Hotel Ibis Paris Villepinte-Parc des Expo **

Hotel Ibis Paris Villepinte-Parc des Expo
Ibis Paris Villepinte-Parc des Expo

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ibis Paris Villepinte-Parc des Expo bij:

2 reviews over Hotel Ibis Paris Villepinte-Parc des Expo in het Nederlands

redelijk hotel, slecht restaurant en service

van der burg, 25-8-2008

Ondanks het afgesloten parkeerterein zijn wij 's ochtends bij vertrek (bij het inladen) bestolen van 2 tassen met kostbare bagagee. De manager weigerde de beelden van de veiligeheidscamera's te bekijken.

Kamers hotel waren zoals van Ibis te verwachten. Het restaurant was matig (zelfs bij IBIS waren wij beter gewend). De service, gelet op bovenstaand, was natuurlijk bedroevend.

Gereisd familie in augustus 2008

Linda, 23-4-2007

Afgelopen weekend in het Ibis hotel overnacht voor 2 nachten. We hebben er eigenlijk alleen maar geslapen en ontbeten omdat we de rest van de dag in Disney waren. Het is een goed hotel om zo een paar dagen te overnachten. De kamers zijn wat aan de kleine kant. De service en het personeel is erg vriendelijk.
Gereisd met vrienden in april 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Paris Villepinte-Parc des Expo in Roissy en France (Val d Oise), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Paris Villepinte-Parc des Expo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis Paris Villepinte-Parc des Expo scoort een 6 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: