Camping Les Champs Blancs ****

Les Champs Blancs
8,1

78 reviews over Camping Les Champs Blancs in het Nederlands

Peter SPAERKEER, 21-9-2017

We zijn zeer tevreden van de plaatsen met Privé sanitair.
Gereisd anders in september 2017

wij komen terug volgend jaar 2018

Francine DE ZUTTER, 25-8-2017

zeer rustige camping sociaal en vriendelijke mensen ook aan het zwembad juist wifi slechte verbinding op kampeerplaats .

podium is wat klein voor spektakel weinig stoelen om handen om te zien voor de rest alles ok .

mooie camping!

Lynette - jong stel, 25-8-2017

Deze camping ligt in een toeristisch gebied. Het viel me op dat er vooral ook heel veel fransen vakantie houden. Op de camping was er een mooie afwisseling tussen fransen, belgen, engelsen en nederlanders.. De wegen naar de dorpjes eromheen zijn druk en vaak file.

De camping is prima! Erg mooi zwembad, ruim, nieuw, schoon en inderdaad nooit het idee dat het heel druk is door de grootte. Wij hadden een ruime plek (met grote tent), maar stonden wel tussen de chalets, dit was jammer. Ook stonden wij ver van de toiletgebouw af, hadden geen prive sanitair. Het toiletgebouw is oke, maar mannen en vrouwen valt onder hetzelfde. De wc's zijn niet altijd schoon. Tijdens ons verblijf maakten ze een toiletrolhouder 'in' elk wc hokje ipv in het gebouw.

Het gebouw kan zeker wel vernieuwing gebruiken, maar veel mensen hebben prive sanitair dus dit zal we niet prioriteit zijn..

broodjes op camping zijn prima, overal kan echt alleen maar frans gesproken worden.(behalve receptie) Wij wilden fietsen huren op camping, maar konden niet reserveren met als gevolg dat er elke dag geen fietsen waren.

Omgeving is vlak, maar mooie stadjes en dorpjes. Montpellier geweest, echt een aanrader! Ook Carcassonne is een aanrader. Erg mooie witte, brede stranden! heerlijk! De mega grote Hyper U is op 500 meter van de camping, maar ga daar niet tegen de avond heen! Gek worden door de drukte met auto's en in de supermarkt zelf. Iets verder is de Lidle en Intermarche, veel beter én goedkoper.

Ik begrijp wel wat iemand hieronder zegt over het 'groen' op de camping, het oogt wat verslordigd door al het afvallende blad. Onze plek was overigens iets verder van animatie/zwembad af, waardoor wij 's avonds totaal geen last hadden van muziek of lawaai oid. Heerlijk rustige plek! Er loopt wel een weg langs de camping, waar je de auto's hoort, maar geen last van gehad. Wel heeel veel sirenes en toeterende gekke fransen.

Al met al heerlijke vakantie gehad!

Gereisd met partner in augustus 2017

Rob UEM VAN, 22-8-2017

Jammer dat de plekken aan de kleine kant zijn. Maar sanitair was erg fijn.

Er wordt hard gereden op de camping erg gevaarlijk jammer.

Last gehad van jongeren die naar de disco gaan en op de camping blijven slapen/door feesten.

Jammer dat de bewaking deze gasten niet gelijk volgen als ze vroeg op de camping aankomen.

Als er iets kapot is in het zwembad ( wildwaterbaan bubbels) dat dit niet gemaakt wordt.

Verder een fijne vakantie gehad maar verwacht niet dat we terug komen.

Gereisd anders in augustus 2017

Mooie camping met leuk zwembad.

Tim Leenders, 17-8-2017

prima ligging en mooie camping. zeker een aanrader.

* animatie meer Nederlandse liedjes draaien, animatie op het podium en kinderen ervoor. nu maar 1 liedje

* trage bediening op het terras en te weinig personeel in de bar !! (s 'avond maar 2 man echt veel te weinig)

VAN DEN BOUT, 11-8-2017

dit jaar was er voor "Nederlandse" niet zo veel animatie.

In restaurant was het moeilijk Engels te communiceren

Fijne vakantie gehad

Stephan VELDHUIZEN, 9-8-2017

Voor het tweede jaar naar Les Champs Blancs geweest. De camping ligt heel fijn, alles is dichtbij. Strand op 10 minuutjes rijden, boulevard ook 10 minuutjes. Winkels op loopafstand. Zalig! Wij hadden privé sanitair omdat we bij ons vorige bezoek niet tevreden waren over het algemene sanitair gebouw. Privé sanitair was top. Het zwembad is zo heerlijk en heel ruim, het voel nooit als te druk. Animatie is alleen in Frans, maar is er wel elke avond en overdag rondom het zwembad. De bar oogt niet gezellig en het duurt lang voordat de bestelling klaar is. Door de droogte waren veel bomen hun blad verloren, waardoor het er dor uitzag, bomen dood leken en wij onze tent continue vol blad hadden liggen. Meer aandacht voor het groen op de camping zou wenselijk zijn.

Geert VANDENBROUCKE, 3-8-2017

chalet viel serieus tegen , veel te klein voor vijf personen , bedjes veel te klein , was niet echt proper ook ... verder viel buiten de prijzen aan de bar op de camping (3€ voor cola...)alles mee voor een camping in het zuiden van frankrijk ,
Gereisd anders in augustus 2017

Niet onderhouden zoals het hoort

Fran, 2-8-2017

8 jaar geleden vonden wij dit een supercamping, nu waren we ontgoocheld om te zien dat na al die jaren de camping erop achteruit gegaan is, wij komen niet meer terug.

Sanitair is aan vernieuwing toe, toiletten niet altijd proper, camping oogt niet genoeg onderhouden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Huub, 31-7-2017

Deze camping raden wij iedereen aan! Zeer nette camping.
Gereisd anders in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Champs Blancs in Agde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Champs Blancs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Champs Blancs scoort een 8.12 uit 10 op basis van 227 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: