Camping Le Neptune ****

8,2

55 reviews over Camping Le Neptune in het Nederlands

Goed maar.....

Michel, 11-10-2017

Wij zijn hier nu 2x in september geweest. Eerste keer in 2016 voor 4 weken We zouden eigenlijk naar Spanje gaan, maar zijn hier blijven plakken. Dat zegt wel wat.

Dit jaar weer op doorreis hier geweest, maar nu voor 10 dagen en wel door naar Spanje. Wij vinden de staplaatsen goed sommige met schaduw, ook zonder en ook met half-schaduw. Bijna alle plaatsen behoorlijk ruim. Wat ons hier minder bevalt is het sterk verouderde sanitair. Gelukkig wel schoon. Het aantal watertappunten is ook zeer beperkt. vanaf sommige plaatsen moet je een aardig stukje lopen voor het water. Het zwembad is niet groot, maar wel mooi en het water lekker warm. Vriendelijk personeel. Wij komen zo goed als zeker in 2018 weer terug.

S, Hotesse, 16-10-2017

Dank u wel.

We are glad that you spent good holidays at Neptune.

See you again

Arrogant

Edward, 19-9-2017

Aardige plaatsen maar zeker niet allemaal vanaf 100 m2. In kleine gaten kun je ook gezet worden. Doordat het weer lokaal goed was, was de camping vrij vol. Plek gereserveerd. Gaan kijken en gevraagd of er nog een plek vrij was. De dochter van meldde dat dat niet het geval was. Als de plek niet beviel kon ik gaan was de mededeling. Arrogantie ten top
The direction, Hotesse, 23-9-2017

Thank you for your review.

We do not understand your problem.

You did not book and we were full when you came.

We found you a place, and you accepted it and now that you have spent your holidays, you are complaining.... Strange????

Prima camping, 12 dagen gestaan

hetty, 19-9-2017

Vriendelijk ontvangen, schoon sanitair, ruime plaats, goeie ligging, mooi zwembad.
Severine, Hotesse, 23-9-2017

Dank u wel for uw review.

Tot volgend keer.

We are very happy that you spent good holidays.

Goed toeven tussen de palmbomen

May, 10-8-2017

Aangekomen, prima plek met een beetje schaduw. Wc-gebouw vlakbij met douches en wc's met bril. Zwembad is super. Geen eten en drinken meenemen maar flesje water geen probleem. Ook duikbrillen en ballen mogen gewoon. Onze kinderen van 4 en 7 vermaken zich goed en wij dus ook. Dorpjes op 2,5 km, goed te lopen als het niet te warm is. Voor ons een goede week vakantie!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
SF, Hotesse, 13-8-2017

Dank u wel.

We are very pleased to read that you have spent a beautiful week.

Tot volgend jaar misschien

Zeker voor herhaling vatbaar

Karin, 3-8-2017

Een lekkere camping met mooie grote plaatsen. Douches zijn prima met heerlijk warm water. Mooi zwembad, waar handdoekje leggen niet nodig is. Toiletten werden goed schoon gehouden, maaar werden vooral bevuild door de campinggasten zelf. Thuis ruim je toch ook op als je op de rand van de pot piest (hoop ik) 😐.

Agde en Grau d'Agde op korte afstand bereikbaar en prima omgeving om te fietsen. Agde is gezellig, met veel restaurantjes aan de haven.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
S F, Hotesse, 6-8-2017

Dank u wel.

We hope to see you another time.

It is very nice to have a feedback from customers

Slechte camping

Anne, 21-7-2017

- veel geluidsoverlast (disco / feest op camping)

- geen schaduw op staanplaats, terwijl ze zeggen van wel

- onvriendelijk personeel, krijgt zeer beperkte info bij aankomst

- mooi zwembad, maar niets is toegestaan: geen drinken, eten, ballen, waterschoenen, etc

- erg glad bij het zwembad en in de douches

- sanitair slecht onderhouden en vies

- Grau d'Agde is geen aantrekkelijke plaats: oud, slecht onderhouden, alleen fast food zaken

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
Severine, Hotesse, 24-7-2017

Goededag,

We thank you for your review.

We are very sorry that you did not like the village of Grau d'Agde.

In the swimming pool some rules are on for the safetu of evrybody and fo the cleanness of the pool, we are also sorry if you do not like those rules but we hope you still have spent good holidays.

Best Regards

Heerlijke camping

C.van der putten, 31-3-2017

Wij zijn er al vaak geweest,en voelen ons steeds erg prettig.

Ook met onze kinderen geweest,en vonden het heerlijk.vriendelijke mensen,en goed ontvangst.

Mooie plaatsen,en zalig zwembad.

Komen graag weer terug.

Gereisd met partner in september 2016

heerlijke rustige camping met ruime plaatsen

Tineke, 6-9-2016

ruime plaatsen. Vanaf 23 uur was het stil. 10 minuten fietsen van de stad, het strand en de boulevard met talloze restaurants en winkeltjes. Omgeving ook perfekt om met de fiets eropuit te gaan. Heerlijke douches en altijd warm tot heet water.

Niet goed: niets

Gereisd met partner in augustus 2016

Uitstekend

Koenen Marc, 2-12-2015

Ik ben al 3 maal op deze camping geweest en steeds de eerste week van juli.Steeds vriendelijk ontvangen.Ook de mobile home die we huurden was steeds tip top in orde.

Geen klachten over deze camping.

Omdat mijn kinderen eens iets anders wilden,gaan we in 2016 naar Annency

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Geweldig

Jos en Hannie de Croon, 29-8-2015

De camping is middelgroot, wat wij heerlijk vinden. Mooie grote plaatsen.

Er is een mooi zwembad.

's. Morgens heerlijke broodjes.

Vriendelijke en behulpzame mensen bij de receptie.

Op de fiets ben je snel in Grau 'd Agde of Agde centrum. Dit via goed aangegde fietspaden.

Minder was de internetverbinding bij de caravan. Valt steeds uit.

Gereisd met partner in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Neptune in Agde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Neptune zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Neptune scoort een 8.16 uit 10 op basis van 121 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: