Beoordelingen Camping De L'Arche****

2 augustus 2014

De L'Arche****
195 beoordelingen
Beoordelingen Camping De L'Arche****
Route de Saint Jean du Gard, 30140, Anduze (Gard)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De L'Arche**** in Anduze (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De L'Arche**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping De L'Arche scoort een 7,9 uit 10, op basis van 195 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De L'Arche**** in Anduze (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De L'Arche****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping De L'Arche**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 141 vakantiefoto's van Camping De L'Arche**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Languedoc - Roussillon. Vergelijk Camping De L'Arche**** met andere accommodaties in Anduze (Gard).
Even geduld a.u.b.

7,7
7,5
7,8
7,8
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Juni 2014
"Leuke camping maar niet voor ons"vertalen
Saskia
6,0

28-06-2014 Een leuke camping, kleine plaatsen, goed sanitair, mooi zwembad alleen het water veel te warm om in af te koelen, rivier op loop afstand daar in kun je dan wel af koelen. kortom leuke camping maar niet voor ons. de omgeving viel mij ook tegen.!!!!

"Twitter beoordelingen"
13-08-2013 @mathildeb11 Heerlijk hier.. 🇫🇷☀ @ Camping De L'Arche http://t.co/o8oY4jGL30 --- Bron: https://twitter.com/mathildeb11/status/367044122822971393
"Super camping!!"vertalen
Martine03
10,0

26-06-2014 Camping L'arche is een ontzettende mooie en leuke camping. Het is er rustig maar daarnaast is er ook weer veel te doen. Leuk animatieteam, heerlijk riviertje en een mooi zwembad.

met partner, Juni 2014
"Heel fijne camping maar......"vertalen
Rien
3,0
7,0

03-07-2014 Camping L'Arche in Anduze is (in het voorseizoen) een heel fijne camping met een mooie ligging, goede voorzieningen, mooi schoon sanitair, een prima restaurant, maar..... uitermate vervelend is het toelaten van honden in het restaurant. Het was in de tijd dat wij er waren opmerkelijk hoeveel honden op de camping waren, wij zijn absoluut geen hondenhaters, wij ergeren ons alleen aan de kortzichtigheid van de hondeneigenaren. Er waren campinggasten die met 2, ja zelfs soms 3 honden (!) naar het restaurant kwamen, dit wil je toch niet ? Een incident wat wij van dichtbij meemaakten, was een niet aangelijnde (!) grote zwarte hond van Belgische campinggasten, die agressief werd naar kinderen van andere campinggasten ! Onacceptabel !!

met partner, Sept. 2013
"Na negen jaar terug naar deze camping"vertalen
Martin en Marijke d...
7,0

11-06-2014 In september 2013 zijn we na 9 jaar teruggekeerd naar deze camping maar nu zonder kinderen. Het voelde als thuiskomen. Het was heerlijk rustig. Ongeveer 25 procent bezet. We hadden de plaatsen voor het uitkiezen. De temperatuur is heerlijk. Nog steeds keurig sanitair. Door de vele nieuwe aanplant lijken de plaatsen ruimer. Mooie omgeving met leuke kleine stadjes. Heerlijk om over een markt te slenteren. Kortom geen spijt gehad van onze thuiskomst

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Weerom de moeite waard"vertalen
kristel_reynders
8,0

31-10-2013 Eerste maal met een caravan (vroeger met camper).
We hadden een mooie plaats, er was een beetje schaduw. Veel bomen zijn enkele jaren geleden omver gegaan met een windhoos maar ze hebben enorm hun best gedaan om honderden nieuwe bomen aan te planten. Wijngaard voor camping is ook aangekocht door camping, als men hier ook plaatsen gaat maken is een groter zwembad wel noodzakelijk.
Komen hier zeker nog een keer terug.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Heel erg fijn, maar miste ook "Persoonlijkheid""vertalen
R. Meulmeester
7,0

22-09-2013 Tja, prachtige camping, mooie rivier (Gardon) met TOP strandje.
Met zoontje van 10 jaar was het zwembad voor een uurtje mer vriendjes leuk, daarna trok hij weer naar de rivier waar je geweldig van rotsen kan springen.

Bijzonder wel dat je een bandje om moet om te laten zien dat je van de camping bent, met ook nog eens 10 Euro borg.
Ook raar dat je moet "tekenen" voor een protocol dat je geen herrie mag maken.

Dus ja, daar zijn ze erg scherp op. Maar anderzijds van niemand last gehad, geen herrie op de camping en gewoon lekker rustig.
Dus geen disco meegemaakt, live muziek of andere entertainment.
En dat is nu wat jammer. Dan maak je het als campingeigenaar (nooit gezien / weet niet wie het is) gezelliger.

Maar verder was alles goed aan deze camping, wij hadden een prima plaats aan het water. Leuk zwembad (op foto lijkt het groter). Restaurant oke.

Anduze is echt een hele leuke plaats, leuke marktjes.

Wel een camping waar wij nog eens naar terug willen.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Heerlijke vakantie, volgend jaar wellicht weer!!"vertalen
Kristien
10,0

29-08-2013 We hebben net 2,5 week achter de rug op de camping. De plaatsen variëren in grootte, de onze was groot genoeg voor een grote tent, 2 kleine tentjes, de tafel en onze auto. Stroom zit vlakbij en zelfs aan- en afvoer van water is bij de plek. Ideaal is de combi van rivier en zwembad. Het zwembad is niet echt groot, maar genoeg om je te vermaken. Wij hebben altijd één of meerdere bedjes gehad bij zwembad, maar we waren wel laat in het seizoen. Vriendelijk personeel, schoon sanitair (wordt voldoende schoongemaakt, maar het zijn de "gebruikers" die er voor kunnen zorgen dat het schoon blijft), toiletpapier aanwezig, fohn, ...
Toch zijn er in Anduze ook genoeg mogelijkheden om goed en betaalbaar te eten.
De speeltuin was voor onze kinderen (9 & 10) 's avonds de verzamelplaats om samen met andere kinderen spelletjes te spelen.
Kortom, dit is voor het eerst dat wij op een camping stonden waar we voor 98 % zekerheid volgend jaar weer naar toe gaan.

"Geweldige gezinscamping"vertalen
L.W. Platzer
10,0

09-02-2014 Geweldig gelegen camping met mooi zwembad. Voor het eerst met onze twee jonge zonen hier geweest in aug 2013. En we gaan over een paar maanden weer, heerlijk. Mooie ruime plekken met stabiel elektra alleen de wifi kan beter.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Niet wat we er van hadden verwacht"vertalen
Wim
5,0
7,0

05-11-2013 Met hoge verwachtingen naar deze camping gegaan. De receptie oogt netjes en functioneel. De gereserveerde koelkast wordt a la minuut geleverd. De camping is prachtig gelegen aan de rivier. In de verte zie je de stoomtrein over het viaduct gaan terwijl je heerlijk zwemt in het water, of van de rotsen springt.Op basis van de website hadden we verwacht dat het zwembad groter zou zijn. Het kon hier erg druk zijn.

De camping zelf had wel wat beter onderhouden mogen worden. De plekjes worden niet onderhouden (onkruid), en wat vroeger een wijnveld was, bleek nu een onkruidterrein te zijn. Schoonmaken van het sanitair werd aan een stel kinderen overgelaten. Gemiste kans.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Prima Camping"vertalen
J. Raaijmakers
6,0

30-07-2013 Voor de 1e keer naar deze camping geweest. Onze kinderen (10-12) vermaakten zich prima. Goede plek, vlak bij de rivier. Rotsstrand bij de rivier. Waterschoenen zeker nodig. Geweldige rotsen voor de kids om te springen en heerlijk water. Van beveiliging op de camping weinig gemerkt, alleen bij de slagboom. Er was bij ons flink wat herrie tot 00.30 uur, maar geen beveiliging gezien. Na 22.00 uur kom je met de auto de camping niet meer op. Het zwembad is echt te klein. Ook te weinig bedjes. Veel kleine kinderen op de camping. Voor de oudere jeugd is er niet echt iets te doen. Gingen 's avonds vlgs mij chillen bij de rotsen. Eten in restaurant is prima. Het winkeltje is van 08.00-10.00 uur open. Erg weinig vonden wij. Prima receptie met lange openingstijden. Anduze is een leuk stadje waar je evt te voet naar toe kan. Je moet dan wel een stukje langs een drukke weg wandelen.
In de omgeving is genoeg te doen. Haribo museum is grappig. Kanotochtje met 35 graden is altijd goed. Prima vakantie

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?