Camping Capfun Domaine des Fumades ****

7,8

153 reviews over Camping Capfun Domaine des Fumades in het Nederlands

Dit nooit meer...

Irma, 10-8-2017

Hadden een mobiel home huisje vlakbij het zwembad, slechte matrassen, douche zit aan elkaar gekit. Mijn man is best groot ( qua lengte ) en die kon amper op de wc en is gaan douchen in het grote camping sanitair gebouw. Animatie was er amper in het Engels of Nederlands.

'S avonds was de animatie/ muziek zo hard dat we er echt last van hadden soms wel tot half 1 's nachts. Onze kids sliepen er soms niet eens van...en als je er wat van zei bij de receptie zeiden ze doodleuk van nou dan moet je de volgende keer maar een camping boeken met minder animatie. Is meer een tiener camping maar onder de 10 heb je er niks te zoeken. Voor ons nooit meer!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Top camping!

Inge Konings, 4-8-2017

Ik ben samen met mijn vriend hier op vakantie geweest, wij zijn beide 24 jaar en qua campings hebben we al vanalles gezien. We werden goed ontvangen, er sprak maar 1 persoon engels bij de receptie maar deze was zeer vriendelijk. De stacaravan die wij hadden geboekt zag er schoon uit, erg mooi gelegen en doordat we wat achterdoor lagen op de camping ook heerlijk rustig. Je hoort 's avonds de muziek van het 'activiteitenplein' goed maar dit vonden wij gezellig. De plek voor de auto is prima, prettig dat deze bij de stacaravan kon staan. Het is niet ver lopen naar de receptie/zwembad of bar. De camping is erg mooi en schoon, ziet er knus en gezellig uit. Het animatieteam spreekt alleen Frans, maar dit was voor ons niet storend, ze waren ontzettend leuk met kinderen en ook naar anderen zeer enthousiast! Mooie omgeving, veel te doen en heerlijk genoten! Wij zijn naar Montpellier, Nimes en La grande motte geweest, en ook deze plaatsen zijn ons erg goed bevallen! Deze camping is een echte aanrader!
Gereisd met partner in juli 2017

Prachtige sfeervolle camping

Campinggangers, 1-8-2017

Camping les fumades overtrof onze verwachting Eker na het lezen van enkele revieuws. Hartelijk ontvangen in het Engels. Grote ruime plek vlakbij speelkasteel. Ideaal kinderen speelden er graag. Overlast hadden wij er niet van. Sanitair was prima staat. Vloer soms wat vies (natte slippers en modder aan de onderkant) na het douchen trekker erover en weer schoon. Iedereen deed dit ook. Zwembad is top. Tegels lopen niet fijn, maar geen gevaarlijke ren partijtjes daardoor. Personeel aan het zwembad goed oplettend (kleur bandje wel/niet zwemvaardig)

Animatie Frans geoirienteerd. Dit hinderden ons niet. In de omgeving veel te doen. Bezoekje aan zee zelfs te doen. Ardèche en de camarque op rijdafstand. Wat wel opvallend was, was dat er weinig Nederlanders waren tov andere campings die wij bezocht hebben.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Leuke Camping!

Bas, 17-7-2017

Ik ben er 2 weekjes geweest en heb het heel erg naar mijn zin gehad. Camping was wel grotendeels Frans, maar dat maakte ons niet veel uit.
    Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Mooi gelegen camping in Gard

Dianne, 27-5-2017

Fijn zwembad, rustige ligging, lekker kanoën in de buurt, veel natuur
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Mooie Franse Camping

Ellen Rijnders, 30-8-2016

Een goede camping, maar veel te Frans voor ons. Super zwembad (helaas is de vloer niet prettig om op te lopen en slippers mag je niet op lopen). Alleen voor de hele kleintjes is er een Nederlands meisje bij de animatie. De informatieavond en de animatie voor de jeugd is helemaal Frans en daardoor is het niet echt toegankelijk voor de Nederlandse jeugd.
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

mooi plek vriendelijk personeel slecht sanitair

Kamphuis, 24-8-2016

Net weer gekomen van een heerlijke vakantie in Les Fumades. De omgeving is prachtig nog niet uitgekeken. Ontzettend veel te doen!!

De aankomst bij de receptie was prima, een vriendelijke dame die ons gedurende de vakantie erg behulpzaam is geweest. Het zwembad kan wel een opknapbeurt gebruiken maar we hebben ons er prima in vermaakt.

We hadden een ruime sta plek dichtbij het zwembad. De camping was inderdaad wel rumoerig maar hebben wij niet als hinderlijk ervaren en s'nachts was het muisstil. Wat absoluut niet goed was en zo jammer is want het is een mooie camping is het sanitair!!! Het wordt niet schoongemaakt enorm vies!! Uiteraard ben je ook afhankelijk van de mede gasten maar zo erg als het hier was hadden wij nog nooit meegemaakt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Chaotisch

netnetje, 19-8-2016

In jan.2016 geboekt voor aug 2016 met als voorkeur: niet bij 'n speelplaats of sanitairgebouw.. bij aankomst wist de onvriendelijke dame vd receptie van niets (ondanks mailwisseling en chatcontact met Franceloc!) en kregen we 'n plaats voor onze tent 2 meter vh speelkasteel annex toiletgebouw..

De hele dag gegil was nog te doen maar 's avonds kwamen de pubers in het speelkasteel en werd het niet rustig voor 24. uur.

Verschillende malen werden er zelfs vernielingen gepleegd. Dit aangegeven bij de receptie, die geen actie ondernamen

Zwembaden en glijbanen zijn top, animatie volop aanwezig en professioneel

Restaurant was prima eten voor zeer schappelijke prijzen

Sanitair was voorals 's avonds en 's nachts een vieze bende door dezelfde pubers die de wc's lieten verstoppen, ontlasting op muren smeerden etc

Dames vd schoonmaak deden meer dan hun best maar tegen dit gedrag valt niet op te poetsen

Door het zwembadparadijs trekt de camping wel een bepaald soort v Fransen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Genoten!

Ria, 13-8-2016

Net terug van een heerlijke vakantie met onze kinderen van 5 jaar. Wij hebben 2,5 week met onze caravan op deze camping gestaan. Grote ruime plekken, veel schaduw. Nederlandse bij de receptie. Ook een Nederlands meisje bij de animatie, alle shows zijn in het Frans. Er wordt veel georganiseerd, zowel overdag als in de avond. Wij hadden een plek naast het eerste saniteurgebouw en kinderspeelplaats, beetje halverwege de camping en hadden hier geen geluidshinder van. Trouwens een aanrader om naast het speelhuisje te staan, onze kinderen vonden het geweldig!

Ook heel mooi zwembad, alles zag er netjes uit. In de middag altijd een bedje kunnen vinden.

Het enige minpunt was het saniteurgebouw. Deze was heel snel vies. Werd meerdere malen per dag schoongemaakt, maar echt grondig niet. De vloer heeft ook witte tegels dus je ziet ook alles.

Veel te doen in de omgeving!

Wat je zeker moet doen is een bezoek brengen aan de wijnboer. Deze is op 10 minuten rijden van de camping. Hier kan je gratis een wijnproeverij boeken en op vrijdag en zaterdag avond eten. Heerlijke wijn, goed gegeten, niet duur en echt lokaal! Hij spreekt Engels. Je kan hem bellen.

In het restaurant op de camping ook gegeten, maar hier gaat veel fout. Hoofdgerechten worden dubbel uitgeserveerd, niet alles komt op de rekening, ze snappen het nog niet helemaal. Wij hebben hier prima gegeten, maar hoorde ook dat het niet altijd goed is.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Goede vakantie gehad.

Familie de Jonge, 11-8-2016

Camping is goed verzorgd en kleinschalig. Mobilhome type Havanna 4p was netjes en niets op aan te merken. Uitgebreid zwembad met diverse glijbanen. Goed toezicht in het zwembad.'s-Avonds leuke animatie. Na 12:00 's-nachts weer rustig op de camping. Personeel erg vriendelijk op de camping. Enige minpunt is dat tot drie keer aan toe een gerecht koud werd geserveerd. Dit werd na het melden wel serieus en direct opgelost door het weer te verwarmen. Voor de rest een leuke vakantie.
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Capfun Domaine des Fumades bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Domaine des Fumades in Allègre les Fumades (Gard), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Domaine des Fumades zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Capfun Domaine des Fumades scoort een 7.81 uit 10 op basis van 200 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: