Beoordelingen Camping Les Champs Blancs****

Les Champs Blancs****
68 beoordelingen
Beoordelingen Camping Les Champs Blancs****
Route de Rochelongue, 34300, Agde

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Champs Blancs**** in Agde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Champs Blancs**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Les Champs Blancs scoort een 6,9 uit 10, op basis van 68 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Champs Blancs**** in Agde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Champs Blancs****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Les Champs Blancs**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 58 vakantiefoto's van Camping Les Champs Blancs**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Languedoc - Roussillon. Vergelijk Camping Les Champs Blancs**** met andere accommodaties in Agde.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 volgende

44 beoordelingen over Les Champs Blancs****

68 beoordelingen
7,6
7,0
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Juli 2014
"Redelijke camping"vertalen
F Janssen
7,0

11-08-2014 We zijn ivm het slechte weer in het binnenland op deze camping in Agde terecht gekomen. Redelijke camping met vooral Fransen, Belgen en Nederlanders. Zeer irritant: om kwart voor tien staat er al een rij voor de ingang van het zwembad om een met een handdoekje verzekerd te zijn van een ligbedje. Om vervolgens het grootste gedeelte van de dag weer te verdwijnen. Walgelijk! Na een paar dagen dan ook vertrokken naar de Drome..

met partner, Juli 2013
"Boven verwachting plezierige camping"vertalen
veronique_ramakers
8,0

01-08-2013 Na wisselende berichten op deze site gingen wij met gemengde gevoelens na deze camping. Het is ons 100 procent meegevallen. Bij boeking op het laatste moment perfect geholpen en teruggebeld door de receptie. Ook bij aankomst werden wij voorzien van voldoende informatie door de receptie. Onze plek was voldoende groot met prive sanitair. Het privé sanitair was uitstekend in tegenstelling tot het sanitairgebouw nabij de receptie. Het zwembad was erg mooi. Helaas heeft het ons gestoord dat vele mensen al vroeg met hun handdoeken de stoelen kwamen claimen en vervolgens een halve dag wegbleven. Animatie voor jong en oud tot 23.30 werd goed verzorgd, maar was volledig in het Frans. De camping is gesitueerd aan een drukke doorgaande weg. Dit heeft ons niet gestoord ook hebben wij geen last gehad van de nabijgelegen hyper u. De weg naar het strand/ centrum is goed te doen met de fiets( langs de kust zelfs erg mooi). Echt bij terugkeer in het donker geen verlichting waardoor erg gevaarlijk.

met partner, Juni 2013
"Zeker nog een keer"vertalen
S.v.kooten
8,0

18-08-2013 Zijn op de bonnefooi naar de camping gegaan.

Was wel vol in juni maar we kregen een goede plek.

Het was de bedoeling om er een weekje te blijven maar i.v.m. het mindere weer werden in de rest van franrijk werden dat 2 weken bijboeken was geen probleem.

Er zijn op de camping veel plekken met eigen sanitair ( 2 euro bijbetaling per nacht ) deze plekken waren echter allemaal bezet.

Camping heeft een zeer mooi en ruim zwembad wat in juni i.v.m. de temperatuur zeer aangenaam is.

mede door de glijbanen en de bubbel gedeeltes.

Er is ook een kleiner zwembad wat ook verwarmd is met alleen glijbaan.

Het sanitair is wel wat ouder maar wordt wel goed schoon gehouden.

Het winkeltje op de camping is klein en in het voorseizoen beperkt open en zeker de broodjes zijn er niet voordelig.

De Hyper U staat vlakbij daar is brood een stuk voordeliger fiets afstand 2 km open vanaf 08.30 uur.

Het strand is op 2 km fietsen over redelijk fietspaden.

Kort onm een prima plek om te verblijven

De beste prijzen en last minutes voor Camping Les Champs Blancs**** bi...

met partner, Apr. 2013
"Een fijne Kawan camping"vertalen
A.Engels
8,0

30-04-2013 Hier, op Les Champs Blancs is of je thuis komt. Kawan betekent Vriend en
inderdaad, de leiding en de medewerkers zijn als vrienden.
Een luisterend oor en altijd bereid te helpen.
Het logo: schildpad met schild, symboliseert het thuisgevoel. En inderdaad
dit gevoel van "thuis zijn" is hier zeer essentieel.
Voor ons,stel van 65 plus is deze camping mede door het eigen sanitair en
warm water een klasse camping!!!!

met partner, Sept. 2012
"Dit nooit meer"vertalen
Jeannet Schouten
5,0

14-09-2012 Les Champ Blanc viel ons zwaar tegen. Receptie onvoldoende mbt informatie en openen van poort...het privésanitair is zwaar verouderd. De kampeerplaats blubberig...

met partner, Sept. 2012
"Een camping om zeker terug te komen"vertalen
Els Laan-Jansen
9,0

30-09-2012 Een geweldige camping, een heerlijk zwembad en mooie kampeerplaatsen zeker met privé sanitair, we zijn afgelopen september 4 weken hier geweest, zeer vriendelijke campingeigenaren, Wij zijn op aanraden van onze kinderen hier gekomen. Die gaan volgende jaar weer naar deze camping, Grote supermarkt op 500 m afstand van de camping en het mooie strand is ook op 2km afstand.
Je kan er ook heerlijk fietsen in de omgeving.
Wij komen zeer zeker hier terug.

met oudere kinderen, Aug. 2012
"Na zes nachten zijn we vertrokken"vertalen
Katrien
7,0

04-09-2012 Van 17 augustus 2012 stonden wij op deze camping met de formule campingcheque. Hoewel we geboekt hadden voor 2 weken zijn we na zes dagen vertrokken vanwege het nachtelijk lawaai. Zoals eerder beschreven elke nacht een bende jongeren die de nachtrust verstoren. Er vormen zich bendes op de parking van de supermarkt Hyper U. Langdurig toeteren met meerdere wagens tegelijk, roepen en schreeuwen van 3 uur tot 6.30 ’s morgens, elke nacht opnieuw. De directie geeft het advies ook zelf de politie te bellen maar er verandert blijkbaar niets. Wij stonden bij de ingang rechts en na overleg konden we verhuizen naar een andere plaats maar deze was heel klein en had niets van schaduw. Toch fijn dat de directie er geen probleem van maakte dat we na zes nachten zouden vertrekken. Voor de rest is dit echt een mooie camping met prachtig zwembad en vriendelijk personeel.

met vrienden, Juli 2012
"Topcamping!"vertalen
Linda
8,0

22-07-2012 Ik heb met 3 vrienden (allen 20 jaar) een week op deze camping gestaan, wat ons erg goed bevallen is. Wij hadden een luxe chalet (met airco)die er verzorgd uitzag. Het personeel op de camping spreekt voldoende engels en is erg behulpzaam. De camping is gelegen tussen Agde en Cap d'Agde en vlak bij de Hyper U. Er ligt een drukke weg vlakbij de camping, toch hebben wij geen last gehad van lawaai, wel hoor je sirenes. Het zwembad is erg mooi en groot en heeft 3 glijbanen alleen de openingstijden vonden wij erg jammer. Het zwembad was in juli open van 10.30-19.00. Om 10.30 stonden er al mensen bij de poort om een ligstoel te "veroveren" en vervolgens het zwembad te verlaten. Het gevolg was dat wanneer je smiddags ging zwemmen er geen ligstoelen meer vrij waren terwijl het helemaal niet druk was. Je kunt gratis parkeren bij het strand en sete en montpellier zijn de moeite waard! Topcamping!

met oudere kinderen, Juli 2012
"Mooie camping, maar nooit meer"vertalen
Luciènne
8,0

02-08-2012 Op het moment staan we nog op deze camping. Over de camping zelf zijn we zeer tevreden. Perfecte plek met mooi prive sanitair, mooi zwembad, strand binnen handbereik en de hyper U om de hoek. Top zou je dus zeggen. Helaas wordt er elke nacht op het terrein van de hyper U door jongeren races gehouden. Dit gaat gepaard met zeer veel geluidsoverlast: piepende banden, schreeuwende jongeren, harde muziek en tot overmaat van ramp vinden ze het ook nog nodig om continue te claxoneren. Dit 'feest' duurt elke nacht zeker een aantal uur.
Heel jammer, maar wij komen zeker niet meer terug.

met jonge kinderen, Juli 2012
"Vriendelijke eigenaar en personeel"vertalen
Pieter Marion
8,0

16-07-2012 Staan momenteel hier op een hele grote staanplaats. Harde ondergrond, dus denk aan rotspennen. Wij hadden geen plek met eigen sanitair. Wel watertappunt op de plek.Volgend jaar kiezen wij voor een plek met eigen sanitair. Kleine camping, daardoor overzichtelijk. Wij zijn hier met twee kinderen van 13 en 10 jaar die zich prima vermaakt hebben met voetbalveld en mooi zwembad met glijbanen. Oud Agde en Cap D'Agde op korte afstand met mooi strand en geleidelijk aflopende zee. Vrij parkeren tegen strand aan. Mooie boulevard bij Cap D'Agde.Zeer vriendelijke (engelssprekende) eigenaar die erg behulpzaam was voor ons bij een ongelukje en ons begeleidde naar het ziekenhuis. Kortom een aanrader!

1 2 3 4 5 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met je huisdier als je op vakantie gaat?

Bent u de eigenaar?