Hotel Quality Rueil La Défense ****

16 reviews over Hotel Quality Rueil La Défense in het Nederlands

Redelijk hotel

Laura, 3-6-2017

Mooie kamers

Badkamer wel vies vol schimmel

De tuin wat onderkomen

Gereisd met partner in mei 2017

Mooie romantische kamer en Top Receptionist Ali!

AL, 6-3-2017

De receptionist Ali is Top. Hij spreekt verschillende talen, is erg behulpzaam en vriendelijk en geeft goede tips. Wij vinden hem echt het visitekaartje van dit hotel. Daarnaast hadden wij een prima kamer. Wij vonden het een romantische kamer. Lekkere bedden en beddengoed. Fijn dat de wc apart van de badkamer is. Er zit wel een bepaalde urinegeur in de wc maar dat hadden we ook kunnen zeggen, maar we vonden het niet erg belangrijk om daar iets van te zeggen, anders was het vast wel opgelost. Zeker voor herhaling vatbaar. 10 min. lopen en je bent bij de metro. Supergoed bevallen. Wij hadden geen ontbijt dus dat kunnen we niet beoordelen.
Gereisd met partner in maart 2017

Keurig hotel

Iwan, 12-8-2016

Keurig hotel, 10 min lopen van RER station Rueil Malmaison (iets links van Parijs). Met RER snel naar hartje Parijs. Ontbijt keurig, prijs was € 12,00. Of anders loop je langs de bakker naast de RER. Hotel ligt rustig en heeft fijne bedden. Een paar kleine ongemakjes: douchekop zat vrij los, badstop was kapot, airco werkte niet goed. Hier gekomen via goed bod op veiling en geen spijt gehad! Voor door ons betaalde prijs perfect hotel!
Gereisd met partner in augustus 2016

absolute meevaller

patvyn, 11-8-2016

Aangenaam hotel op rustige locatie. Dicht bij openbaar vervoer (20' naar centrum Parijs) en aangenaam park. Hotel is redelijk basic maar biedt al wat nodig is voor een kort verblijf. Zeer goed bed, aangename badkamer, apart toilet, uitgebreid ontbijt.
    Gereisd met partner in juli 2016

Prima!!

Grooveman1, 31-5-2015

Dit hotel 'gewonnen' via veiling. In mei twee nachten verbleven ivoor een stedentrip Parijs. Zeer goed bevallen; de auto kan voor 9 euro per dag worden geparkeerd in een afgesloten parkeergarage onder het hotel (aanrader!). Personeel zeer vriendelijk. Gratis Wifi met zeer goed bereik (wij zaten op de 1e verdieping). Zeer mooie en moderne kamers met mooie badkamer en heerlijk douche. De bedden waren uitstekend (dit maken we wel eens anders mee). Ontbijt bijgeboekt voor 6,50 per dag. Ook een aanrader. Relatief simpel, maar niks mis mee. Met een minuut of 10 ben je bij het plaatselijke metrostation en vanaf hier ben je met een kwartiertje in het centrum van Parijs. Persoonlijk vinden wij het een voordeel dat dit hotel net buiten het centrum van Parijs ligt, omdat je 's avonds kan ontsnappen aan de hectiek van Parijs om vervolgens de volgende dag ontspannen weer Parijs in te gaan. Ook het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk.
    Gereisd met partner in mei 2015

Ideaal hotel in een rustige buurt

Gerben Gringhuis, 19-9-2014

Dit hotel is een prima hotel voor een weekendje naar Parijs. Het ligt op 10 minuten lopen van het metrostation. Vanaf hier binnen 15 minuten in hartje Parijs. Door de ligging kom je 's avonds vanuit de hectiek terug in de heerlijke rustige omgeving van het hotel.

De kamer is netjes, met prima bedden en ramen die open kunnen. De kamers worden dagelijks schoongemaakt als je dit aangeeft. Handoeken worden ook ververst. Douchen doe je in bad, maar wel met constant warm water en een goede straal. Wifi kun je kopen, de wifi verbinding is snel genoeg om films te streamen.

Het ontbijt is prima voor de 6 euro die je ervoor betaald. Het ontbijt wordt tevens elke keer bijgevuld. Je kan in dit hotel alleen ontbijten. Dineren moet je elders doen. Vlakbij is een prima betaalbaar restaurantje (naast de bioscoop) "L'avenue". Wij hebben hier met twee personen twee maal gegeten. Voor een menu van drie gangen betaal je ca 20 euro p/p

Gereisd met partner in september 2014

Prima voor weekend parijs

Marion en Marcel, 7-7-2014

Net hotel in rustige buitenwijk,kamers ruim,nette badkmer,geen balkon,wel rustige tuin met terras.Ontbijt goed voor Franse begrippen,vriendelijk balie personeel.10min.lopen naar RER/Metro.
    Gereisd met vrienden in oktober 2013

Top hotel

simoneridder, 2-12-2013

Mooi, schoon en net hotel, op loopafstand van RER station. In 10 minuten in centrum Parijs. Zeer rustige wijk, uitstekende bedden met dubbele hoofdkussens (dat heb ik wel eens anders gezien in Parijs) en vriendelijk personeel. Voor 6 euro een prima ontbijt: croissants, zoete broodjes, harde broodjes, divers beleg, yoghurt met muesli, sap, koffie en thee. Op verzoek roerei, worstjes, toast en verse jus (zonder meerkosten) Vers fruit en koekjes handig om mee te nemen als je op pad gaat. Wij hebben genoten van de combi van deze rust met t bruisende Parijs.
    Gereisd met partner in november 2013

mooie kamers, schoon en vriendelijk

fam_vd, 15-9-2013

geboekt via veiling, hotel voldoet aan beschrijving ideale ligging niet ver van centrum met openbaar vervoer. mooie gerenoveerde schone kamers (123 en 127) zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. voor herhaling vatbaar !!
    Gereisd met vrienden in september 2013

Prima uitvalsbasis

Marianneke4758, 7-5-2013

'Geboekt' via veiling, dus voor een lagere prijs dan een kamer normaal kost. Prima kleinschalig hotel in rustige buurt, aardig personeel. Voor vijf euro pp een ontbijt dat zijn prijs meer dan waard is. Flink stuk lopen naar RER voor treinverbinding naar Parijs, daarom met de auto naar het station en daar voor paar euro per dag parkeren. In de buurt veel restaurantjes om 's avonds uit eten te gaan
    Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Quality Rueil La Défense bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quality Rueil La Défense in Rueil-Malmaison, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quality Rueil La Défense zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Quality Rueil La Défense scoort een 8.08 uit 10 op basis van 16 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: