Camping Capfun Filament ****

Capfun Filament

64 reviews over Camping Capfun Filament in het Nederlands

Prima

Martin, 19-8-2017

Wij zaten in top presta 2-4 personen met zn zessen waaronder onze tweeling van 6 maanden. Nieuwe en schone chalets met prima veranda.

Zwembad is prima afkoelingsplek en als het rustiger is kun je baantjes zwemmen. Er wordt streng op kwaliteit badwater gelet.

Winkeltje heeft alle basale producten en elke dag vers brood.

Camping ligt op ongeveer kwartier van anduze. Gewoon een prima camping om van het mooie weer te genieten. Na overname door Capfun / franceloc eigenlijk weinig meer op aan te merken.

Restaurant vond ik die ene keer dat we er waren niet best ( rood vlees na drie keer afgestemd te hebben dat het niet rood moest zijn). Maar eigenlijk heb ik dat ook bij duurdere restaurants in FrAnkrijk. Dus waarschijnlijk typisch Frans. Riviertje stelt niet veel voor. Als je dat wel belangrijk vind dan is camping Le Pradal nabij Anduze een beter alternatief. Glijbanen inderdaad op ander deel van camping maar dat went wel. 5 minuutjes lopen bij zwembad vandaan pal naast restaurant.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima camping voor de prijzen die ze vragen

Eliza, 2-8-2017

Wij hebben last minute een weekje geboekt met twee gezinnen in twee lossen mobilehomes naast elkaar. We waren de eerste van het seizoen in de mobilehomes en daardoor waren ze niet zo heel schoon meer. Later bleek alles ook nog afgesloten te zijn, even naar de receptie en alles werd direct aangesloten en geregeld! Receptie deed erg hun best Engels te spreken en zijn hartelijk ontvangen. Omgeving is super mooi, leuke plaatjes in de buurt met de markjes en de stoomtrein van Anduze naar St Jean du Gard is een aanrader op dinsdagochtend met de markt.

Enige wat een minpunt was dat de glijbanen niet naast het zwembad lagen, maar achterin de camping. Als ze daarnaast ook een zwembad zouden bouwen, hebben ze het goed voor elkaar. Winkeltje is niet heel veel, maar op 12 minuten rijden zit je bij de Lidl, Aldi & Intermarche. Stokbrood en croissant zijn wel heerlijk in de ochtend en ze zijn al vanaf 06:30 open tot 21:00 in de avond. Animatie was goed en ze doen echt hun best om het in het Engels te doen, maar de kids en wat handen en voeten werken hebben er zeker geen last van. Ik zou er zo weer heen gaan, camping zijn ze nog aan het verbeteren en zal alleen nog maar beter worden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

rumoerige franse werfkamping om voorbij te rijden

peter, 30-7-2017

Wij gaan jaarlijks naar Franse campings en ik moet zeggen dat dit jaar een tegenvaller was.Wij stonden er in het drukste moment van Juli met onze caravan en deze camping is zeker zijn sterren niet waard.Het sanitairblok is hopeloos verouderd,soms geen warm water.Geen water op de kraantjes langs de staanplaatsen,gedurdende 2 weken geen werkende wifi,je kon wel verbinden maar je had totaal geen bandbreedte,zelfs niet om een gewone webpagina te laden.

Zwembad ok en proper,alleen te klein voor zo'n grote camping en de buizen staan volledig de andere kant van de camping waar ook het restaurant gelegen is,met vlak daarnaast de septic tanks van de camping,waardoor er regelmatig geurhinder is ........ .Het riviertje was wel leuk voor de kinderen.

Uren voor stilte worden niet gerespecteerd, elke nacht lawaai door mede camping-gangers zonder dat de security maar 1 opmerking geeft,er kwam ook geen verandering na gesprek met de manager,"zij voeren een iets losser beleid"

De heggen en het gras worden niet bijgewerkt en alles staat in wildgroei,onkruid tussen de huisjes enz.....

Winkeltje zeer beperkt in aanbod en supermarkt op 20min rijden.

Kinderanimatie enkel in frans en zeer matig engels,het is duidelijk dat deze camping enkel de Fransen als doelgroep heeft.

Wij komen niet meer terug naar deze camping,zoveel is zeker.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Leuke camping, prima vermaakt

Ronald, 17-7-2017

Mooie camping, rustig maar toch ook wat activiteiten. Dan wel in het Frans maar daar wisten de kids wel raad mee. Gelukkig hadden ze ook snel vriendjes gemaakt.

Mobile home gehuurd, prima voor elkaar.

Boodschappen te halen bij de supermarkt dorpje verderop, Liddle en intermarche.

super mooie omgeving, en heerlijk bij de rivier vertoeven. Zwembad niet te diep en goed te gebruiken. Staat van de camping is her en der niet goed, maar er werd aangewerkt en was prima voor ons. in 2017 zitten we er weer maar een week langer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Fijne camping met verbeterpunten

F, 29-1-2017

Wij zaten in een super mooie en luxe (nieuwe) stacaravan. Bij aankomst was alles tiptop in orde. Het verwarmde zwembad is niet te diep (1.20 ongeveer) waardoor onze kinderen er goed konden staan en zichzelf super hebben vermaakt. Jammer dat de nieuwe glijbanen niet bij het zwembad zijn, maar aan de andere kant van de camping. Er was overigens geen toezicht daar waardoor de tieners die er zonder ouders waren erg weinig rekening hielden met de jongere kinderen en daar alleen door omstaande ouders op aan gesproken werden. Niet altijd even effectief helaas.

De speeltuin was heel erg leuk. Personeel altijd zeer vriendelijk en behulpzaam. Wel was de receptie op bepaalde uren gesloten, wat niet altijd handig was. Het winkeltje bij de camping was beperkt, wel altijd ver gebakken brood en croissants en de eigenaar echt superaardig. ook tegen de kinderen.

Animatie volledig in het frans dus daar hebben onze kinderen niet aan deelgenomen.

Het restaurant met daar vlak voor de rioolopslag was echt niet prettig om te zitten. Oud en echt aan een opknapbeurt toe en de stank kwam je af en toe tegemoet. De animatie die er af en toe was in de avond was best leuk.

Het oude sanitair gebouw was echt te smerig voor woorden, overal ongedierte, afgebrokkelde tegels en een enorme stank. Nieuwe gebouw voor aan de camping was een stuk beter gelukkig.

Prachtige omgeving waar je elke dag wel iets kan bezoeken.

Het treintje, bamboebos, grotten, stadjes enz.. Wel een stukje rijden naar Anduze, maar dat is nou eenmaal vaak zo in Frankrijk. Dat zijn ander afstanden als die wij gewend zijn.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

., 6-9-2016

Franse camping met Franse sfeer. Zeer toegankelijk en vriendelijke bediening in restaurant en zwembad bar. Ook het personeel had telkens het doel voor ogen dat ze jou een goede vakantie willen bezorgen. Soms was taal een barrière mar er was altijd wel iemand die dan kon helpen. Een iets uitgebreider assortiment in het restaurant (kleine snacks)

Gereisd anders in januari 2016

Dit is een voorbij-rij camping

Brugge, 19-8-2016

Sanitair is verschrikkelijk, wegen vol met geulen, kuilen etc. Straat verlichting werkt niet. Voor je eigen veiligheid moet je een polsbandje om, waterkraan om te blussen werken echter niet. Poolbar, vloer was verrot, op onze laatste dag was deze weer open. Op diverse plaatsen steken er buizen uit de grond. Tegenover het restaurant is er een riool opvang plaats gebouwd. Restaurant ziet er ook niet uit.

Kortom een bende.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Prima camping: na overname positief in opbouw

John, 15-8-2016

Camping is pas overgenomen door FranceLoc. Er wordt veel geïnvesteerd om e.e.a. te verbeteren: zeker 75 oude caravans zijn vervangen door nieuwe super moderne stacaravans! Zitgedeelte bij zwembad was in aanbouw evenals restaurant achter op camping waar prima pizza's te krijgen zijn . Prima zwembad met kleine glijbaan voor allerkleinsten. Jammer dat grote nieuwe waterglijbaan niet bij zwembad staat (geen vergunning voor gekregen). Deze glijbaan staat nu achter op de camping: er zijn plannen om geheel nieuw zwembad bij de grote glijbaan te bouwen. Water super schoon! en prima temperatuur! Op sommige momenten beetje druk bij zwembad (na 16.00 uur).

Veel animatie en kidsclub (allemaal in het frans) maar niet irritant aanwezig (3 x per week muziek tot klokslag 23.30 uur te horen op hele camping).

Elke dag lekker vers stokbrood en croissants. Prima kleine supermarkt in Lasalle, 3 km verderop. Geweldig voor racefiets liefhebbers!! Stoomtrein, avondmarkt Anduze, kleine riviertjes in de buurt erg leuk. Strand La Grande Motte bij Montpellier (1,15 uur rijden) prachtig: mooi strand, gratis parkeren en douches! Bamboo bos prachtig maar weinig speelmogelijkheden voor kleinere kinderen.

Kortom: super leuke vakantie!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Tevreden

., 6-8-2016

Camping in fantastisch gebied,leuke initiatieven

Camping in ombouw fase. Mobile home's zijn nieuw, top. Camping nog beetje rommeling.

Animatie geen engels/nederl sprekend iemand, nu is t echt frans feestje

Kampwinkel: slecht, Restaurant; matig. Kampwinkel, beter assortiment, beter brood!

Restaurant; maak het gezelliger.

Verder goed op weg , ga zo door er was leuk enthousiast team aan het werk!

Extra zwembad erbij :-), nu soms wel erg druk!

Gereisd anders in januari 2016

Het kan inderdaad iets beter.

Kees, 28-3-2015

Wij komen al 6 jaar op deze camping dus helemaal objectief is deze mening niet, maar inderdaad was 2014 niet het beste jaar van deze camping.

Het enthousiasme van de eigenaren lijkt wat geluwd, maar wij komen niet alleen voor de eigenaren maar voor de omgeving en onze Franse, Belgische en Nederlandse camping vrienden.

Het menu in het restauran(tje) is wat eenzijdig maar het is wel lekker, biertje is stevig aan de prijs dit jaar maar aan de rose denk ik.

Onze kinderen gaan niet meer mee dus over de animatie en speeltuin kan ik niets zeggen.

Gereisd met partner in juli 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Capfun Filament bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Filament in Anduze (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Filament zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Capfun Filament scoort een 6.99 uit 10 op basis van 103 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: