Beoordelingen Camping Franceloc Domaine des Fumades****

24 juli 2014

Franceloc Domaine des Fumades****
152 beoordelingen
Beoordelingen Camping Franceloc Domaine des Fumades****
les Fumades, F-30500, Allègre les Fumades (Gard)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Franceloc Domaine des Fumades**** in Allègre les Fumades (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Franceloc Domaine des Fumades**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Franceloc Domaine des Fumades scoort een 7,6 uit 10, op basis van 152 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Franceloc Domaine des Fumades**** in Allègre les Fumades (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Franceloc Domaine des Fumades****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Franceloc Domaine des Fumades**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 175 vakantiefoto's van Camping Franceloc Domaine des Fumades**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Languedoc - Roussillon. Vergelijk Camping Franceloc Domaine des Fumades**** met andere accommodaties in Allègre les Fumades (Gard).
Even geduld a.u.b.

7,8
6,6
6,8
8,7
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Mei 2014
"Zeker voor herhaling vatbaar."vertalen
Jan
9,0

09-06-2014 Leuke camping. Nu waren wij er eind mei/begin juni, dan is het nog lekker rustig. In het hoogseizoen zou ik er liever niet zitten. Stacaravan was goed in orde. Zwembaden ook in orde. Animatie was er eigenlijk niet omdat het nog niet het seizoen ervoor was. 2 keer gegeten bij Lou Pitchounet op het pleintje net buiten de camping. Aardige bediening en goed eten voor faire prijs. Personeel in winkeltje en bar ook vriendelijk. Vrouw bij receptie sprak Vlaams. Da's makkelijk. Veel in de buurt te zien. Arles, Uzès, Aubenas, Nimes. In St.Ambroix 4 supermarkten (Intermarche, Carrefour, Lidl en Netto). En leuke Belgische mensen ontmoet. En de Fransozen zeggen ook allemaal Bonjour tegen je. Sommige Nederlanders trekken juist hun mond helemaal niet open. Bij zwembad officieel nog steeds verboden op schoeisel. En die steentjes lopen inderdaad wel hinderlijk. 's-Avonds rustig. Alleen zaterdag was disco, en toen wel last van volk dat om middernacht naar huisje liep en te veel herrie maakte.

met oudere kinderen, 2013
"Heerlijke camping met veel schaduw en mooi zwembad"vertalen
Arjan
8,0

04-08-2013 2 weken geweest met kids van 10 en 11 jaar. camping met plek voor tenten, wij hadden een mobile home, prima voor elkaar. warm weer gehad, zwembad wordt elke dag schoon gemaakt. in de buurt het nodige te beleven als kanoen, grotten en steden als avignon (1:15) en nimes (1:00).

"Geweldige camping"vertalen
meijering_jan
8,0

12-08-2013 Geweldige nette camping, zeer vriendelijk personeel, spreken allemaal engels wat in Frankrijk uniek is !Bij aankomst in mobile-home bleek koffie app. kapot ,gemeld en binnen een uur een nieuwe in doos ,geweldige service! Plaatsen schaduwrijk wat ook wel nodig is met de temperaturen ( gemiddeld 32 graden). We zaten in een mobile-home, netjes, met overdekte veranda. Mooi zwembad kinderen geweldig in vermaakt. Animatie voor kinderen (jong tot oud) zelfs een nederlands sprekende dame , om 24:00 uur alles stil op camping .Eigenaar rijd zelfs om 01:00 uur zelf over de camping met electro-golfcar en kijkt of alles rustig is: perfect! Vermaak was er voor iedereen , elke morgen verse croissants en stokbrood .Eetgelegenheden op en rondom camping, genoeg te beleven in de omgeving alles in een straal van ongeveer 60km (Pont-dárc, Pont du gard, verschillende zwemplekjes aan riviertjes erg leuk!
Deze camping is zekers een aanrader!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"Prima camping.Voor herhaling vatbaar."vertalen
gjvk70
6,0
9,0

22-09-2013 Mooie camping met vriendelijk personeel. Zwembad er mooi met leuke faciliteiten (of glijbanen) voor de kinderen. De caravan, geboekt via touroperator, was prima en zeer schoon. Het restaurant op de camping viel erg tegen en het personeel was ronduit onvriendelijk.
In directe omgeving is niet heel veel te doen, maar binnen een half uur rijden zijn leuke plaatsen, supermarkten en allerlei activiteiten te vinden.
Er wordt wel geschreven over geluidsoverlast. Inderdaad is er elke avond animatie met muziek. Onze caravan stond niet heel dicht bij het 'centrum' en we hebben hier totaal geen last van gehad. Daarnaast is het altijd klokslag 00:00u stil.
Zeker voor herhaling vatbaar!

"Slechte staat sta caravan"vertalen
Booiman
5,0
3,0
4,0
5,0
4,0

20-08-2013 Bij binnenkomst caravan bleek de bodem van de caravan (sunshine) zo slecht te zijn dat we er bijna doorheen de zakten, het tweepersoonsbed scheef stond en je niet rustig naar de wc kon gaan vanwege het gevaar dat je met toilet en al door de bodem zou zakken. Na melding werd er een balk bevestigd onder de caravan waardoor de slaapkamerdeur niet meer dicht kon. Weg privacy. Het personeel van de camping nam ondanks onze meldingen geen passende maatregelen.
Wat betreft de veiligheid voor de kinderen was het al snel duidelijk dat deze minimaal was. Bij binnenkomst moest er een document worden ondertekend dat de camping niet aansprakelijk is voor evt. ongelukken die bij het zwembad kunnen ontstaan. Dit geeft direct al een onveilig gevoel.

"Heerlijke camping!"vertalen
H. den Ouden
8,0

16-08-2013 Wij verbleven eind juli 2 weken op deze camping. Voor ons niets dan lof! Zeer mooie camping, en onze mobilehome was op een steenworp afstand van het zwembad. Alles binnen handbereik. De mobilehome was prima on orde, overdekte veranda, wat prettig is met deze temperaturen.
Zwembad is prima, inderdaad wat regeltjes, maar dat is op bijna elke camping in Frankrijk volgens mij. Ik heb daar geen last van gehad, fijn juist dat er opgelet wordt. Wij zaten dus helemaal vooraan op de camping, je hoort de muziek 's avonds wel, maar dit was niet storend. Als je in volledige stilte wil zitten moet je in een hutje op de hei gaan zitten. Animatie was goed, voornamelijk franstalig. Voor ons geen klachten dus, ik zou hier zo weer heen gaan!

met oudere kinderen, Juli 2013
"Prina camping"vertalen
Corine

12-06-2014 Prima camping. Pluspunten: omgeving, het mooie weer, zwembaden
Nadeel: MH dicht op elkaar, geen uizicht

met oudere kinderen, Juli 2013
"Volgend jaar terug?"vertalen
LoBi

12-09-2013 leuke animatie overdag en 's avonds
nette rustige camping
wifi is gratis maar beperkt, enkel aan het sportcafé of aan de receptie

"Prima camping"vertalen
pascal
10,0
8,0

06-08-2013 Prima vakantie gehad met echtgenote & kids (10 en 7). Ruime staanplaats voor auto+caravan. Camping ligt m.i. wat afgelegen. Allegre les fumades is verzameling van kleine kernen zonder echt groot dorp waar wat te beleven is. In de omgeving echter genoeg leuke dorpjes en stadjes (Lussan, Uzes). In nabijgelegen St.Ambroix ook Lidl, Carrefour en Intermarche. Campingwinkel voldoende. Animatieteam vooral overdag actief om iedereen te vermaken (ondanks Belgische dame toch vooral gericht of Franstaligen). 's Avonds gevarieerd entertainment (artiesten, dj's, karaoke) met als klapper de 2-wekelijkse schuimparty en in ons geval een vuurspuwershow! Voorste sanitairgebouw was hagelnieuw. Incl. bouwkundig foutje met waterafvoer waardoor vloer snel in modderpoel veranderde... Sanitair (en voor zover de vloer ook) werd wel keurig schoongehouden!. Leuk zwembad!. Restaurant vonden wij acceptabel.

"Leuke ontspannende vakantie"vertalen
Petra
6,0

03-11-2013 - leuke zwembaden en brubbelbaden
- goede nederlandstalige kinderanimatie
- gevarieerd animatieprogramma
- mooie mobilhomes
- afstand voor uitstappen valt eigenlijk mee, we zijn tenslotte in Frankrijk
- winkel is goed en voldoende, grotere winkels op 15 min. rijden
- breng aan het begin van uw vakantie een bezoek aan het infocentrum op 10 min. wandelen van de camping
- restaurant is goed maar er zijn voldoende lekkere eetgelegenheden (auberges) in de buurt (binnen een straal van 10 km - adressen te vinden in brochures die je kan verkrijgen bij toeristische dienst)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?