Beoordelingen Camping De L'Arche****

22 augustus 2014

De L'Arche****
203 beoordelingen
Beoordelingen Camping De L'Arche****
Route de Saint Jean du Gard, 30140, Anduze (Gard)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De L'Arche**** in Anduze (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De L'Arche**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping De L'Arche scoort een 7,9 uit 10, op basis van 203 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De L'Arche**** in Anduze (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De L'Arche****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping De L'Arche**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 141 vakantiefoto's van Camping De L'Arche**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Languedoc - Roussillon. Vergelijk Camping De L'Arche**** met andere accommodaties in Anduze (Gard).
Even geduld a.u.b.

7,7
7,5
7,8
7,6
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Juli 2014
"Leuke camping, met rare dingen."vertalen
jeroen bluiminck
6,0

10-08-2014 Camping is ons goed bevallen.

Restaurant is op zondag gesloten en gaat pas rond 6 uur open. Gezellig overdag een bakkie doen kan niet.
Camping winkel al vroeg dicht maar lidl en aldi dichtbij.
Zwembad is leuk maar slecht afgewerkt. Overal ruw beton waardoor wij de voeten en vingers kapot kregen en in het zwembad met waterschoentjes droegen.
Beveiliging is streng tegen overdreven aan voornamelijk aan de rivier tegenover gasten van andere campings. Polsbandjes en strakke zwembroek bij ons nooit gecontroleerd
Sanitair is goed.
Ruime plekken met stroom en water op de plek.
Receptie spreekt nederlands is handig, alleen bij vertrek kan er geen bedankje of goede reis vanaf.

"Twitter beoordelingen"
13-08-2013 @mathildeb11 Heerlijk hier.. 🇫🇷☀ @ Camping De L'Arche http://t.co/o8oY4jGL30 --- Bron: https://twitter.com/mathildeb11/status/367044122822971393
met oudere kinderen, Juli 2014
"Heerlijke camping"vertalen
Owen
8,0

09-08-2014 Een mooie camping met fijn personeel, geweldige ligging aan de rivier de Gardon en dichtbij Anduze. Je hebt hier bijna alles wat je wenst op een mooie kampeervakantie. Cultuur, natuur, rust en plezier. De rivier met zijn rotsen, waar je vanaf kan springen geweldig voor de jeugd. Het zwembad voldoet. Het sanitair is schoon en goed, echter kwam in het schoon een verandering in begin augustus. Er werd wel goed schoongemaakt, maar sommige mensen zijn gewoon viespeuken. Het personeel is zeer vriendelijk en de franse eigenaren spreken zelfs een beetje nederlands. De omgeving is mooi. Anduze is een leuk plaatsje. In een straal van 1,5 uur is er meer dan genoeg te bezichtigen. Nimes met zijn cultuur, pont du gard, de cevennen zelf, zelfs de middelandse zee is binnen redelijke tijd te bereiken. Als wij terug zouden gaan naar een eerder bezochte camping/streek, dan staat deze bovenaan ons lijstje.

"Leuke camping aan superrivier"vertalen
Sonjadiver
7,0

03-08-2014 De kampeerplaatsen zijn ruim(tent), we zaten dicht bij de rivier.
Nette sanitair dat regelmatig werd schoongemaakt.
Leuk animatieteam....onze dochter van 4 ging regelmatig knutselen en naar de kisdisco! Restaurant lekker en niet duur.zwembad prima maar niet echt groot.topper is echt de rivier..leuk voor jong en oud! Lekker ondiep om te dobberen,visjes te vangen...en verderop op de rotsen leuk om vanaf te springen voor de ouderen.
Vlak bij lidl/aldi/intermarche, maar ook op camping een campingwinkel voor t brood/krant. Vlakbij t leuke Anduse,de stoomtrein,grotten,bamboeserrai,enz enz.kortom we zijn erg tevreden en zijn net als vele anderen van plan om volgend jaar weer te gaan!

met oudere kinderen, Juli 2014
"Zeer mooie maar saaie camping"vertalen
Klerk
5,0
7,0

10-08-2014 Complimenten naar de campingeigenaar, alles piekfijn in orde.
Net sanitair, redelijke plaatsen mooi restaurant en zwembad, keurige paden en elke plek water stroom en rioolafvoer, zelfs bij ingang kentekenregistratie waardoor geen geknoei met pasjes en/of codes. Alles zag er redelijk vernieuwd uit. Het nieuwe veld wat dit jaar aangelegd is, is zeker een aanwinst voor de camping.
Maar voor ons die 's avonds af en toe ook wel eens wat entertainment leuk vinden en lekker een drankje willen nuttigen aan het terras was hier geen mogelijkheid voor. Bar/Restaurant sloot op 10 uur, snackbar sloot om 7 uur ???(onfrans). 's avonds voor de wat oudere jeugd was weinig te beleven.Strenge bewaking soms terecht maar ook vaak zwaar overtrokken.Al met al voor mensen met kleinere kinderen die veel waarde hechten aan vroege avond rust is dit de perfecte camping. Voor ons volgens jaar toch maar weer Yellow of Franceloc.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Mooie camping, maar te strikte regels."vertalen
Mouton
8,0

04-08-2014 Bij aankomst vriendelijk ontvangen door eigenaresse, die prima nederlands spreekt. Het registreren en het bandjes protocol voeren zij naar mijn idee te ver door. De klantvriendelijkheid is dan ver te zoeken en houden zich te straks aan de regels. De camping op komen om wat te brengen ( familie zat op castle rose ) mag niet. Op de camping loopt de gehele dag bewaking, niet als onprettig ervaren. s ' avonds was om 2300 echt stil, heerlijk! Sanitair is erg goed, niet hoeven wachten en zeer schoon. Zwambad is zonder toezicht, wat soms leidde tot grotere groepen jongeren, 16/17 jarige, die balletjes overgooien, wat overlast veroorzaakte bij badgasten. Onze kinderen 7 en 10, vonden het dan minder leuk in het bad. Maar dan was de rivier een prima uitkomst! Stroomversnellingen en helder water, prachtig.
Animatie was leuk, 6 dagen van 9-12. savonds op het sportveld werden toernooitjes georganiseerd.
Plekken op de camping niet erg ruim, ongeveer 90 m2.
Restaurant is de prijs naar de kwaliteit.

met oudere kinderen, Juni 2014
"Leuke camping maar niet voor ons"vertalen
Saskia
6,0

28-06-2014 Een leuke camping, kleine plaatsen, goed sanitair, mooi zwembad alleen het water veel te warm om in af te koelen, rivier op loop afstand daar in kun je dan wel af koelen. kortom leuke camping maar niet voor ons. de omgeving viel mij ook tegen.!!!!

"Super camping!!"vertalen
Martine03
10,0

26-06-2014 Camping L'arche is een ontzettende mooie en leuke camping. Het is er rustig maar daarnaast is er ook weer veel te doen. Leuk animatieteam, heerlijk riviertje en een mooi zwembad.

met partner, Juni 2014
"Heel fijne camping maar......"vertalen
Rien
3,0
7,0

03-07-2014 Camping L'Arche in Anduze is (in het voorseizoen) een heel fijne camping met een mooie ligging, goede voorzieningen, mooi schoon sanitair, een prima restaurant, maar..... uitermate vervelend is het toelaten van honden in het restaurant. Het was in de tijd dat wij er waren opmerkelijk hoeveel honden op de camping waren, wij zijn absoluut geen hondenhaters, wij ergeren ons alleen aan de kortzichtigheid van de hondeneigenaren. Er waren campinggasten die met 2, ja zelfs soms 3 honden (!) naar het restaurant kwamen, dit wil je toch niet ? Een incident wat wij van dichtbij meemaakten, was een niet aangelijnde (!) grote zwarte hond van Belgische campinggasten, die agressief werd naar kinderen van andere campinggasten ! Onacceptabel !!

met partner, Sept. 2013
"Na negen jaar terug naar deze camping"vertalen
Martin en Marijke d...
7,0

11-06-2014 In september 2013 zijn we na 9 jaar teruggekeerd naar deze camping maar nu zonder kinderen. Het voelde als thuiskomen. Het was heerlijk rustig. Ongeveer 25 procent bezet. We hadden de plaatsen voor het uitkiezen. De temperatuur is heerlijk. Nog steeds keurig sanitair. Door de vele nieuwe aanplant lijken de plaatsen ruimer. Mooie omgeving met leuke kleine stadjes. Heerlijk om over een markt te slenteren. Kortom geen spijt gehad van onze thuiskomst

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Weerom de moeite waard"vertalen
kristel_reynders
8,0

31-10-2013 Eerste maal met een caravan (vroeger met camper).
We hadden een mooie plaats, er was een beetje schaduw. Veel bomen zijn enkele jaren geleden omver gegaan met een windhoos maar ze hebben enorm hun best gedaan om honderden nieuwe bomen aan te planten. Wijngaard voor camping is ook aangekocht door camping, als men hier ook plaatsen gaat maken is een groter zwembad wel noodzakelijk.
Komen hier zeker nog een keer terug.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Terug van vakantie?

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?