Agde
8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Les Champs Blancs**** bij :

74 reviews over Camping Les Champs Blancs in het Nederlands

Mooie camping met leuk zwembad.

Tim Leenders, 17-8-2017

prima ligging en mooie camping. zeker een aanrader.

* animatie meer Nederlandse liedjes draaien, animatie op het podium en kinderen ervoor. nu maar 1 liedje

* trage bediening op het terras en te weinig personeel in de bar !! (s 'avond maar 2 man echt veel te weinig)

VAN DEN BOUT, 11-8-2017

dit jaar was er voor "Nederlandse" niet zo veel animatie.

In restaurant was het moeilijk Engels te communiceren

Fijne vakantie gehad

Stephan VELDHUIZEN, 9-8-2017

Voor het tweede jaar naar Les Champs Blancs geweest. De camping ligt heel fijn, alles is dichtbij. Strand op 10 minuutjes rijden, boulevard ook 10 minuutjes. Winkels op loopafstand. Zalig! Wij hadden privé sanitair omdat we bij ons vorige bezoek niet tevreden waren over het algemene sanitair gebouw. Privé sanitair was top. Het zwembad is zo heerlijk en heel ruim, het voel nooit als te druk. Animatie is alleen in Frans, maar is er wel elke avond en overdag rondom het zwembad. De bar oogt niet gezellig en het duurt lang voordat de bestelling klaar is. Door de droogte waren veel bomen hun blad verloren, waardoor het er dor uitzag, bomen dood leken en wij onze tent continue vol blad hadden liggen. Meer aandacht voor het groen op de camping zou wenselijk zijn.

Geert VANDENBROUCKE, 3-8-2017

chalet viel serieus tegen , veel te klein voor vijf personen , bedjes veel te klein , was niet echt proper ook ... verder viel buiten de prijzen aan de bar op de camping (3€ voor cola...)alles mee voor een camping in het zuiden van frankrijk ,
      Gereisd anders in augustus 2017

Niet onderhouden zoals het hoort

Fran, 2-8-2017

8 jaar geleden vonden wij dit een supercamping, nu waren we ontgoocheld om te zien dat na al die jaren de camping erop achteruit gegaan is, wij komen niet meer terug.

Sanitair is aan vernieuwing toe, toiletten niet altijd proper, camping oogt niet genoeg onderhouden.

Gereisd familie in juli 2017

Huub, 31-7-2017

Deze camping raden wij iedereen aan! Zeer nette camping.

Geweldig zwembad

Mirriam, 30-7-2017

Een leuke camping met geweldig zwembad. Algemeen Sanitair niet top. Op veel plaatsen privé sanitair. Dit lijkt me aan te raden.

Animatie volop, wel allemaal Franstalig

Redelijk veel lawaai van snelweg en sirenes, camping ligt blijkbaar vlakbij Ziekenhuis.

Strand dichtbij met gratis parkeren. Volgende keer nemen we zeker de fietsen mee. Supermarkt om de hoek.

Alles bij elkaar een prima camping voor een leuke vakantie.

Gereisd familie in juli 2017

Piet HAAST, 20-7-2017

Wij komen al veel jaren op de camping en hebben het altijd prima naar onze zin. Het enigste wat ons tegenstaat is het sanitairgebouw naast de receptie dit is niet meer van deze tijd en is hard aan vernieuwing toe.

Groeten Piet Haast

Fantastische camping

Nicolaas VAN DER HOEST DRENTH, 20-7-2017

Mooie plekken goed bereikbaar en alles in de omgeving is per fiets te doen

Jmn LAAN, 19-7-2017

Geweldige camping een echt thuiskomen gevoel. Kampeerplaats met privé sanitair geweldig
      Gereisd anders in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Champs Blancs in Agde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Champs Blancs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Champs Blancs scoort een 8.16 uit 10 op basis van 168 reviews.