Beoordelingen Camping Franceloc Domaine des Fumades****

23 oktober 2014

Franceloc Domaine des Fumades****
166 beoordelingen
Beoordelingen Camping Franceloc Domaine des Fumades****
les Fumades, F-30500, Allègre les Fumades (Gard)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Franceloc Domaine des Fumades**** in Allègre les Fumades (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Franceloc Domaine des Fumades**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Franceloc Domaine des Fumades scoort een 7,5 uit 10, op basis van 166 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Franceloc Domaine des Fumades**** in Allègre les Fumades (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Franceloc Domaine des Fumades****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Franceloc Domaine des Fumades**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 196 vakantiefoto's van Camping Franceloc Domaine des Fumades**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Languedoc - Roussillon. Vergelijk Camping Franceloc Domaine des Fumades**** met andere accommodaties in Allègre les Fumades (Gard).
Even geduld a.u.b.

7,8
6,6
6,9
8,7
Toon score en beoordelingen van:
"Super vakantie gehad!"vertalen
Ilse
10,0

13-09-2014 Wij zijn de eerste twee weken van september in een huisje hier verbleven met onze dochter van 2 jaar. Veel groen en schaduw, wat fijn was met goed weer! We hadden een leuk huisje midden op het park met veel speelruimte eromheen. Huisjes aan de rand van het park staan in rijen, minder gezellig!!! Zwembad was geweldig voor dochter! Speeltuin boven sanitair gebouw erg leuk, maar voor een 2jarige alleen met begeleiding te doen (anders gevaarlijk) andere speeltuintje ook 4+. Springkussen was top!! Eten prima. Omgeving veel te doen, heuvelachtig (zeker niet vlak!). Was rustig in sept, maar toch paar andere kindjes om mee te spelen. Enige minpuntje was dat er af en toe rioollucht voorbij kwam...Heeft camping netjes aangepakt, maar kon niet 100% opgelost worden! Kortom fantastische vakantie gehad!! Wij gaan nog eens naar een FranceLoc park!

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Super camping met een super ligging."vertalen
Rezelman
9,0

17-09-2014 Een overzichtelijke nette camping waar je echt het vakantiegevoel krijgt. De bomen waren mooi volgroeid waardoor er veel schaduw was. Het zwembad is fantastisch voor jong en oud. Onze dochter van 1,5 heeft zich er heel goed vermaakt, maar wij zelf ook. De stenen doen inderdaad pijn aan de voeten. Het restaurant was ontzettend betaalbaar en goed te eten. In de omgeving is er veel te doen en allemaal op een relatief korte afstand. Ons huisje had een ruime veranda, nette slaapkamers met voldoende kastruimte en alles was voorradig. We hebben genoten van deze 2 weken en raden iedereen aan om naar Les Fumades te komen.

"Leuke camping"vertalen
Frank
9,0

24-08-2014 Wij zijn van 10 t/m 23 aug hier op vakantie geweest. Het weer was goed. Wel wat veel bewolking, maar tov de rest van Europa hadden wij het nog goed. Onze chalet (Habana) was goed, maar hield aan luxe niet over. Het zwembad was voor onze kinderen ( 6 en 8 jaar) een paradijs. Supermarkt is idd zeer beperkt en prijzig. Supermarkten echter voldoende in de buurt ( aldi en lidl in ales circa 10 km). Brood dien je dag van te voren te bestellen. Is geen probleem, maar de charme van een echte bakker is er dus niet. Personeel v d supermarkt is niet super vriendelijk, jammer. De avonden zijn koud. Neem een lange broek en vest mee. Zelf houd ik meer van meer warmte s' avonds, maar na 2100 kun je echt lange kleren aan. Wij hebben mbt de animatie geen Nederlands sprekende animator gezien. Alles in het frans. Ze kunnen ook geen Engels. Al met al een goede vakantie gehad, maar de Fransen mogen meer moeite doen om ook de Nederlanders te vermaken. Blijft raar dat men geen Engels kan.

De beste prijzen en last minutes voor Camping Franceloc Domaine des Fu...

Met een groep, Aug. 2014
"Leuke camping in mooie omgeving"vertalen
Marscha
9,0

18-09-2014 Van 9 tot 23 augustus verbleven wij met 3 gezinnen (6 kinderen en 6 volwassenen) in het grand appartement op de camping. Dit huis voor 8 tot 12 personen was ideaal! Wel een beetje ingericht en afgewerkt met de Franse slag, maar schoon, goed gefaciliteerd en met een grote veranda. De 3 zwembaden zijn groot genoeg voor het aantal personen op de camping en het handdoekje leggen werd tijdens ons verblijf niet geaccepteerd. Er wordt heel veel aan animatie gedaan (wel veelal Franstalig, hoewel er ook geprobeerd werd het in het Engels uit te leggen). Voor de kinderen is er wel Nederlandse animatie, maar onze kinderen hebben hier geen gebruik van gemaakt. De animatrice Mimi was super. Wat een enthousiasme en energie! De supermarkt is klein en heeft weinig artikelen, maar in Alès en St. Ambroix zijn een Lidl en andere grote supermarkten aanwezig. In de omgeving is voldoende te doen en zien. Je moet hier wel vaak een half uurtje voor rijden, maar in de prachtige omgeving is dat geen straf.

"Leuke camping"vertalen
jaap beek
8,0

09-08-2014 Veblijf 26.07.14 t/m 09.08.14 in 6 pers.mobile home deze was in prima. Twee persoons matras oud/hard, volgende dag gelijk vervangen. Kinderanimatie;1 nederlandse dame, mag echter wel wat vrolijker. Zwembad leuk alle leeftijden. Rondom zwembad grindtegels,scherp voor de voeten. Voldoende ligbedden. Brood moet dag van tevoren besteld worden. De dichtst bijzijnde supermarkt op ca 9 km, Ales of St.Ambroix. Op de camping worden er elke dag diverse activiteiten georganiseerd. Kinderdisco 's avonds is t/m 6 jaar. Kortom leuke gezinscamping. Op de camping is er een combinatie van campeerplekken (eigen tent/caravan) en mobile homes(huur). Vakantiegangers; ca 50% frans/ca 50% nederlands. De engelse taal is bekend bij bijna elk personeelslid van de camping.

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Leuke camping, met wat maars.."vertalen
Cornet
5,0
9,0

19-08-2014 De camping heeft mooie, grote standplaatsen. Het zwembad is geweldig voor de kinderen. Wel een strenge badmeester, op de grond liepen nogal wat wespen, maar je slippers moeten echt uit. Het sanitair vind ik voor een 4-sterrencamping beneden de maat. Afwasplek is klein en krap, de wasplek voor de was is echt onder de maat en het sanitair moet echt beter schoongemaakt worden. Bij de receptie zijn ze je ook liever kwijt dan rijk en de winkel is zo goed als leeg. Animatie is leuk, maar vooral Franstalig. De camping ligt wel op een goede afstand van uitstapjes. Nimes, de Pont du Gard, grotten, alles ligt binnen een uur rijden van de camping. Het restaurant is prima te doen en dat geldt ook voor de afhaalmogelijkheid. Boodschappen kun je prima doen in Ales of Saint-Ambroix. Een goede mix van Fransen en Nederlandstalige gasten, waardoor de kinderen snel vrienden hadden. Het speeltoestel annex wc voor de kinderen is leuk bedacht. We hebben hier verder een prima vakantie gehad.

Met oudere kinderen, Juli 2014
"Mooie camping"vertalen
Anoek
10,0

18-08-2014 In de periode dat wij er waren was de verdeling 60/40 Nederlanders/Fransen. Plek was supergroot, met lekker veel schaduw. Personeel is vriendelijk. Zwembad is heerlijk, 3 verschillende baden. De kids hebben zich prima vermaakt, er was van alles te beleven op de camping. Animatie ,in de avond bij de bar, was heel professioneel. Om 12 uur was de bar gesloten, wel regelmatig `s nachts lallende jongeren over de camping. Had niet de indruk dat de camping daar veel aan deed. Twee keer bij camping restaurant gegeten...was top! en helemaal niet duur.
Sanitair was erg mooi gemaakt en werd heel vaak schoon gemaakt, maar de gasten maakten er steeds weer een bende van. Grote supermarkten op 15 min. rijden. Leuke uitstapjes: Vallon pont d`Arc en Pont du Gard.

Juli 2014
"Kan nog een hoop verbeterd worden"vertalen
wendy
7,0

11-08-2014 Met drie kinderen geweest van 3 tot 17 jaar. Chalet erg vies, bedden slecht, hard en met kuilen. Rolgordijntjes stuk en vieze plekken op de bekleding van de bank en gordijnen.
Winkeltje slecht bevoorraad, veel lege schappen, onvriendelijk personeel. Brood dient een dag van tevoren besteld te worden, niet handig. Scherpe grond bij het zwembad, viel wat mij betreft niet op te lopen. waterschoenen niet toegestaan. Wil je s'avonds wat bestellen bij de bar, ben je even bezig, of er staat niemand bij de bar, of ze zijn met elkaar druk in gesprek.
Miniclub heb ik nooit bezig gezien, erg onduidelijk.
Omgeving zeer mooi, hoop te doen. Helaas Wifi alleen bij activiteitenzone en alleen vroeg in de ochtend te krijgen, daar buiten zeer slechte verbinding. Wat mij betreft geen vier sterren waardig, maar de kinderen waren dol enthousiast vandaar geen onvoldoende beoordeling.
De kinderen willen zeker terug, maar als het aan mij ligt zeer zeker deze omgeving, maar een andere camping!

"Prima erg genoten"vertalen
Paul
9,0

29-08-2014 Wij hebben het prima gehad, maar zoals al door anderen aangegeven aan de receptie is men de Engelse taal machtig en aan de bar ging dit ook prima. Maar het animatieteam was volledig Franstalig en naast de de vele Nederlanders waren er ook Gasten uit andere landen. En dan kan het tot onnodige misverstanden leiden. Maar ondanks dat de kinderen hebben genoten en als het even kan gaan we weer. Er is ontzettend veel te doen in de omgeving zoals Klimparken en prachtige grotten enz enz.

Met oudere kinderen, Juli 2014
"Niet voor herhaling vatbaar"vertalen
a
2,0
1,0
7,0

25-07-2014 2 weken geweest met 3 kinderen ouder dan 12 jaar. Kampeer plekken waren groot, maar er waren teveel mobile homes. Bijna 7 dagen per week muziek tot late uurtjes. Zwembad leuk voor de kids. Sanitair wordt goed schoongemaakt maar is snel vies. Supermarkten/tankstations zijn in plaatsje St. Ambroix, is goed te doen. Rond 15 min. rijden vanaf de camping.
Nimes is de moeite waard om erheen te rijden. Kijk van te voren waar je wilt parkeren alles is eenrichtingsverkeer in Nimes. In de buurt van de camping is genoeg te doen. Grotten bekijken, kano varen. Haribo museum is heel leuk voor de kinderen. Vlakbij de camping zit het VVV kantoor. Hier wordt je uitgebreid geholpen door een redelijk goed Nederlands sprekende vrouw.
Het personeel in de kantine en winkeltje mag wel behulpzamer worden. Engels wordt niet gesproken! Animatie was helemaal in het Frans dus de Franse kinderen wisten meteen wat er ging gebeuren! Eetgelegenheid is goed, het is eetbaar!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?