hier geweest in aug 2013. En we gaan over een paar maanden weer, heerlijk. Mooie ruime plekken met stabiel elektra alleen de wifi kan beter.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Niet wat we er van hadden verwacht"vertalen
Wim
5,0
7,0

5-11-2013 Met hoge verwachtingen naar deze camping gegaan. De receptie oogt netjes en functioneel. De gereserveerde koelkast wordt a la minuut geleverd. De camping is prachtig gelegen aan de rivier. In de verte zie je de stoomtrein over het viaduct gaan terwijl je heerlijk zwemt in het water, of van de rotsen springt.Op basis van de website hadden we verwacht dat het zwembad groter zou zijn. Het kon hier erg druk zijn.

De camping zelf had wel wat beter onderhouden mogen worden. De plekjes worden niet onderhouden (onkruid), en wat vroeger een wijnveld was, bleek nu een onkruidterrein te zijn. Schoonmaken van het sanitair werd aan een stel kinderen overgelaten. Gemiste kans.

"Prima Camping"vertalen
J. Raaijmakers
6,0

30-7-2013 Voor de 1e keer naar deze camping geweest. Onze kinderen (10-12) vermaakten zich prima. Goede plek, vlak bij de rivier. Rotsstrand bij de rivier. Waterschoenen zeker nodig. Geweldige rotsen voor de kids om te springen en heerlijk water. Van beveiliging op de camping weinig gemerkt, alleen bij de slagboom. Er was bij ons flink wat herrie tot 00.30 uur, maar geen beveiliging gezien. Na 22.00 uur kom je met de auto de camping niet meer op. Het zwembad is echt te klein. Ook te weinig bedjes. Veel kleine kinderen op de camping. Voor de oudere jeugd is er niet echt iets te doen. Gingen 's avonds vlgs mij chillen bij de rotsen. Eten in restaurant is prima. Het winkeltje is van 08.00-10.00 uur open. Erg weinig vonden wij. Prima receptie met lange openingstijden. Anduze is een leuk stadje waar je evt te voet naar toe kan. Je moet dan wel een stukje langs een drukke weg wandelen.
In de omgeving is genoeg te doen. Haribo museum is grappig. Kanotochtje met 35 graden is altijd goed. Prima vakantie

"Heerlijke camping!"vertalen
Fam Wijtman
9,0

14-8-2013 Onze eerste keer op deze camping. Leuke camping, zeer leuk voor kinderen in ieder geval tot een jaar of 14 denk ik, leuke speeltuin, leuk zwembad waar kleine kindjes ook leuk in kunnen spelen. 3 trampolines.
Mooie grote plekken, ook met schaduw.
Heerlijk klimaat, 's avonds net wat koeler, dus heerlijk om te slapen.
Sanitair is schoon, wordt een paar keer per dag schoongemaakt.
Receptie personeel is erg vriendelijk en doen hun best om wat Nederlandse woorden te noemen.
We hebben alleen maar pizza gegeten uit het restaurant en die was heerlijk, daar hoef je niet voor uit eten zeg maar, prijs ook rond de 8-9 euro. De rivier is ook erg leuk, jong kan spelen met stenen in ondiep water (luchtkussen op het stenen strand) en oudere kinderen kunnen springen van de rotsen.
Na 22.00 moet het wel stil zijn, iets wat wij niet erg vonden.
De animatie was ook leuk, vooral in de ochtend het knutselmoment.
Met materialen uit de omgeving worden leuke dingen gemaakt.
Kortom, een heerlijke vakantie!

"Prima vakantie"vertalen
fam. Breeuwer
6,0

17-9-2013 Mooie camping. Zwembadwater erg warm en veel chloor. Op de foto lijkt het zwembad groter dan het is. Riviertje bij de camping is geweldig: heerlijk schoon water
Sommige plekken wel erg dicht op elkaar.
Mooie omgeving.

"Goede camping"vertalen
fam.hopman
7,0

15-7-2013 2 wk verbleven met kinderen van 7 en 9 met eigen caravan. Hadden prima plek. Eerste week was nog lekker rustig, sanitair goed, niet te druk in zwembad dus genoeg bedjes. Tweede week werd het echt drukker en sanitair iets minder. Voornl de vloer. ´s avonds vanaf 18,00 uur tot 22.00 uur werden er sporttoernooitjes gehouden (voetbal, volley, basketbal). Overdag gelukkig verder geen animatie dus kids konden hun eigen gang gaan bij zwembad of rivier. Wel wat knutselen geloof ik in de ochtend. Glijbanen zwembad zijn dicht tussen 12 en 3. Brood verkrijgbaar. Receptie veel open met allerlei tips voor omgeving. WIFI erg traag. Omgeving is erg mooi. Lekker met de fiets naar Anduze is een aanrader. Ook kanoen bij Canoe Montana was heel leuk met wat stroomversnellingen. Gemiddelde temperatuur van 30 graden gehad. Heeerlijk...

met oudere kinderen, Juli 2013
"Zeer mooie camping"vertalen
Erik
9,0

2-8-2013 Rustige gezinscamping, waar ook veel te doen is voor de ouder jeugd.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?