Beoordelingen Camping Le Neptune****

Le Neptune****
90 beoordelingen
Beoordelingen Camping Le Neptune****
46 Boulevard du Saint Christ, 34300, Agde

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Neptune**** in Agde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Neptune**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Le Neptune scoort een 7,8 uit 10, op basis van 90 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Neptune**** in Agde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Neptune****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Le Neptune**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 39 vakantiefoto's van Camping Le Neptune**** vinden. Je kunt 1 video van Camping Le Neptune**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Languedoc - Roussillon. Vergelijk Camping Le Neptune**** met andere accommodaties in Agde.
Even geduld a.u.b.

7,1
6,2
7,2
7,5
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Prima plek, voor één keer"vertalen
mans
9,0

31-08-2014 De camping ligt mooi tussen agde en grau d'agde in. Dit zijn beide leuke autenthieke plaatsjes. Fijn dat er veel fietspaden zijn in de buurt, ook mooi langs de rivier. Wij hadden een ruime plek met weinig schaduw, wat prima was omdat het niet zo warm was. Sommige plekken waren erg klein. Het strand in grau en st. Vincent was mooi. Cap d' Agde vonden wij weinig aan, op de mooie boten na. Het zwembad op de camping was erg leuk. Er was nog één dag een guard, die wij niet extreem streng vonden. Daarna geen guard meer. Er waren meestal genoeg bedjes. Het personeel vonden wij niet zo hartelijk, maar geen problemen mee gehad. Het sanitair was op zich prima, maar je moest echt op tijd zijn met douchen, anders was het water koud. Het enige minpunt vonden wij, hoewel de camping zelf lekker rustig was, het geluid dat van andere campings kwam. Bij pech met de windrichting hadden we iedere avond vollop disco en soms ook de hele nacht. Daarom komen wij hier niet meer terug.

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Niet voor herhaling vatbaar"vertalen
R. Duizend
4,0
3,0

19-08-2014 Pluspunten:
Leuke compacte camping met animatie en mooie stranden in de buurt. Goede douches en kindersanitair. Lekker verwarmd zwembad en niet al te diep.

Minpunten:
Ontvangst en informatie voorziening minimaal. Weinig info over de omgeving. Personeel erg op zichzelf en gaat niet serieus met klachten om. Avondprogramma's erg op Franse gasten gericht en gaan tot ca. 0:00 uur erg luidruchtig door. Ook veel geluid van andere campings in de buurt en kartbaan (karts rijden tot na middernacht!). Zwembad redelijk druk, waarbij grote opblaas beesten/luchtbedden (tegen de regels) worden toegelaten.

Ondanks dat we om een schaduw plek hadden gevraagd kregen we een plek met weinig tot geen schaduw. Ook was te plek erg krap, terwijl we de afmetingen van de vouwwagen hadden opgegeven.

Op de plek hing een plasgeur, waar na 3 keer klagen niks aangedaan werd. Uiteindelijk werd ons de optie geboden om te verkassen naar de rand van de camping, waar we uiteindelijk ruimer en rustiger stonden.

Met jonge kinderen, 2014
"Dit nooit meer"vertalen
Hoof
3,0
1,0
2,0

27-07-2014 Camping le neptune.. Zeer kind onvriendelijk, zwembad zeer streng niet springen geen geluiden maken... Slecht sanitair, geen 4 sterren waardig !!!

Hotesse De directie, 10-10-2014
Eigenaar zegt:  Beste Meneer, Graag wil ik de door u gegeven over uw verblijf op onze camping rechtzetten. Bij uw aankomst op onze camping, bij het inchecken, schreeuwden uw beide kinderen zo hard dat wij de andere klanten bij de receptie niet meer konden verstaan. U heeft hier niet op gereageerd en ook niets gezegd tegen uw kinderen toenzij, met schoenen aan, op de bank bij de receptie klommen. in het zwembad moet u gedacjt habben dat u ALLEEN was. Uw kinderen spatten de andere gasten constant nat zonder zich daarvoor te excuseren. Van u kwam geen enkele reactie niet na een reprimande van de badmeester aals ook niet na een reprimande mijnerzijds. op een camping moeten de regels gerepecteerd wordenen moet ervoor gezorgd dat de regels gererspecteerd worden. en dan heb ik het nog niet gehad over de klachten van uw buren iedere dag. Uw kineren maakten erg veel lawaii iedere ochtend, van u kwam daarop geen enkele reactie. Wij hopen dat u in 2015 een camping zult vinden die beter bij u past.

Met partner, Mei 2014
"Mooie en nette camping"vertalen
T
10,0

28-05-2014 Zeer rustig (voorseizoen). Prachtig zwembad en mooie locatie. Slechts enkele kilometers verwijderd van zowel hartje Agde als Grau d'Agde. Redelijke fietsmogelijkheden (in de omgeving). Langs het strand in het plaatsje is een brede boulevard met gezellige terrasjes. Er is veel bedrijvigheid hier. M.n. de vele bootjes en wat grotere vissersboten geven deze omgeving een vredige en rustige uitstraling.

Met partner, Apr. 2014
"Camping met ruime plaatsen"vertalen
clemens_1
8,0

01-06-2014 Vriendelijke ontvangst. Plaatsen zelf uitzoeken indien niet gereserveerd. Veel "vaste Nederlandse " 50+ in voorseizoen. Mooi zwembad met ligbedden. Sanitair niet bepaald Nederlandse standaard en niet al te veel toiletten. Toiletpapier niet aanwezig, dus....met eigen rol lopen. Camping ligt aan een weg, die langs de rivier loopt en ca. 3 km van het strand. Gratis Wifi. Veel huisjes.

Met partner, Sept. 2013
"Goede camping lekker klein goede service"vertalen
Ruud
8,0

09-02-2014 We zijn in sept in 2013 geweest. Zonder reservering en tot onze schrik maar 5 vrije plaatsen. Toch nog leuke plek gevonden. Let wel aan 1 kant veel bomen dus laat de zon. Probeer plek met zon te krijgen in sept is het snel koud in de avond en in de ochtend ook lang fris.wifi is gratis over heel de camping met inlogcode. Zwembad heb je bijna bijna voor je zelf en heeft lekkere tempratuur.met een stevige regenbui staan veel plaatsen met water beheerder komt met vlonders en helpt wat hij kan. Sanitair wordt goed schoongehouden maar in sept zijn er veel oudere gasten en die maken er geen bende van.sanitair sluit wel om 23.00 de wasruimte . De toiletten blijven wel open. Overwegend normale toiletten zijn nog 4 hurkgevallen,onze plek voor sept is nu wel geboekt..restaurant niet bezocht maar de speciale avonden waren goed gezocht.broodservice en kleine kaart nog in sept. In de buurt zijn nog veel atractieparken maar in sept zijn die allemaal dicht.

Met jonge kinderen, Juli 2013
"Gemoedelijke camping op fietsafstand v/h strand"vertalen
Square-mountains
10,0

10-05-2014 Keurige Franse camping met riume plekken met een zwembad met een fantastische watertemperatuur.
Camping ligt aan de rivier de Herault tussen Agde en le Grau d'Agde. Strand vindt je in le Grau d'Agde. Ondanks de toeristische omgeving is het 's avonds relatief rustig. In de buurt verschillende rustige maar ook drukke stranden. Marktjes zijn er dagelijks in de omliggende dorpen
Receptie is uitermate vriendelijk en behulpzaam.

Met jonge kinderen, Juli 2013
"Heerlijke niet te grote camping"vertalen
Anna
8,0

18-10-2013 Zwembad is compact, maar mooi aangelegd en was perfect voor onze dochter van 4 en voor ons zelf om heerlijk af te koelen. Op fietsafstand van het strand waar het iedere dag heerlijk waaide en nooit heet voelde ondanks de temperatuur van ca. 35 graden. Je kan ver de zee inlopen voor het dieper wordt. Ideaal met kinderen. Ruime campeerplek. Ruimte voor een caravan van 7 m1 met luifel en partytent 3x3m1 de auto, fietsen zonder dat de plek was volgepropt. Agde is een rustig stadje met aan de rand grote supermarkten en andere winkels. Hou je van druk en toeristisch dan is cap d'agde misschien een aanrader. Behalve de kermis voor onze dochter vonden wij er niets wat ons aansprak.

Met oudere kinderen, Juli 2012
"Reservering? Bij aankomst alles betalen"vertalen
Reinier Markus
8,0

05-08-2012 Wij hadden gereserveerd. Bij aankomst moesten we direct de restant reissom betalen. Wij zijn 3 dagen eerder weggegaan. Ons geld kregen we niet terug. Camping is verder OK. Strand met fiets makkelijk te bereiken.
Let wel op welke plek je krijgt toegewezen! Wij stonden op 16 (dat zijn de plekken aan de zuidkant van de camping zonden letter voor het nummer).
Op de plekken 16 t/m 18 vang je de ballen van het voetbalveld. Deze plekken zijn aan de rand van de camping met nauwelijks schaduw en ielige boompjes. Vraag om een F t/m L plek.
Op de camping zijn redelijk wat stacaravans.
Gemelleerd publiek. Niet alleen maar Nederlanders.

Met jonge kinderen, Juli 2012
"Perfecte camping"vertalen
mark koorn
9,0

13-08-2012 Deze camping is echt erg leuk, er zijn veel vaste plekken met Franse families en toch heb je niet het gevoel dat je in een kliekje bent beland. de camping wordt wel door veel nederlanders aangedaan en toch is het geen Nederlands dorp geworden. er kom een type mens dat echt Kampeert, geen grote caravans met luidruchtige mensen maar gewoon tenten met gezinnen met jonge kinderen.

1 2 3 4 5 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?

Bent u de eigenaar?