Hotel B&B Saint-Witz **

Hotel B&B Saint-Witz
B&B Saint-Witz
7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor B&B Saint-Witz bij:

2 reviews over Hotel B&B Saint-Witz in het Nederlands

ideaal gelegen hotel voor doorreis-overnachting

macken, 19-5-2017

vlak langs de A1 Lille-Parijs Zonder de herrie van die weg. Gelegen in zo'n wijk met allemaal hotels En heel veel restaurantjes allemaal op zeer korte loopafstand.Uiteraard is het niet het aller-aller-gezelligste hotel van Frankrijk qua ligging en inrichting.Ontbijt en ontvangst prima. Bedden iets minder (tikkie te hard voor mijn rug)
Gereisd met partner in april 2017

Matig hotel met louche uitstraling

Rens, 17-8-2011

Op de terugreis hebben we één nacht doorgebracht in dit hotel. De niet-roken kamer bleek wel door roker(s) te zijn gebruikt. Voor wat frisse lucht moet je echt met het raam open slapen, maar dan produceert de snelweg veel lawaai. De vloerbedekking was vies en het interieur ongezellig, haveloos en slecht verlicht. In de badkamer liepen torretjes. De receptionist was overigens wel vriendelijk en behulpzaam. Voor doorreizen ligt het hotel wel ideaal dichtbij de snelweg, maar de rest van de omgeving is deprimerend. Verder kregen we de indruk dat een prostituee geruime tijd bij de ingang van de receptie klandizie op probeerde te pikken. Als dat inderdaad klopt, lijkt dit geen hotel om als gezin met kinderen naartoe te gaan.
Gereisd met partner in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel B&B Saint-Witz in St. Witz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel B&B Saint-Witz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel B&B Saint-Witz scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: