Hotel Cheap Beds Rosny-Paris *

Cheap Beds Rosny-Paris

1 review over Hotel Cheap Beds Rosny-Paris in het Nederlands

Volgende keer beter..

xxjosee, 11-4-2012

Erg vriendelijk personeel. We hadden voor drie personen maar één grote handdoek voor twee nachten, ook hadden we niet genoeg aan de dekens. We hebben het gevraagd en het werd door de receptionist naar onze kamer gebracht. De badkamer was niet helemaal schoon. De gordijnen hingen niet meer aan de rails en het was ook stoffig. De bedden waren opgemaakt toen we terug kwamen van een dagje Parijs.

De locatie is een beetje te vergelijken met de Bijlmer in Amsterdam. Er werd iemand voor het hotel gefouilleerd en opgepakt. Wel was er wifi. Met de trein kan je makkelijk naar de stad, het station is ongeveer 300 meter lopen.

Gereisd met vrienden in april 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cheap Beds Rosny-Paris in Rosny-sous-Bois, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cheap Beds Rosny-Paris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cheap Beds Rosny-Paris scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.