Beoordelingen Camping Le Neptune****

Le Neptune****
74 beoordelingen
Beoordelingen Camping Le Neptune****
46 Boulevard du Saint Christ BP 908, 34300, Agde

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Neptune**** in Agde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Neptune**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping Le Neptune scoort een 7,9 uit 10, op basis van 74 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Neptune**** in Agde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Neptune****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping Le Neptune**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 34 vakantiefoto's van Camping Le Neptune**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Languedoc - Roussillon. Vergelijk Camping Le Neptune**** met andere accommodaties in Agde.
Even geduld a.u.b.

8,1
7,5
6,6
8,0
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Sept. 2013
"Goede camping lekker klein goede service"vertalen
Ruud
8,0

9-2-2014 We zijn in sept in 2013 geweest. Zonder reservering en tot onze schrik maar 5 vrije plaatsen. Toch nog leuke plek gevonden. Let wel aan 1 kant veel bomen dus laat de zon. Probeer plek met zon te krijgen in sept is het snel koud in de avond en in de ochtend ook lang fris.wifi is gratis over heel de camping met inlogcode. Zwembad heb je bijna bijna voor je zelf en heeft lekkere tempratuur.met een stevige regenbui staan veel plaatsen met water beheerder komt met vlonders en helpt wat hij kan. Sanitair wordt goed schoongehouden maar in sept zijn er veel oudere gasten en die maken er geen bende van.sanitair sluit wel om 23.00 de wasruimte . De toiletten blijven wel open. Overwegend normale toiletten zijn nog 4 hurkgevallen,onze plek voor sept is nu wel geboekt..restaurant niet bezocht maar de speciale avonden waren goed gezocht.broodservice en kleine kaart nog in sept. In de buurt zijn nog veel atractieparken maar in sept zijn die allemaal dicht.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Heerlijke niet te grote camping"vertalen
Anna
8,0

18-10-2013 Zwembad is compact, maar mooi aangelegd en was perfect voor onze dochter van 4 en voor ons zelf om heerlijk af te koelen. Op fietsafstand van het strand waar het iedere dag heerlijk waaide en nooit heet voelde ondanks de temperatuur van ca. 35 graden. Je kan ver de zee inlopen voor het dieper wordt. Ideaal met kinderen. Ruime campeerplek. Ruimte voor een caravan van 7 m1 met luifel en partytent 3x3m1 de auto, fietsen zonder dat de plek was volgepropt. Agde is een rustig stadje met aan de rand grote supermarkten en andere winkels. Hou je van druk en toeristisch dan is cap d'agde misschien een aanrader. Behalve de kermis voor onze dochter vonden wij er niets wat ons aansprak.

met oudere kinderen, Juli 2012
"Reservering? Bij aankomst alles betalen"vertalen
Reinier Markus
8,0

5-8-2012 Wij hadden gereserveerd. Bij aankomst moesten we direct de restant reissom betalen. Wij zijn 3 dagen eerder weggegaan. Ons geld kregen we niet terug. Camping is verder OK. Strand met fiets makkelijk te bereiken.
Let wel op welke plek je krijgt toegewezen! Wij stonden op 16 (dat zijn de plekken aan de zuidkant van de camping zonden letter voor het nummer).
Op de plekken 16 t/m 18 vang je de ballen van het voetbalveld. Deze plekken zijn aan de rand van de camping met nauwelijks schaduw en ielige boompjes. Vraag om een F t/m L plek.
Op de camping zijn redelijk wat stacaravans.
Gemelleerd publiek. Niet alleen maar Nederlanders.

met jonge kinderen, Juli 2012
"Perfecte camping"vertalen
mark koorn
9,0

13-8-2012 Deze camping is echt erg leuk, er zijn veel vaste plekken met Franse families en toch heb je niet het gevoel dat je in een kliekje bent beland. de camping wordt wel door veel nederlanders aangedaan en toch is het geen Nederlands dorp geworden. er kom een type mens dat echt Kampeert, geen grote caravans met luidruchtige mensen maar gewoon tenten met gezinnen met jonge kinderen.

met partner, Mei 2012
"Vakantie 2012 op camping Neptune Agde"vertalen
willem en addy de g...
7,0

15-7-2012 Wij zijn nu voor het 7de jaar geweest een hele fijne en vriendelijke camping ,hebben ook altijd de zelfde plaats.
Als we aankomen komen we weer thuis.
Camping is keurig verzorgd en het personeel is erg vriendelijk, als je wat vraag staan ze al voor je klaar .
De camping legt erg gunstig , dicht bij het strand en het centrum waar iedere dag een klein markt is. Winkels zijn ook vlakbij ,kan je naar toe fietsen of lopen.

met partner, Aug. 2011
"Fijne camping"vertalen
henk en elly dullaa...
9,0

8-10-2011 De camping dit jaar voor de 5e maal bezocht en wij zijn heel tevreden.
Lekker rustig en vriendelijk personeel.
De dame die het sanitair schoon houdt doet dit geweldig, dat sommige mensen er slordig mee omgaan is jammer, zij is ook heel vriendelijk.
Alleen de plaatsen onder de bomen zijn ietsje minder als het waait, dat valt alles door de luikjes, dus iets snoeien zou geen kwaad kunnen.

met jonge kinderen, Aug. 2011
"Prima camping"vertalen
HD
3,0
7,0

2-9-2011 Met kinderen geweest onder de 10 jaar. We zaten in naseizoen dus was weinig meer te doen voor de kinderen (nog 1x disco, animatie stopt op 20-08).
Prima zwembad! Zoals normaal in Frankrijk mag je weinig in het zwembad maar dit hindert niet. Toezicht op zwembad elke dag behalve tussen 12-14u.
Heerlijke schaduwplekken, daardoor komt de camping pas laat 's morgens tot leven. Personeel stug (echt Frans) maar zeer behulpzaam als er iets is. WC en Douches worden slechts 1x per dag schoongemaakt. Tijdens ons verblijf werden er 's nachts fietsen gestolen vanaf de camping, hiervoor is de security. Deze doet goed werk maar denk hier wel om tijdens het verblijf.
Alles is erg dicht bij (supermarkt, activiteiten, etc). Wandelend naar het dorp is echter net te ver.
Wat ons betreft een echte aanrader met een paar opmerkingen.

met jonge kinderen, Juli 2011
"Elk jaar weer thuiskomen"vertalen
Angelique
7,0

25-7-2012 Camping is rustig, klein, heerlijk zwembad. Wij gaan alweer voor de zesde keer achter elkaar naar deze camping, het voelt als thuiskomen.
De kinderen vinden het er heerlijk. Fietsen gaan mee, je kunt heerlijk fietsen langs het strand bij Agde. Het strand st Vicent is heerlijk rustig. Achter de camping is een klein restaurantje, bij het kerkje, waar je goed en goedkoop kunt eten. Als je van rust houd en de drukte op wilt zoeken (cap d Agde) is dit een aanrader.

met partner, Juli 2011
"Goed gelegen camping"vertalen
familie Verdonck
8,0

24-7-2011 We hebben genoten van ons 10-daags verblijf op de camping.
Aan de receptie zijn fietsroutes beschikbaar; echt een aanrader! Ze leiden je door wijngaarden en dorpjes waar je anders als toerist nooit zou langskomen.
Het zwembad is klein maar fijn; prima onderhouden!
Het sanitair is in goeie staat.
Na een donderbui stond de voortent onder water; maar de zon deed vlug alles opdrogen.
We zijn zeker van plan hier nog eens terug te komen!

met oudere kinderen, Juli 2011
"Nooit meer"vertalen
Maja
4,0
5,0
7,0

6-9-2011 Camping ziet er netjes uit. Als je echter de eigenaren nodig hebt krijg je te maken met een vervelende arrogante benadering. Voordat we naar Frankrijk gingen had ik een vraag per email gesteld waar ik zelgeen reactie op kreeg. Ons wasrek was al armzalig en ging uiteindelijk kapot, met zure gezichten wordt er gezegd dat je het zelf hebt gedaan. Er was een slecht trapje bij het stapelbed dat bijna was afgebroken omdat het werd gebruikt, hebben we gemeld, wed niet gemaakt, bij vertrek werd er enorme stennis gemaakt en moesten we een bedrag van 10 euro betalen omdat we het 'erger' zouden hebben gemaakt. De eindschoonmaak deed ik zelf en dat was grondig gedaan, werd afgekeurd op de afwasbak wilde men ook dat ik 10 euro bijbetaalde (niet gedaan).Dit soort dingen kun je hier verwachten. De meeste medewerkers zijn wel aardig maar de eigenaars zijn azijnzuur en lijken totaal gedemotiveerd. 's Avonds leeg en verlaten, er wordt niets georganiseerd, 1 keer een poging tot karaoke, kwam geen publiek

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?