Camping De L'Arche ****

De L'Arche
8,1

231 reviews over Camping De L'Arche in het Nederlands

Geweldige vakantie met onze tieners

Krijgertjes, 9-10-2017

Pluspunten

+ Ruime campingplaats voor onze caravan en bijzettent en auto.

+ De rivier was fantastisch

+ Sfeervol restaurant, eten vonden wij prima en lekker ijs

+ Sanitairgebouw waar wij gebruik van maakten was misschien wat verouderd, maar over het algemeen schoon en voldeed prima.

+ Fijne relaxte sfeer.

+ Onze jongens konden elke avond lekker voetballen

Minpunten

- We hebben er bloedhete dagen gehad en we zagen plekken met weinig tot geen schaduw...misschien een bewuste keuze, maar wij waren blij dat we niet de hele dag vol in de zon stonden

- Zwembad zag er op internet iets interessanter uit als in werkelijkheid, maar eigenlijk hebben wij alleen maar gebruik gemaakt van de rivier.

Zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Verblijf is oke

Franken, 5-9-2017

camping is goed eten is niet goed. Eten is niet altijd het zelfde. Je besteld varken met kastanje de eerste keer perfect. Twee Pizza's besteld hawai. De een smaak naar geit en de andere normaal naar kaas. Volgende keer twee dagen later wederom besteld varken met kastanje niet te eten saus lijk wel water totaal geen smaak. Niet gegeten en gezegd dat het niet lekker was. Bord laten staan. Zoon van de eigenaar gezegd dat het niet lekker was. Hij verontschuldigde zich maar voor de rest geen reactie. Dus niet meer eten daar.
Gereisd met partner in september 2017

Prima camping

Willems, 3-9-2017

Ontvangst was fijn, receptie personeel vriendelijk.

De standplaatsen zijn erg ruim. We hadden voeldoende plaats voor onze vouwwagen en konden de auto er ook nog bij plaatsen. koelkast gehuurd, aanrader! De plaats waar we stonden was oke. Tegenover het zwembad, uitkijk tegen een grote betonnen muur... hiedoor hebben we opening van de tent naar achteren gezet.

De kinderen vonden de animatie op de camping leuk. Was in het Nederlands. Er stonden overigens vrijwel alleen maar nederlanders op de camping.

Het sanitair vonden wij een minpunt. Er zijn geen wc-brillen! Man/vrouw is niet gescheiden. Geen kinder sanitair, m.n. met tanden poetsenis het handig als er een lager wasbakje is. Het was op zich wel schoon voor het oog, maar rook niet fris.

Douches waren prima, we hadden altijd warm water.

Zwembad is klein. Op het heetst van de dag is het erg vol. Wel lekker overzichtelijk en voldoende bedjes bij zwembad. Rond de middag gaan de glijbanen een paar uurtjes dicht.

Rivier is erg leuk. Van de rotsen springen, met een zwemband van de stroomversnelling, vissen. Wel waterschoenen aanrekken!

We hebben 1× in het restaurant gegeten, heerlijk gegeten.

In 2 wkn tijd was er s avonds een keer een bandje. Dat geeft net wat extra sfeer op de camping.

Campingwinkel is klein, maar grote supermarkten zijn 5min rijden van camping.

Anduze is een erg gezellig klein dorpje. Op loopafstand van camping. Een klein stuk naast grote weg, wat wel ff oppassen is.

Totaal geen last van muggen gehad. Af en toe een wesp.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Super

Corries, 3-9-2017

In 1 woord geweldig. Leuk ontvangst. Heerlijk grote plekken. Rustig strandje. Leuk voor kinderen neem alleen wel waterschoenen mee. Van de rotsen springen en op een band mee glijden op het riviertje. Het kan er allemaal. Glijbanen super en een geweldig mooi zwembad.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Voor ons niet meer

Ingrid, 31-8-2017

Vriendelijk ontvangst bij de receptie. Houdt er wel rekening mee, dat je borg Euro 5,00 per persoon voor de zwembadbandjes moet betalen. Ruime staanplaatsen met elektriciteit en water op de plek.

Bij de rivier kan je zwemmen en springen van de rotsen, maar ook visjes vangen. Strand is van kiezels, dus waterschoenen is wel aan te raden.

Supermarkten zoals Lidl, Aldi, Super U dichtbij op 5 min rijden van de camping. Je kan lopend naar Anduze, waar je op dinsdagavond de markt kan bezoeken. Let wel op! een gedeelte moet je over de weg lopen en neem een zaklamp mee.

In de omgeving zijn genoeg dingen te doen en op redelijk afstand.

Enkele puntjes:

Er zijn wel veel jongeren vanaf 15 jaar, die 's nacht bij de rotsen zitten en midden in de nacht, hard pratend, hun eigen tent opzoeken. Er schijnt bewaking op de camping te zijn, maar die hebben wij in 2 weken niet gezien.

