Agde
8,2

52 reviews over Camping Le Neptune in het Nederlands

Goed toeven tussen de palmbomen

May, 10-8-2017

Aangekomen, prima plek met een beetje schaduw. Wc-gebouw vlakbij met douches en wc's met bril. Zwembad is super. Geen eten en drinken meenemen maar flesje water geen probleem. Ook duikbrillen en ballen mogen gewoon. Onze kinderen van 4 en 7 vermaken zich goed en wij dus ook. Dorpjes op 2,5 km, goed te lopen als het niet te warm is. Voor ons een goede week vakantie!
Gereisd familie in augustus 2017

Dank u wel.

We are very pleased to read that you have spent a beautiful week.

Tot volgend jaar misschien

Zeker voor herhaling vatbaar

Karin, 3-8-2017

Een lekkere camping met mooie grote plaatsen. Douches zijn prima met heerlijk warm water. Mooi zwembad, waar handdoekje leggen niet nodig is. Toiletten werden goed schoon gehouden, maaar werden vooral bevuild door de campinggasten zelf. Thuis ruim je toch ook op als je op de rand van de pot piest (hoop ik) 😐.

Agde en Grau d'Agde op korte afstand bereikbaar en prima omgeving om te fietsen. Agde is gezellig, met veel restaurantjes aan de haven.

Gereisd familie in juli 2017

Dank u wel.

We hope to see you another time.

It is very nice to have a feedback from customers

Slechte camping

Anne, 21-7-2017

- veel geluidsoverlast (disco / feest op camping)

- geen schaduw op staanplaats, terwijl ze zeggen van wel

- onvriendelijk personeel, krijgt zeer beperkte info bij aankomst

- mooi zwembad, maar niets is toegestaan: geen drinken, eten, ballen, waterschoenen, etc

- erg glad bij het zwembad en in de douches

- sanitair slecht onderhouden en vies

- Grau d'Agde is geen aantrekkelijke plaats: oud, slecht onderhouden, alleen fast food zaken

Gereisd familie in juli 2017

Goededag,

We thank you for your review.

We are very sorry that you did not like the village of Grau d'Agde.

In the swimming pool some rules are on for the safetu of evrybody and fo the cleanness of the pool, we are also sorry if you do not like those rules but we hope you still have spent good holidays.

Best Regards

Heerlijke camping

C.van der putten, 31-3-2017

Wij zijn er al vaak geweest,en voelen ons steeds erg prettig.

Ook met onze kinderen geweest,en vonden het heerlijk.vriendelijke mensen,en goed ontvangst.

Mooie plaatsen,en zalig zwembad.

Komen graag weer terug.

Gereisd met partner in september 2016

heerlijke rustige camping met ruime plaatsen

Tineke, 6-9-2016

ruime plaatsen. Vanaf 23 uur was het stil. 10 minuten fietsen van de stad, het strand en de boulevard met talloze restaurants en winkeltjes. Omgeving ook perfekt om met de fiets eropuit te gaan. Heerlijke douches en altijd warm tot heet water.

Niet goed: niets

Gereisd met partner in augustus 2016

Uitstekend

Koenen Marc, 2-12-2015

Ik ben al 3 maal op deze camping geweest en steeds de eerste week van juli.Steeds vriendelijk ontvangen.Ook de mobile home die we huurden was steeds tip top in orde.

Geen klachten over deze camping.

Omdat mijn kinderen eens iets anders wilden,gaan we in 2016 naar Annency

Gereisd familie in juli 2015

Geweldig

Jos en Hannie de Croon, 29-8-2015

De camping is middelgroot, wat wij heerlijk vinden. Mooie grote plaatsen.

Er is een mooi zwembad.

's. Morgens heerlijke broodjes.

Vriendelijke en behulpzame mensen bij de receptie.

Op de fiets ben je snel in Grau 'd Agde of Agde centrum. Dit via goed aangegde fietspaden.

Minder was de internetverbinding bij de caravan. Valt steeds uit.

Gereisd met partner in augustus 2015

Geweldige camping

Marian en Theo geurts, 11-1-2015

Wij gaan nu voor de 3e keer naar deze camping.

De reden waarom we nu voor de 3e keer hebben geboekt :

Het is een prachtige camping. Mooi zwembad, grote plaats en bij de receptie zijn ze super aardig.

Ook de prijs is qua ligging ( kort bij strand, boulevard,) niet duur.

Prachtige omgeving om te fietsen.

Ook super gezellige restaurantjes

Begrijp de reacties van andere camping gasten dan ook niet

Gereisd met partner in augustus 2014

Prima plek, voor één keer

mans, 31-8-2014

De camping ligt mooi tussen agde en grau d'agde in. Dit zijn beide leuke autenthieke plaatsjes. Fijn dat er veel fietspaden zijn in de buurt, ook mooi langs de rivier. Wij hadden een ruime plek met weinig schaduw, wat prima was omdat het niet zo warm was. Sommige plekken waren erg klein. Het strand in grau en st. Vincent was mooi. Cap d' Agde vonden wij weinig aan, op de mooie boten na. Het zwembad op de camping was erg leuk. Er was nog één dag een guard, die wij niet extreem streng vonden. Daarna geen guard meer. Er waren meestal genoeg bedjes. Het personeel vonden wij niet zo hartelijk, maar geen problemen mee gehad. Het sanitair was op zich prima, maar je moest echt op tijd zijn met douchen, anders was het water koud. Het enige minpunt vonden wij, hoewel de camping zelf lekker rustig was, het geluid dat van andere campings kwam. Bij pech met de windrichting hadden we iedere avond vollop disco en soms ook de hele nacht. Daarom komen wij hier niet meer terug.
Gereisd familie in augustus 2014

niet voor herhaling vatbaar

R. Duizend, 19-8-2014

Pluspunten:

Leuke compacte camping met animatie en mooie stranden in de buurt. Goede douches en kindersanitair. Lekker verwarmd zwembad en niet al te diep.

Minpunten:

Ontvangst en informatie voorziening minimaal. Weinig info over de omgeving. Personeel erg op zichzelf en gaat niet serieus met klachten om. Avondprogramma's erg op Franse gasten gericht en gaan tot ca. 0:00 uur erg luidruchtig door. Ook veel geluid van andere campings in de buurt en kartbaan (karts rijden tot na middernacht!). Zwembad redelijk druk, waarbij grote opblaas beesten/luchtbedden (tegen de regels) worden toegelaten.

Ondanks dat we om een schaduw plek hadden gevraagd kregen we een plek met weinig tot geen schaduw. Ook was te plek erg krap, terwijl we de afmetingen van de vouwwagen hadden opgegeven.

Op de plek hing een plasgeur, waar na 3 keer klagen niks aangedaan werd. Uiteindelijk werd ons de optie geboden om te verkassen naar de rand van de camping, waar we uiteindelijk ruimer en rustiger stonden.

Gereisd familie in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Neptune in Agde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Neptune zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Neptune scoort een 8.2 uit 10 op basis van 117 reviews.