4,2

Onvoldoende

9 reviews over Hotel Ibis Paris Rungis in het Nederlands

Nooit touroperator of hotel ibis rungis Parijs

Toinny Hoogers, 1-8-2017

Wij hadden van te voren een driepersoonskamer geboekt voor het hotel. Mijn jongste is gehandicapt. Mijn oudste is veertien een meisje. Ik kwam in het hotel aan en kreeg twee tweepersoonskamers zonder tussendeur. Met andere woorden ik moest een van mijn kinderen maar alleen leggen. Dat weigerde ik te doen. Mijn jongste valt dat niet uit te leggen. Mijn oudste is nog te jong (een meisje) puber om alleen te leggen. We hebben toen twee uur in de lobby gewacht en er werd niks geregeld. Geen matras geen extra bed op de kamer Niks. Touroperator heeft gebeld en er werd niks geregeld. Vervolgens heeft een van mijn kinderen op een dun dekbed op de grond moeten liggen. Na de reis vroeg ik mijn geld terug aan touroperator omdat ik hier voor betaald had een driepersoonskamer en zij zeggen dat ik daar geen recht op heb omdat het hotel altijd andere kamers mag geven. Maar met twee kinderen waar ook nog een van gehandicapt is vind ik dat niet terecht!!
        Gereisd familie in juli 2017

Verschrikkelijk!!!

Toinny Hoogers, 31-7-2017

Hotel Ibis rungis Parijs. We hadden vooraf betaald voor een driepersoons kamer Ons reisgezelschap bestond uit mij en mijn twee kinderen van twaalf en veertien jaar. Mijn jongste is ook nog autistisch. We kwamen daaraan en de eerste nacht kregen wij gelijk twee tweepersoonskamers Er zat geen tussendeur tussen de kamers. Met andere woorden 1 van mijn kinderen moest dan maar alleen gaan liggen. Dit wou en wilde ik niet in een vreemd land. Ik kon het zowiezo niet goed uitleggen aan mijn jongste. En mijn oudste een meisje wou echt niet alleen liggen. Gevraagd aan de receptie of er geen andere oplossing was. Nee het hotel was volgeboekt gevraagd naar een matras op de kamer of een extra bed. Deden ze niet. Mijn oudste moest maar alleen gaan liggen., contact gehad met de nooddienst die heeft gebeld. Ze deden er niks aan. dit heeft ons wel 54 euro gekost van te voren. Uiteindelijk hebben wij een dekbed op de grond gelegd van de andere kamer (stond een tweepersoonsbed) en daar heeft mijn zoon op geslapen. Zeer ontevreden over het hotel!
        Gereisd familie in juli 2017

hopelijk nooit meer

Fam Hoogers, 8-8-2016

Dit hotel begon met brandalarm. We waren amper vijf minuten binnen. Daarna nog een keer alarm. Kamer voor twee personen Je kon je kont niet keren. Veel te zachte bedden. 's-Ochtends ontbijt. zelf eieren koken. Kijken of niemand ze jat. Kaas en een of andere worst en verder heel veel jam en nutella als broodbeleg. Personeel niet beleefd. Behalve een jongen, die had een duitse vader,sprak niemand daar engels. Slecht geslapen erg gehorig.
        Gereisd met vrienden in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ibis Paris Rungis** bij :

Prima hotel voor het aantal sterren

Reiziger64, 5-6-2014

Goedkoop hotel in de hotelwijk van Rungis vlakbij bij de beroemd Rungis Market. Ook dichtbij Orly met gratis shuttle.

Ontbijt is niet heel uitgebreid maar voldoende.

Bar nodigt niet uit om te zitten.

Kamer is prima voor een nacht. Naast het bed is er weinig ruimte voor andere zaken. Ook badkamer is erg beperkt. Douch is echter goed qua waterdruk en temperatuur.

Gratis snel internet is een pre.

Voor 1 nachtje goed genoeg.

Gereisd zakelijk in mei 2014

Goed hotel voor stedentrip

T., 14-1-2014

Schoon hotel nabij het vliegveld
        Gereisd met partner in december 2012

Prima hotel

Imke88, 25-9-2013

Hotel ligt naast de grootste discotheek van Parijs, maar hier hebben wij totaal geen overlast van gehad. Kamers waren verouderd en klein, maar de bedden sliepen prima. Beneden ziet alles er wel verzorgd en modern uit. Ontbijt is erg uitgebreid en smakelijk!
        Gereisd met vrienden in september 2013

gewoon een goed hotel - wordt verbouwd

Jan, 2-9-2008

Ben al een paar keer in dit Ibis hotel geweest. Prima hotel voor een overnachting, douce is wat klein. Bar, restaurant en ontbijt goed. Op dit moment wordt het hotel verbouwd, daardoor wat rommelig - verder geen last van gehad. Vanaf vliegveld Orly rijdt een shuttle bus naar het hotel.
        Gereisd zakelijk in september 2008

Sanne, 14-12-2007

Wij waren hier afgelopen weekend 1 nacht. Prima hotel voor een bezoek aan Parijs. Kamers waren klein, maar schoon. Ontbijt was zeer ruim (zeker voor franse begrippen) lekker vers brood en een waar buffet.

Ligt ver van centrum, wij waren er met een busreis dus dat maakte niks uit. Ernaast ligt wel een discotheek en mc donalds.

Gereisd met vrienden in december 2007

pauline, 3-5-2007

Schoon hotel met kleine kamer,maar zeer goed ontbijt,met kleine eetkaart en bar.Goede service Je hebt geen overlast van het dichtbij gelegen vliegveld Orly.ligt naast de McDonald,s Voor 1 OF 2 Nachten is dit een goed hotel.
        Gereisd anders in mei 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ibis Paris Rungis** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Paris Rungis in Rungis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Paris Rungis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis Paris Rungis scoort een 4.19 uit 10 op basis van 9 reviews.