8,1

225 reviews over Camping De L'Arche in het Nederlands

Ook in 2017 weer top!

Fem, 17-8-2017

Vorig jaar voor het eerst op deze camping geweest. En ondanks dat we niet vaak twee keer naar dezelfde camping willen (in opeenvolgende jaren), hebben we voor deze camping een uitzondering gemaakt. De rivier gaf ons, net als vorig jaar, weer eindeloos veel plezier. Waar onze kinderen vorig jaar met name de stroomversnelling heel leuk vonden, was het nu het springen van de rotsen waarvan ze geen genoeg kregen. Aan de rivier is echt voor alle leeftijden vermaak. Ook het zwembad + glijbanen beviel weer goed. We hadden een heerlijke, supergrote plek aan de rivier (224b, een aanrader!). Animatie, sanitair, restaurant ... alles was weer tiptop in orde.

Enig minpuntje: de douches achter het restaurant worden bloedheet zodra iemand de wc doortrekt. Maar hee, met een paar metertjes verder lopen sta je in het mooiste sanitairgebouw, vlak bij het zwembad. Met prachtige ruime douches en heerlijk water.

We komen hier in de toekomst zeker weer eens terug!

Gereisd familie in juli 2017

Heerlijk genieten!

Fam. van Wijk, 8-8-2017

Prachtige camping met mooie plekken. Heerlijk rivier met mooi helder water, waar je heerlijk kunt zwemmen. Restaurant op de camping is goed en betaalbaar. Eenvoudig, maar net zwembad.
Gereisd familie in juli 2016

Leuke familiecamping

Fam koops, 7-8-2017

Leuke familiecamping,waar veel aan sport word georganiseerd voor jong en oudere kinderen.

Nederlandse animatie en vlakbij een heerlijke rivier.

Het zwembad is wel wat aan de kleine kant ,voor zo,n grote camping.

En sluit ook al op 19:00, dat is wel jammer want om 9 uur is het vaak ook nog warm.

We hebben dit jaar voor het eerst meegemaakt ,dat het zwembad tot 3x toe in 1 week tijd,een uur gesloten werd midden op de dag.

Omdat er iemand in het water had gepoept!

Een apart kinderbadje is dan misschien een idee?

De stacaravans staan allemaal achterop de camping en op een soort bergje.

Gereisd familie in juli 2017

Fantastiche camping

Van Tilborgh Rudy, 3-7-2017

Wij zijn hier voor de 2 de maal geweest en het was zeker in orde op de camping .

De plaats die wij hadden was zeker groot genoeg voor de caravan en voortent , de auto en had je nog plek voor te zitten .

Het sanitair word 2 x per dag gepoetst en altijd zeer zuiver , wat de kampeerders achter laten kunnen de mensen van de camping niet aan doen . het winkeltje en het restaurant op de camping was zeer goed en betaalbaar . Het dorp is op wandelafstand , langs een patje net buiten de camping goed te doen , wel een klein stukje langs de grote baan . Wij gaan zeker nog terug naar deze mooie camping .

Gereisd met partner in juni 2017

Prachtige Supercamping in een wondermooie omgeving

Dirk Provoost, 11-6-2017

Erg mooie, grote en zeer goed onderhouden camping die professioneel gerund wordt door de altijd goedgeluimde eigenaars.

De heel grote plaatsen voor tenten, caravans of mobilehomes zijn elk voorzien van een eigen elektriciteitsaansluiting, (drink)water toevoer en vuilwater afvoer.

De afwisselende beplanting werd met zorg gekozen en wordt heel goed onderhouden.

Een prachtig tropisch zwembad en de "Gardon"-rivier die langs de camping stroomt zijn een lust voor alle waterliefhebbers.

Onze beide honden (Bordercollie & Duitse Herder) amuseren zich rot in deze rivier.

Wij komen hier reeds voor de 4de keer, maar heel veel mensen die we op de camping gesproken hebben komen hier al meer dan 30 jaar, en zelfs eentje al meer dan 40 jaar!

Het is echt een camping waar men zich thuis voelt: een ongedwongen sfeertje, gecombineerd met heel veel luxe en comfort... kortom, een camping met een ongelooflijke aantrekkingskracht waar men steeds terug naar toe gezogen wordt.

Niettegenstaande de camping al zoveel comfort biedt, vinden de eigenaars toch ieder jaar wel iets om de camping nog aantrekkelijker te maken.

Ik zoek naar een negatief puntje, maar vind er echt geen!

De croissants & bagettes, flutes, etc. van het bakkerijtje op de camping zijn overheerlijk, alsook het restaurant van de camping zelf biedt lekkere gerechten aan democratische prijzen.

Er is nog zoveel meer goeds te vertellen over deze prachtige camping, maar ik zal het voorlopig maar hierbij laten... kom zelf maar de rest ontdekken, je zult er zeker geen spijt van krijgen!

Gereisd met partner in juni 2017

Geweldige camping in een mooie omgeving

Jeroen van der Lek, 29-1-2017

Leuke camping met een mooi zwembad en genoeg ruimte waar de kinderen kunnen spelen. Spelen bij de rivier was fantastisch. Heerlijk van de rotsten afspringen, zoeken naar visjes en met een luchtmatje de stroomversnelling door. We zaten net het fotoboek door te kijken en vonden een positieve review toch nog wel even op zijn plaats! We hadden een stacaravan en heerlijk onder het bamboe. Was er fijn met te warme temperaturen. In de tuin konden we lekker ontbijten en avondeten. Ook hebben we regelmatig in het restaurant gegeten. Was simpel maar goed. Soms wel wat druk en chaotisch maar werd altijd vriendelijk opgelost.
Gereisd familie in augustus 2016

Erg leuke en goede camping

Fantastische camping, 7-1-2017

Mooie goed onderhouden, schone camping. Campingplekken zijn ruim, de chalets compleet. Er wordt goed gelet op evt. overlastsituaties. Supermarkt aanwezig waar je 's morgens vers brood kunt halen, en evt. kleine boodschapjes. Restaurant is goed, je kunt er ook eten afhalen. Fijn zwembad. In de omgeving is van alles te ondernemen. Anduze is een gezellig plaatsje, met leuke markt.

De prijzen in de supermarkt zijn wat hoog, maar als je elders de boodschappen haalt dan hoef je daar niet heen. Ook zijn de huren van de chalets hoog, maar het is het wel waard. Door onze goede ervaring van vorig jaar, gaan we dit jaar weer!

Gereisd familie in juli 2016

Prachtige camping met mooie omgeving

Annika, 15-9-2016

De plekken zijn gedeeltelijk met schaduw, wat prettig is in de zomer. Het restaurant biedt voldoende keuze in het menu en is niet duur.

David en Annie zijn geweldige eigenaren en heten iedereen met een warm hart welkom.

Aan te raden is om zeker in het hoofdseizoen van te voren te boeken, want de camping staat echt vol.

Het zwembad en de faciliteiten voor kinderen zijn geweldig en netjes verzorgd. Ligbedden zijn vaak wel te vinden, hoewel het soms erg druk lijkt. 's Ochtends is het mogelijk verse broodjes op de camping te kopen, heerlijk!

In de omgeving zijn vele locale marktjes te vinden, vooral de avondmarkt in Anduze is een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2016

niet voor herhaling vatbaar

Alfons Vos, 29-8-2016

Locatie camping is perfect maar dan heb je alles gezegd. Sanitair gebouwen zien er goed uit maar zijn te vies voor woorden en te klein voor de hoeveelheid mensen, welke tijd je ook ging het was in de rij staan voor de douche, rond een uur of 4 ging hij ook op slot zodat je niet naar de wc kon en een stuk langer moest lopen naar een ander gebouw. Volgens reglement moest het om 22.00 rustig zijn maar dit gebeurde nooit rond middernacht nog lawaai van jeugd die de bewaker aan het ontlopen waren. Zwembad leuk maar te klein voor de grote van de camping, leuk voor afkoeling maar niet om er een dag te zitten, ook geen toezicht wat gevaarlijke situaties gaf bij de glijbanen. Wel vriendelijk personeel dus daar heeft het niet aan gelegen. We kamperen al jaren en zijn best veel gewend maar dit was niet echt wat de beschrijving je voor stelt. Plek was ook te klein voor Franse maatstaven en campinggasten die er al jaren komen en denken dat zij het voor het vertellen hadden.

Hele leuke camping

J Koning, 21-8-2016

De plekjes vonden wij erg krap. Maar de camping zelf is erg leuk.

Rotsen bij de rivier erg leuk om vanaf te springen. Zwembad ook mooi.

Supermarkten zitten erg dichtbij. Eigenaren camping bijzonder vriendelijk. Spreken zelfs aardig Nederlands. Bijzonder vond ik wel dat het water van de glijbanen in de middag uitgezet word. En dat het restaurant en supermarktje op zondag gesloten zijn. Maar de Receptie geef ik een 10.

Gereisd familie in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De L'Arche in Anduze (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De L'Arche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De L'Arche scoort een 8.14 uit 10 op basis van 253 reviews.