Camping Le Beau Village ***

Camping Le Beau Village
Le Beau Village
6,9

17 reviews over Camping Le Beau Village in het Nederlands

Prima voor een dag Parijs!

Cyn, 15-8-2017

Héél hartelijk ontvangen en meteen uitleg gekregen over hoe en wat omtrent openbaar vervoer naar/in Parijs.

Drie minuten rijden van treinstation waar je gratis parkeert. Half uurtje met de trein, even met de metro: binnen het uur stonden we onder de Eiffeltoren.

Het sanitair is in het nieuwste gebouw niet heel slecht, maar in het oude gebouw moet je niet zijn.

Er staan inderdaad veel vaste mensen, je ziet onverzorgde caravannetjes staan. Maar dat deert niet voor een dagje Parijs.

Aanrader dus voor enkele nachtjes!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Smerig

Roy, 14-8-2017

Wij zijn hier 1 dag geweest ivm een bezoek aan Parijs. Moet er niet aan denken om hier mijn vakantie door te brengen.

Wij kwamen 's morgens om 11:00 uur aan en de wc / douches / afwas gelegenheid was rond uit smerig. Toiletpapier hangt buiten de wc hokjes omdat ze bang zijn voor misbruik ( verstopping ). Wanden en vloeren zijn in geen tijden schoongemaakt ( ondefinieerbare plekken, spinnenwebben, haren en aangekoekt vuil) plafond laat half los. Alles was te vies om aan te raken. Toen we 's avonds terug kwamen rond 20:00 uur, was het nog steeds hetzelfde, ronduit smerig.

Camping ziet er op het eerste gezicht netjes uit.

Als je verder loopt zie je verschillende "oude" caravans die niet onderhouden zijn, vermoed dat er seizoensarbeiders wonen.

Sanitair is 15 jaar geleden misschien best mooi geweest, maar slecht onderhouden. Overal zijn lekkages en roestplakken te zien. Tegels die kapot zijn regen afvoeren die stuk zijn.

Afstand tot Parijs is prima te doen, in 20 /25 minuutjes sta je midden in het centrum.

Dorpjes waar je doorheen rijdt om op de camping te komen is van het type "voorstad / achterbuurt "

prijs/kwaliteit vind ik lastig te bepalen... het was niet te duur, maar je hebt een ruime plek... alleen de hygiëne is ver te zoeken

eigenlijk voor alle geld te duur, maar in de omgeving van Parijs is het lastig iets te vinden voor die prijs.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
didier, gerant, 18-8-2017

Hallo

Bedankt voor uw reactie en uw bezoek aan het prachtige dorp paris camping.

Wij vinden dat uw mening een beetje overdreven is, maar u heeft het recht om op internet een mening te geven en wij hebben het recht om u te antwoorden.

We hebben vaak zeer goede meningen over onze sanitaire voorzieningen die een beetje oud zijn (8 jaar) maar nog steeds erg schoon (3 of 4 keer per dag wassen)

Sommige gasten kunnen een toilet wassen, maar in dit geval moet u de receptie op de hoogte stellen zodat we de service direct kunnen verzenden.

Het is sneller, voor u en voor andere klanten.

Wat onze tarieven betreft, bedanken wij u voor uw opmerkingen, want inderdaad is het Camping Paris Beau Village een van de goedkoopste van Parijs met directe toegang tot de trein.

Een bientot zeker

DB

manager

Prima uitvalsbasis voor Parijs

Yvonne, 9-8-2016

In juli 2016 hier twee nachten doorgebracht, camping is een prima uitvalsbasis voor je bezoek aan Parijs. Met de trein (RER, Lijn C) stap je voor de Notre Dame uit. Het is wel nog ca. 10 minuten lopen vanuit de camping naar het station. Verwacht verder weinig van de camping, sanitair is oud en vies en de camping wordt verder niet heel actief onderhouden.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Saaie erg basic camping onder parijs

M, 4-9-2015

Verwacht niets en dan valt het mee. Het is dat er weinig campings zijn in de buurt van Parijs. Desondanks is de camping in het hoofd seizoen snel volgeboekt. Dus bel van te voren of er plek is.

Tip om de auto 1 station dichter bij Parijs neer te zetten op de treinroute. Dit scheelt maar 5 minuten rijden, je kunt daar de auto ook gratis parkeren. Je zit dan nl in zone 4 en dit scheelt 6 euro per treinkaartje pet persoon.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

aardige camping voor bezoek Parijs

mark, 27-7-2015

Beau Village hebben wij voor de 3e keer bezocht. Met onze puber kinderen. Voor hen is er nauwelijks iets te doen. De open wifi is nauwelijks bereikbaar. Voor wifi op de plek moet je betalen (overigens ook net geweldig). Het restaurant (snackbar achtig iets) verkoopt wat snacks en pizza. Er is een speeltuintje voor de allerkleinste. Maar goed dat weet je van te voren. Receptiepersoneel zeer aardig en spreekt engels. Plekken ruim genoeg. Sanitair oud maar verder oke. In de nabije omgeving een kleine supermarkt en in het dorp een veel grotere. Treinstation op loopafstand. Treinkaartjes te koop op de camping (dagkaart trein/metro 16,50 pp). Wij zijn zelf met de auto naar Parijs gegaan en betaalden 37.50 aan parkeergeld op de Champs Elysee. Was prima te doen als je van druk verkeer houdt.

Op zaterdag organiseerde de camping een karaoke avond. Dit duurde tot 01.30 uur!!! Kennelijk had personeel zelf flink meegedaan want toen wij zondag om 7 uur wilden vertrekken was het hek dicht.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Leuke camping voor bezoek aan Parijs

Marieke, 21-7-2015

In juli 3 nachten op deze camping gestaan voor een bezoek aan Parijs. De ligging van de camping is mooi. Binnen 45 minuten sta je bij de Eiffeltoren of de Notre Dame. Supermarkt in de buurt en 's ochtends brood uit een automaat. Vriendelijk personeel. Veel mensen zijn overdag niet op de camping of slapen hier alleen voor hun doorreis. 'S avonds rustig. Een van de sanitair gebouwen is oud. Andere gebouw is nieuw en heel netjes. Je staat met de caravan op asfalt. Voor paar dagen prima. Zou deze camping voor bezoek aan Parijs zeker aanraden.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Aardige camping

pmcm2006, 19-8-2014

Beetje rommelige camping, combinatie van Parijs gangers en vaste gasten. Toen wij er waren had het veel geregend en stonden er plassen op de plekken. Brood en croissants uit de boordautomaat (muntgeld nodig). Gecombineerd sanitair voor mannen en vrouwen (hou ik niet van). Sowieso valt het Franse sanitair tegen na Spanje (geen wc papier, geen zeep, geen handdoekjes). Ook werd het nieuwe sanitair gebouw 's ochtends rond 9 uur schoongemaakt en op slot gedaan, beetje onzinnig tijdens het spitsuur terwijl om 11 uur waarschijnlijk iedereen weg is.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Prima overnachtingsplek

Marissa de Bruin, 9-1-2014

Deze camping staat bomvol met gasten die Parijs willen bezoeken. Het is dus erg aan te raden om te reserveren, anders kom je er bijna niet tussen.

De hoeveelheid gasten merk je alleen maar tussen 17.00 & 22.00 en 's ochtends tussen 7.30 & 9.30. Overdag zit iedereen in Parijs (er zwerven misschien nog 3 mensen rond op de camping) en na 22.00 ligt iedereen te slapen. Fijn hieraan is, dat het 's nachts doodstil is op de camping.

De baas van deze camping is alleen aardig voor je wanneer je gereserveerd hebt. De rest van het personeel is wel behulpzaam. Ze spreken helaas niet allemaal even goed Engels.

Bij de receptie kan je stokbrood en croissants bestellen voor de volgende ochtend. Deze zijn prima en niet zo duur.

Het kleine toiletgebouw aan de rechterkant van de camping is best oud en erg vies. Wij raden je aan om te douchen in het andere toiletgebouw.

Parijs is erg makkelijk te bereiken met de trein. Het station is een paar honderd meter lopen.

Gereisd met partner in juli 2013

Snel in Parijs

Inka, 9-11-2013

Rustige camping want overdag zit iedereen in Parijs en slaapt men snel door alle indrukken van de stad. Kwartier lopen naar het station, half uurtje tot centrum van Parijs. Brood is te koop op de camping, een winkel dichtbij heb ik niet gevonden, wel richting de grote weg een grote supermarkt aan de rotonde
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Prima voor dagje Parijs

d bruin, 22-7-2013

Deze camping uitgezocht als doorgangscamping naar de Dordogne en een dag Parijs. Aangekomen vriendelijk in het Engels ontvangen op de Franse manier, we werden zelfs naar de plek gebracht. De camping was precies zoals aangegeven op de website. Het is een prima camping als doorgangscamping of om een paar dagen Parijs te bezoeken. De plekken half geasfalteerd en half gras. Je hebt een nieuwe en een wat verouderd sanitair gebouw, zoals gebruikelijk is de nieuwe netter. Op de camping goede uitleg gekregen over hoe we Parijs konden bezoeken. 10min lopen en je bent bij de trein.Vanuit het station wat ze op de camping aangeven als eind station kom je direct onder de Eiffeltoren uit. Ook leuk, op de camping kom je alle nationaliteiten tegen.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Beau Village in Villiers-sur-Orge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Beau Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Beau Village scoort een 6.94 uit 10 op basis van 25 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: