Hotel Suite Novotel Paris Roissy CDG ***

Hotel Suite Novotel Paris Roissy CDG
Suite Novotel Paris Roissy CDG

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Suite Novotel Paris Roissy CDG bij:

1 review over Hotel Suite Novotel Paris Roissy CDG in het Nederlands

Prima als hotel voor doorreis

Bart Visser, 11-8-2009

Wij zijn wel een beetje fan van Suitehotel als concept voor een nachtje op doorreis. Ruime kamer met mooi sanitair, goed voor 4 personen. Als je op tijd via internet boekt kun je leuke tarieven scoren. Ontbijt is standaard koffie met croissant, tegen meerprijs een ontbijtbox. Geen restaurant voor diner etc. Wel heb ik het idee dat je redelijk safe parkeert.
Gereisd met jonge kinderen in april 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Suite Novotel Paris Roissy CDG in Roissy en France (Val d Oise), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Suite Novotel Paris Roissy CDG zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Suite Novotel Paris Roissy CDG scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: