Beoordelingen Hotel Vol de Nuit**

Vol de Nuit**
91 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Vol de Nuit**
39 Avenue de l'Europe, 78140, Velizy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vol de Nuit** in Velizy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vol de Nuit** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Vol de Nuit scoort een 6,3 uit 10, op basis van 91 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vol de Nuit** in Velizy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vol de Nuit**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Vol de Nuit** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 30 vakantiefoto's van Hotel Vol de Nuit** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Ile de France. Vergelijk Hotel Vol de Nuit** met andere accommodaties in Velizy.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 volgende

89 beoordelingen over Vol de Nuit**

91 beoordelingen
5,6
6,1
5,4
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Juli 2014
"Geen aanrader"vertalen
Nicole
5,0

13-07-2014 Hotel kamer vies.. ontbijt gering.. personeel onvriendelijk. . wel leuk winkelcentrum tegen over hotel. restaurants in de buurt van hotel slecht.

met jonge kinderen, Mei 2014
"Goed te doen als overnachtingshotel"vertalen
Sandra
7,0

05-05-2014 Na de vele negatieve beoordelingen viel het ons allemaal erg mee. Wij hebben het gebruikt als overnachtingshotel voor een bezoek aan de stad Parijs en Disneyland Parijs. Daarvoor is het prima geschikt als je verder geen luxe verwacht. Het hotel ligt in een rustige, nette buitenwijk van Parijs. Tegenover hotel groot overdekt winkelcentrum met ook een McDonalds. Kamers zijn klein en basic maar onze kamers waren schoon. Wel erg benauwd in het hotel. Ontbijt is karig (stokbrood/croissant met jam, koffie, thee, sap). Maar voor Parijse begrippen is dit vrij standaard. Wij hebben verder geen klachten.

met oudere kinderen, Dec. 2013
"Prima uitvalsbasis"vertalen
Jomiga
6,0

27-12-2013 Alle nare beoordelingen niet zo ervaren, ontvangst vriendelijk en alle balie medewerkers ook Engelstalig. Prima uitleg ingang garage, route met OV naar Parijs, letterlijk gigantisch winkelcentrum op 100 meter, kamers schoon en basic, ontbijt niet groots maar wel gewoon vers. Prima veilige plek voor bezoek Disney of lekker Parijs in! Was bang na alle negatieve reacties maar bij touroperator hadden ze gelijk, gewoon prima.

met partner, Dec. 2013
"Nooit meer"vertalen
vicky-conny
4,0
2,0

13-01-2014 Slecht gelegen hotel, slechte kamer. Hat water van het bad liep door heel de badkamer.

met partner, Nov. 2013
"Prima budget-hotel"vertalen
Miranda
7,0

08-11-2013 Prima hotel om er alleen te overnachten voor een weekend Parijs. Met de auto ben je binnen 10 min. bij een metrostation. Let wel op parkeertarieven van de garages in Parijs. Parkeren onder het hotel is gratis, maar deze is niet bewaakt. Ga vooral uit van een zeer standaard budget-hotel.

met een groep, Mei 2013
"Prima klein hotel"vertalen
Onderweg
10,0
10,0
7,0

27-05-2013 HotelVol de Nuit is een prima hotel voor enkele nachten slapen. Aan de overkant is er een groot winkelcentrum met een grote parkeerplaats. Onder het hotel zit ook een parkeergarage. Even rond het hotel rijden. Ontbijt is croissants en stokbrood,koffie en thee. Prima voor een paar dagen. Mc Donalds aan de overkant in het winkelcentrum.
Kamers zijn schoon.Klein badkamertje met een klein ligbad.

met oudere kinderen, Feb. 2013
"Gewoon goed."vertalen
Petra
6,0

26-02-2013 Iedereen is erg negatief over dit hotel, voor ons was dit hotel goed, het enige wat tegenviel was het ontbijt, was erg karig.

met partner, Dec. 2012
"Prima hotel !"vertalen
Marianne
6,0

04-01-2013 Ook wij gingen wat met een negatief gevoel naar dit hotel, maar aangekomen viel het allemaal heel erg mee !
Door vorige berichten was de garage echt heel makkelijk te vinden, en super handig dat het onder het hotel is, auto staat prima en je bent zo bij je hotel. (ingang parkeergarage is einde van winkel ''leon", eerst hotel links laten)

Bij aankomst prima geholpen en er werd prima engels gepraat.
Kamers waren prima, bed, bad, wc, wastafel, tv en bureau. niet groot, maar dit is dan ook een hotel puur voor overnachting.

Locatie is super, niet een drukke buurt, en we waren binnen 40 min in Disneyland, perfect dus ;)
In tegenstelling tot vorig bericht, rijden er wel bussen op zondag, en kun je Parijs dus prima inkomen. Omdat wij op zondag het hotel al weer uitgingen hebben wij er toch voor gekozen om onze auto bij een treinstation te zetten. Aan te raden is La Defense. Je auto staat er veilig en je kan vanuit daar met de RER of de Metro zo parijs in.

Al met al een geslaagd weekendje !

met partner, Dec. 2012
"Prima en degelijk hotel voor de prijs"vertalen
Jeroen Kamp
4,0
8,0

23-12-2012 2 nachten in Hotel vol de Nuit gezeten. Het benoemt zichzelf als "Disney hotel " op sommige site`s maar dit is niet echt waar. De ligging is zo`n 40 minuten rijden vanaf Disneyland Parijs. De kamer was schoon en netjes en de badkamer idem dito.

Het personeel was naar mijn mening ongelofelijk kortaf en ik had inderdaad al gelezen dat het parkeren een drama was. Het schijnt dat je onder het hotel kan parkeren maar om de toegang hier toe te vinden is een hele klus. Dit is dan ook zeker NIET !! aan te raden. Parkeer je auto gewoon tegenover het hotel in de grote parkeergarage. Je hoeft dan alleen over te steken en je bent in je hotel. 20 meter lopen niet meer, niet minder.

Het ontbijt is niet echt veel soeps maarja wat verwacht je ook voor deze prijs. Het is gewoon een paar croissantjes en stokbroodjes met jam, wat jus `d orange en koffie of thee. Alles is wel onbeperkt.

Kortom een prima hotel voor de prijs die je betaalt.

met partner, Okt. 2012
"Nog nooit zo'n slecht hotel gehad"vertalen
C1982
1,0

18-10-2012 Normaal gesproken lees ik alleen reacties maar na dit hotel geboekt te hebben toch besloten eens een reactie op de site achter te laten. Wat een slecht hotel zeg, heb al in veel hotels gelogeerd maar dit sloeg alles.
Onvriendelijk personeel dat geen engels spreekt. De dame achter de balie tot 4 keer toe gevraagd waar we de parkeergarage konden vinden, met een onvriendelijke gezicht snauwde ze wat in het frans zonder op te kijken. De 3e keer dat ze het riep dachten we het gevonden te hebben, bleken we de uitgang van de verkeerde parkeergarage in te rijden. Andere auto kwam naar boven, veel schade. De 4e keer bleek ze gewoon een kaartje met plattegrond te hebben. Jammer dat we dit niet meteen de eerste keer hebben gerkregen. Karig ontbijt en onvriendelijke sfeer. O ja en op zondag rijden de bussen niet en dus kun je op zondag Parijs niet inkomen zonder je auto te gebruiken. Dit nooit meer!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?