Hotel Premiere Classe Ales *

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Premiere Classe Ales bij:

1 review over Hotel Premiere Classe Ales in het Nederlands

Mijden !!!!!

Maurits, 5-8-2011

Première Classe is een keten van hotels met mini-kamers. Wij waren hiervan niet op de hoogte toen wij boekten bij TO. Uit de omschrijving blijkt niets van het container-karakter van dit hotel. In de vestiging te Ales is het allemaal een beetje crisis. Ongemotiveerd personeel, voorzover het er is; kamers waarin je je niet kunt bewegen; badkamers waarin mensen met een zekere omvang gelijk klem komen te zitten. Een ontbijt dat de toets der kritiek niet kan doorstaan. Het enige positieve is de ligging aan de zuidzijde van Ales, waar het goed parkeren is en waar enkele grootschalige winkels en fastfood-restaurants onder handbereik zijn. Maar onze conclusie is: mijden, dit hotel !
Gereisd met partner in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premiere Classe Ales in Ales, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premiere Classe Ales zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Premiere Classe Ales scoort een 8.25 uit 10 op basis van 2 reviews.