Hotel Campanile Paris Pont Suresnes ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Campanile Paris Pont Suresnes*** bij :

2 reviews over Hotel Campanile Paris Pont Suresnes in het Nederlands

Net standaard hotel

Hans, 2-12-2011

Dit hotel heeft alle voorzieningen die nodig zijn voor een overnachting, maar daar houd het ook mee op. De omgeving is niet erg aantrekkelijk, echter met de Metro is het centrum van Parijs in ca. 20 minuten te bereiken.
Gereisd zakelijk in december 2011

Goed hotel voor korte citytrip

Jeroen, 26-5-2011

Twee nachten in dit hotel verbleven voor een bezoek aan Roland Garros. Het hotel is met de auto ideaal bereikbaar. Op loopafstand is een tramstation alwaar je de tram richting het metrostation kan nemen om het centrum van Parijs te bereiken.

Parkeergelegenheid aanwezig a € 15- p.d.

Personeel is vriendelijk, ontbijt is redelijk beperkt maar kwalitatief goed. Wij hadden een tweepersoonskamer die voorzien was van een nette badkammer. Kamer is vrij klein te noemen, maar ziet er goed verzorgd uit. Enige puntje van aandacht was de ventilatie; Deze stond 24/7 te blazen en dus ook 's nachts. Aangezien we er maar twee nachten verbleven geen punt van gemaakt. Wanneer we langer daar waren gebleven hadden we er wel iets van gezegd.

Kortom een fijn hotel als je op zoek bent naar een slaapaccomodatie waar je maar heel weinig verblijft. Hotel is goed bereikbaar en verzorgd. Ligt toch een stukje van centrum Parijs af, echter bied het OV in de buurt de oplossing.

Gereisd met vrienden in mei 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Campanile Paris Pont Suresnes in Suresnes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Campanile Paris Pont Suresnes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Campanile Paris Pont Suresnes scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.