Het zwembad is te klein, zeker als het erg heet is. Geen parasols en ook de stenen vloer laat her en der los, zodat je met je blote voeten op hele kleine steentjes staat. Glijbanen gaan rond de lunch dicht. Het toezicht in het zwembad is alleen gericht of je wel een strakke zwembroek draagt.

Sanitair is redelijk netjes. Geen wc brillen op de potten. Schoonmaker komt 06.00 u met zijn karretje. Niet na 21.00 u douchen, dan heb je kans op koud water. Afwaswater is altijd warm.

Wij stonden achter het restaurant, die pas na 23.15 u. de ramen aan de achterzijde dicht deed. Veel overlast van pratende mensen in het restaurant. Er werd zelfs om 23.45 u nog pizza geserveerd.

Er is 's avonds geen vermaak van een bandje of iets dergelijks.

Veel mensen komen er al jaren en hierdoor is wel kliekjes gedrag. 's Avonds moet men om 22.00 u stil zijn, maar om 23.00 u lopen er nog zeer jonge kinderen te schreeuwen.

Camping is verder prima, maar wel afhankelijk van welke staanplaats je hebt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Super camping, zekers aan te raden

Erika ten Brinke, 25-8-2017

Net een week terug van onze 1e vakantie in Frankrijk. Als echte Italië-gangers dit jaar samen met vrienden naar L'arche geweest en geen moment spijt gehad.

Mooie ruime plekken waar naast onze caravan met luifel ook nog voldoende ruimte overbleef voor 2 bijzet tentjes en voldoende plek om te zitten.

Zwembad met de glijbaan vonden ze wel leuk maar voor onze jongens van 8, 11 en 14 was het grootste vertier toch te vinden bij de rotsblokken waarvan ze zo de rivier in sprongen. In de omgeving voldoende dingen om te doen.

Supermarkten (3 stuks) op nog geen kilometer van de camping. Sanitair goed en of je nu om 6 uur of om 11 uur ging douchen, altijd warm water en schone sanitair gebouwen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Ook in 2017 weer top!

Fem, 17-8-2017

Vorig jaar voor het eerst op deze camping geweest. En ondanks dat we niet vaak twee keer naar dezelfde camping willen (in opeenvolgende jaren), hebben we voor deze camping een uitzondering gemaakt. De rivier gaf ons, net als vorig jaar, weer eindeloos veel plezier. Waar onze kinderen vorig jaar met name de stroomversnelling heel leuk vonden, was het nu het springen van de rotsen waarvan ze geen genoeg kregen. Aan de rivier is echt voor alle leeftijden vermaak. Ook het zwembad + glijbanen beviel weer goed. We hadden een heerlijke, supergrote plek aan de rivier (224b, een aanrader!). Animatie, sanitair, restaurant ... alles was weer tiptop in orde.

Enig minpuntje: de douches achter het restaurant worden bloedheet zodra iemand de wc doortrekt. Maar hee, met een paar metertjes verder lopen sta je in het mooiste sanitairgebouw, vlak bij het zwembad. Met prachtige ruime douches en heerlijk water.

We komen hier in de toekomst zeker weer eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijk genieten!

Fam. van Wijk, 8-8-2017

Prachtige camping met mooie plekken. Heerlijk rivier met mooi helder water, waar je heerlijk kunt zwemmen. Restaurant op de camping is goed en betaalbaar. Eenvoudig, maar net zwembad.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Leuke familiecamping

Fam koops, 7-8-2017

Leuke familiecamping,waar veel aan sport word georganiseerd voor jong en oudere kinderen.

Nederlandse animatie en vlakbij een heerlijke rivier.

Het zwembad is wel wat aan de kleine kant ,voor zo,n grote camping.

En sluit ook al op 19:00, dat is wel jammer want om 9 uur is het vaak ook nog warm.

We hebben dit jaar voor het eerst meegemaakt ,dat het zwembad tot 3x toe in 1 week tijd,een uur gesloten werd midden op de dag.

Omdat er iemand in het water had gepoept!

Een apart kinderbadje is dan misschien een idee?

De stacaravans staan allemaal achterop de camping en op een soort bergje.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastiche camping

Van Tilborgh Rudy, 3-7-2017

Wij zijn hier voor de 2 de maal geweest en het was zeker in orde op de camping .

De plaats die wij hadden was zeker groot genoeg voor de caravan en voortent , de auto en had je nog plek voor te zitten .

Het sanitair word 2 x per dag gepoetst en altijd zeer zuiver , wat de kampeerders achter laten kunnen de mensen van de camping niet aan doen . het winkeltje en het restaurant op de camping was zeer goed en betaalbaar . Het dorp is op wandelafstand , langs een patje net buiten de camping goed te doen , wel een klein stukje langs de grote baan . Wij gaan zeker nog terug naar deze mooie camping .

Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De L'Arche in Anduze (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De L'Arche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De L'Arche scoort een 8.12 uit 10 op basis van 259 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: