6,8

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Hipark Serris*** bij :

21 reviews over Appartement Hipark Serris in het Nederlands

Geen aanrader

Jacqueline Mook, 13-8-2017

De kamer is kleiner dan op de foto's van het hotel.en de kamer oogt smoezelig.

De inventaris van de keuken is beneden pijl; 3 kopjes, 4 (wijn) glazen is voor een kamer voor 4 personen wat weinig , de kookpit duurt eeuwen en de magnetron werkte niet; koelkast was wel prima.Tip: neem vaatwasblokjes mee voor de vaatwasser !! Het zwembad werd in de 3 dagen dat wij er waren 2,5 dag schoongemaakt, dus was niet te gebruiken.

Wij hadden een prachtig balkon, echter zonder zitje.

De afgekochte late uit check (25,= ) werd constant verstoord door schoonmakers.

zijn uiteindelijk van armoede maar vroeger weg gegaan.

Ontbijt is redelijk; kleine ( choco ) croissant, stokbrood en toast brood. Goede koffie en een potje thee.

Parkeer gelegenheid in de buurt valt hard tegen, hebben dan ook in de parkeer garage moeten parkeren 15,00 per nacht.!!

De bedden waren heerlijk, bedbank was ook goed en snel inklapbaar.

Douche met bad is prima, wel glad.

Voor het geld wat Hipark Serris kost zijn er in de omgeving ook prima andere hotels , zoals Kyriad , te vinden; met een betere verbinding naar Disney en een veel beter ontbijt .

Gereisd familie in juli 2017

Perfecte ligging voor Disney

Alida, 19-10-2016

Schone kamer met prima bedden. Twee eenspersoonsbedden in de slaapkamer en een bedbank in de woonkamer. Daarnaast een keukentje en een badkamer met bad. Bij het boeken waren we een beetje huiverig door een aantal slechte recenties. Wij vonden het echter een prima hotel en hebben het prima naar ons zin gehad. Voor het volgend bezoek aan Disney gaan we graag weer terug. De kamer was schoon. Leuke inrichting en een rustige ligging. Je kunt met de gratis pendelbus naar Disney. Lopend doe je er ongeveer 15 min. over. Dichtbij (op 5 minuutjes lopen) een heel groot winkelcentrum met daarnaast een grote outlet. Er is ook een station, je bent dan in zo'n 50 min. in Parijs.
Gereisd familie in oktober 2016

Drama: erg slecht hotel!

Rosemarie de Lange Roovers, 26-9-2016

Op het internet ziet het hotel er schoon en verzorgd uit maar in het echt valt het heel erg tegen! We zijn er van 23 t/m 25 september 2016 geweest. We zaten in een suite en waren met vier volwassenen en een kind van 2 jaar Als eerste hadden we een kinderbedje geboekt en die stond niet klaar op de kamer. Moesten we dus nog na late aankomst nog regelen. De ramen waren laag en niet beveiligd voor kinderen. Hierdoor kon mijn kind van 2 makkelijk de ramen open krijgen. We zaten op de 2e etage dus dit was gevaarlijk en niet kindvriendelijk.verder zaten er vlekken op de vloer, gordijnen, stoelen en zaten er lange haren op het dekbed. Er was dus niet schoongemaakt Het ontbijt was een drama: te kleine ruimte, alles was snel op en werd slecht bijgevuld door gebrek aan personeel. We konden nergens zitten omdat er te weinig plek was. Er werd ook niets aan deze situatie gedaan doordat er slecht management was.
Gereisd met partner in september 2016

Geen aanrader! Disney hotel is goedkoper!

James, 19-9-2016

- kosten per handdoek 1 euro

- geen schoonmaak (tenzij je meer dan 7 dagen verblijft)

- parkeren 15 euro per nacht

- geen bar of drinken

- geen NL tv

- WiFi is slecht

- bed is zwaar doorgezakt! Je slaapt in de studio op een bed bank.

- zwembad is alleen buiten

- geen roomservice

+ personeel is vriendelijk

+ pendel bussen naar Disney

Wij komen hier niet meer terug, een Disney hotel is uiteindelijk goedkoper!!!

Gereisd met partner in september 2016

Eerder naar huis gegaan

Vuijst, 2-8-2016

Uitgewoonde kamer, maar vooral heel vies.

Pluspunten zijn de ruimte van de kamers ( wij konden er met 2 volwassenen en 3 kinderen van 2,3 en 5 jaar prima in) en de Keuken/ koelkast

Maar zo zonde dat dit hotel wat er nog niet zo lang staat zo slecht onderhouden wordt. Zeer smerig tapijt, overal haren , plakkerig.

Wij hadden een extra overnachting geboekt om rustig s ochtends naar huis te rijden, maar we hebben door bovenstaande toch gekozen om de avond ervoor te vertrekken

Gereisd familie in augustus 2016

fijn verblijf

Ria, 30-5-2016

Handig als uitvalsbasis naar Disney (pendelbus) loopafstand van winkelcentrum en trein. Vriendelijk personeel. Handdoeken worden niet dagelijks verschoond kun je wel huren voor 1 euro per stuk
Gereisd met partner in mei 2016

Prima hotel

Jacqueline, 16-5-2016

Wij zaten op de 3e verdieping, zowel 2-persoonsbed als opklapbed lag heerlijk.

Wij hadden een rolstoel vriendelijke kamer en zelf een inklapbare tillift meegenomen is te huur in Waalwijk

Het is waarschijnlijk mogelijk om met bus 50 met rolstoel naar Disneyland te gaan, maar het personeel regelde rolstoelbus voor ons, en we hoefden hiervoor niets te betalen super toch.

Supervriendelijk personeel en bij het ontbijt lagen zakjes zodat je wat broodjes en dergelijke mee kon nemen als je dat zou willen.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Geen studio boeken!

Rob, 5-8-2015

Mooi hotel, echter boek geen studio!, omdat hier slechts een zeer gammel opklapbedje staat waar je niet normaal op kunt slapen. Daarom moesten 20 euro per nacht bijbetalen om een kamer met een normaal bed te krijgen. Anders kregen wij geen ander kamer vreemde gang van zaken. Personeel is vrij onvriendelijk, service is slecht, je moet zelf handdoeken halen of wc papier, kamer wordt niet schoongemaakt, alleen tegen bij betaling. Sauna staat uit fitness ruimte voorzien van defecte apparaten? Positieve zaken verwarmd buitenbad is prima, suite kamers mooi, zelfs voorzien van keuken met apparatuur. Ligging t.o.v. Disney is prima, bus verbinding ook. Overigens koste het bijboeken van 1 nacht 175 euro en dan kreeg je niet eens een ontbijtje? dan moeten wij nog 28 euro bijbetalen! Via touroperator kost een nacht slechts 120 euro. Het nabijgelegen grote winkelcentrum is mooi, restaurants prijzig.

Via de trein en metro is Parijs binnen 1 uur te bereiken.

Gereisd familie in augustus 2015

Goed appartement

Marieke_1, 4-8-2015

Bij binnenkomst hadden ze in eerste instantie geen hotel kamer voor ons. Maar later is het keurig hersteld en hadden we en luxe kamer. Het ontbijt was voldoende, Verder 10 minuten met de shuttle bus van Euro Disney. Het hotel lig ook dicht bij een outlet center zoals wij het kennen van bijv. Batavia stad in Lelystad. Er zijn verschillende eetgelegenheden waar je heerlijk kunt eten.
Gereisd familie in juli 2015

Op het oog mooi hotel

Bastiaan, 26-7-2015

Wij hebben dit hotel van 19 tm 22 juli 2015 bezocht. Bij binnenkomst heb je het gevoel dat je in een mooi en nieuw hotel komt. Ook bij binnenkomst op de kamer word je in eerste instantie aangenaam verrast. Helaas wordt het vanaf dit moment snel minder. De kamer blijkt niet zo schoon. Vlekken in het tapijt, in de gordijnen. Haarspeldjes onder het bed. Al met al niet echt heel schoon. Verder wordt er tussendoor niet schoon gemaakt of handdoeken gewisseld. Kamer heeft wel een stofzuiger. Voor de prijs die gerekend wordt >200 euro per nacht, mag je wel meer verwachten.

Voor een bezoek aan Disneyland is de ligging ideaal. Met de gratis shuttlebus ben je in 10 minuten bij Disneyland.

Gereisd familie in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hipark Serris in Serris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hipark Serris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Hipark Serris scoort een 6.79 uit 10 op basis van 21 reviews.