Hotel Ibis Savigny sur Orge **

5,7

7 reviews over Hotel Ibis Savigny sur Orge in het Nederlands

Geboekt via veiling

J. van Gelooven, 22-5-2013

Een rustig hotel met op loopafstand een busstation.

De laatste bus van het station naar het hotel gaat om 20:45 waardoor het hotel geen gunstige verbinding heeft met Parijs.

Het hotel heeft geen mogelijkheid om uitgebreid te eten en ook de bar heeft een minimale voorraad.

Een redelijk hotel echter niet om dit met een weekend Parijs te combineren

Gereisd met vrienden in mei 2013

eenvoudig hotel

Linda, 4-10-2012

Net terug van een paar dagen ibis Savigny sur Orge.

Gekregen via veiling. Na alle recensies hadden we voor vertrek

onze twijfels. Enfin, De kamers waren wat primitief, maar wel proper.

Keurige lakens en de kamers waren netjes gepoetst. Klein en alleen

het nodige. Niet veel personeel, receptioniste was wat afstandelijk en

niet echt geinteresseerd. De eerste ochtend ontbijt was redelijk.

Geen luxe, het hoognodige. De tweede ochtend verliep chaotisch.

Een bus dronken Polen zorgde dat er geen kopjes en brood was.

Het personeel kon dit niet opvangen, wat onhandig.Niet echt snel.

Duidelijk geen echte IBIS. Je merkt wel dat er aan gewerkt is om

het hotel een beter imago te geven. Een nieuw verfje, het poetswerk

vonden wij ok, maar om nu ruim 70 euro per nacht te betalen ?

De omgeving stelt niets voor, duidelijk een voorstad van Parijs.

Gereisd met partner in oktober 2012

geen hotel voor touristen

gerrit v d leest, 21-9-2012

Het hotel ligt in een industrie gebied daar hebben ze ook de klanten vandaan daar is niks mis mee maar onze kamer was vies er zat nog wat overgeefsel tegen de muur en de vloerbedekking was een grote vlek.

Toen we vroegen de muur schoon te maken knikte de man maar het gebeurde nooit.

De tweede dag was de kamer niet gedaan en werd ook niet gedaan na gevraagd te hebben.

Het hele hotel zag er vies uit ,de ramen de deuren het plakte allemaal.

Het is zeker geen hotel voor mensen met een beetje gevoel voor netheid.

De ligging was wel fijn wat betreft de trein naar Parijs je kon je auto bij het station kwijt en was voor 4 euro in Parijs.

Gereisd met partner in september 2012

lekker rustig

hobbel, 23-8-2012

alleen iets te ver van het centrum, zeer goed verbinding met centrum van parijs, verder geen opmerkingen.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

goed hotel

g.saalmink, 3-6-2012

het hptel ligt op een sport accomodatie ,heeft een zwembad en tuin, alleen kun je met de bus en trein naar Parijs ,bus stopt voor het hotel en gaat tot 21.00 uur om het half uur daarna om het uur laatste bus 23.00 uur, wel even aan chauffeur vragen uitstappen Rue de Carnot RER

kamers zijn klein maar schoon, bedden goed . het ontbijt is voor franse begrippen goed keuze uit brood vleeswaren ed. we werden vriendelijk geholpen aan de receptie ,receptionist sprak goed engels en bij het uitschecken zelfs wat Nederlands. dus conclusie voor een paar dagen Parijs en voor mensen die op door reis zijn richting het zuiden zeker een aanrader

Gereisd met vrienden in mei 2012

een goed hotel

Ines, 25-2-2012

afgelopen week zijn wij met zijn 2en naar dit hotel geweest. We konden officieel pas om 14:00 inchecken, maar toen wij daar om 12:00 aankwamen mochten we gelijk inchecken, de man stond ons zeer vriendelijk, in het engels, te woord. We kregen een gratis welkomsdrankje en er werd ons een kamer toegewezen, uitleg gegeven waar het station was en waar je kon parkeren. De kamer was klein en de douche ook, maar prima voor met zn 2en. Het ontbijt de volgende ochtend was prima, uitgebreid en meer dan genoeg. Het hotel ligt op een industrie terrein, dus je hebt geen last van verkeer. Bij het station kun je (gratis) parkeren en binnen een half uur ben je in parijs. Ideaal, want met de auto in/naar Parijs is een drama want ze rijden daar als gekken. Naar het station lopen is niet aan te raden, want het is heuvel op heuvel af, ongeveer 40 min. Wij hadden dit hotel voor 80euro, (2pers, 2 nachten incl ontbijt), de prijs-kwaliteit verhouding was prima.
Gereisd met partner in februari 2012

vreselijk hotel ver uit het centrum!

Jolanda, 3-1-2012

Zo is dit hotel tegengevallen. De informatie die we gekregen hadden klopt absoluut niet met de werkelijkheid. Vanaf Gare du Nord moet je 30 minuten met de trein en vervolgens mag je nog eens 40 minuten lopen naar je hotel, zonder koffer want met koffer doe je er nog langer over! Er rijdt wel een bus van het station naar het hotel maar die rijdt 1x per half uur en tot 's avonds half 8. Dus als je 's avonds laat terug komt kun je alsnog lopen. Het ligt ook nog op een industrieterrein. Hotel zelf is ook echt niet te vergelijken met Ibis hotels in Nederland, hele kleine kamer, slechte bedden en een hele kleine douche. Wij hadden geen handdoeken op de kamer, moesten we zelf naar vragen. Ook sprak men bij de receptie alleen maar Frans, geen woord Engels en dat in een wereldstad als Parijs! Ook werd bij het inchecken niet naar paspoort gevraagd, men had dus geen idee wie er in het hotel verbleef! Dit hotel is dus zeker niet aan te raden!!!!
Gereisd met partner in december 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Savigny sur Orge in Savigny-sur-Orge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Savigny sur Orge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis Savigny sur Orge scoort een 5.71 uit 10 op basis van 7 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: