Camping Le Chêne Gris ****

Le Chêne Gris
6,6

WebsiteLink naar website

938 reviews over Camping Le Chêne Gris in het Nederlands

Pré is ligging voor de rest is het niet best!

NickyN, 16-9-2017

Dit terrein kunnen we werkelijk waar niet scharen onder de noemer 'camping'. Het is een terrein volgepropt met verhuur accommodaties met hier en daar plek voor een toercaravan of tent. Elke vrije cm wordt benut.

Het terrein is slecht onderhouden. Veel kuilen en hobbels en het beetje groen wat er is ziet er ook niet echt netjes uit. Toeristische plaatsen zijn slecht. Zeer ongezellige kleine plekken met modder, grind, kuilen, putdeksels. Voor aan de camping is een afgebakend gedeelte voor gastarbeiders.

De Waikiki stacaravan op zich was netjes en schoon! Maar... wat een krakende vloer zit hier in! Ga je 's nachts naar het toilet is iedereen wakker van de herrie. We konden het zelfs horen als de buren verderop door de caravan liepen. Borden en bestek hadden een wasbeurt nodig, hier zaten nog etensresten op. Verder zijn de dekens nog een punt van aandacht; smoezelig! en veel te dun! Wij hebben het echt koud gehad de eerste nacht. Hebben gevraagd om extra dekens maar kregen als tip om de verwarming aan te zetten. Slechte matrassen ook, vering steekt in je lijf.

Zwembad was niet heel groot en vooral voor de kleintjes oké. Houten vloer om het zwembad was behoorlijk glad. We hebben een aantal kinderen lelijk zien vallen ondanks dat zij echt niet zo hard liepen. Doe ook iets aan het bezet houden van ligbedden!

Winkel heeft geen uitgebreid assortiment. Geen probleem echter prijzen behoorlijk hoog (croissant € 1,20 per stuk). Vers brood was er alleen in croissants, chocoladebroodjes en stokbrood. Van het restaurant hebben we geen gebruik gemaakt. Wel één maal pizza besteld. Smaakte wel oké maar de bodem was zo dun dat we daarna nog allemaal trek hadden.

Station is aan de overkant en dat is ideaal. Wij stonden achteraan op de camping en konden de treinen wel horen maar vonden het geluid niet storend.

Normaal gesproken kamperen wij met eigen kampeermiddel. Dan zouden we het hier beslist niet lang uitgehouden hebben! Hebben voorheen andere camping bezocht en mochten we weer deze kant op gaan dan zullen we daar zeker weer voor kiezen maar dit nooit meer!

Meest kwalijke vonden wij dat het terrein zo hutje mutje volgepropt staat dat er geen plek is om te recreëren bij je caravan. Je hebt je veranda tot je beschikking maar that's it. Een balletje trappen of een partijtje badminton gaat niet. Kinderen die buiten willen spelen kunnen alleen op het weggetje terecht waar continu auto's af en aan rijden. Een camping is wat mij betreft een terrein waarop je moet kunnen recreëren, relaxen, waar je geniet van het buiten zijn. Dat hebben wij hier allemaal niet ervaren. Zoek je een camping waar je alleen even wilt overnachten en waar je overdag niet verblijft dan zal het prima zijn.

Wel een compliment voor de medewerkers: Hartstikke aardig en behulpzaam! Jullie verdienen een betere werkomgeving.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Kampeerplekken zijn zeldzaam tussen de stacaravans

M van Oostveen, 8-9-2017

Onze vakantie wilden we afsluiten met een bezoek aan Disneyland. Op advies van een vriend hebben we 3 nachten geboekt op Le Chêne Gris. Hiervan hebben we uiteindelijk maar 2 nachten gebruikt.

We kwamen even na 20 uur aan en werden vriendelijk geholpen door de nachtportier. Al bleek het niet nodig om de volgende dag, zoals hij zei, nog echt in te checken.

De camping heeft heel veel drempels die net te hoog zijn om prettig te kunnen nemen met een caravan (helemaal als je ook nog omhoog moet rijden). Daarnaast hadden we een zeer oneven plek zonder verlichting, dus het was lastig installeren. Het ergste was echter dat de plek vol met poep lag. Omdat we niet van plan waren hier veel tijd door te brengen hebben we hier geen groot punt van gemaakt.

Deze camping bestaat vooral uit stacaravans en vaste tenten die er erg goed uitzagen. De kampeerplekken waren schaars en niet de knapste plekken.

Er was 1 groot sanitairgebouw en 1 kleiner gebouw met twee toiletten en afwasgelegenheid.

Beste familie,

Hartelijk dank voor jullie beoordeling en feedback. Wat vervelend dat u de staanplaats niet in goede staat aantrof, dat is uiteraard niet de bedoeling en dat spijt ons dan ook! Mocht u een volgende keer tegen dergelijke problemen aanlopen dan kunt u deze melden bij de receptie. Zij lossen dit heel graag voor u op!

Aardig maar hygiene is slecht

anna bavinck, 7-9-2017

Schimmel in de badkamer, kapotte kraan in de keuken, oude matrassen, spaghettisaus aan de afzuigkap, brrrr, beetje vies dus.

Wel hebben ze een leuk team van jonge mensen in het restaurant en bij de receptie. Spreken hun talen goed, zijn behulpzaam dus daar ligt het niet aan.

Tijd voor de eigenaren om hun verantwoordelijkheid te nemen en de caravans te gaan onderhouden.

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Beste Anna,

Hartelijk dank voor de beoordeling en feedback. Wat vervelend dat de accomodatie niet aan jullie verwachtingen heeft voldaan. Het moet uiteraard schoon en fris zijn. Het spijt me dat dit in uw geval niet aan de orde was. Onze oprechte excuses hiervoor!

Super camping

Miranda Franken, 6-9-2017

Camping ligt letterlijk naast het treinstation ideaal...waar je overigens op de camping geen last van hebt.

Het eten was Prima!

Perfect voor een dagje Parijs of Disneyland.

Supermarkt aanwezig voor broodjes (voldoende voorraad)

Op 5 min. afstand zit een grote Marche waar je al je boodschappen kunt inslaan.

Beste Miranda,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wat fijn dat jullie zo genoten hebben. Heel erg graag tot een volgende keer.

Meukcamping

Wilco, 3-9-2017

Dit is geen echte camping. dit is een parkeerplaats met stacaravans waar ze tenten tussen douwen. de plekken zijn geen normale plekken. te klein, te steil, te veel grind. ze proberen je met een caravan van 7 meter tegen een berghelling te zetten op nog geen eens een halve plek. terwijl er over dezelfde plek al een identieke klacht loopt en ze daar op zoover hun spijt en beterschap betuigen....

er staan net ff 200 man teveel op de complex en dat merk je aan alles.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Zware tegenvaller na iris parc le ty nadan !!!

Blackstone, 1-9-2017

Nadat we eerst iris parc le ty nadan in Bretagne hadden bezocht, moesten we bij aankomst toch wel even slikken toen we deze camping zagen. Alles staat hutje mutje op elkaar en van enige privacy is geen spraken. Het zwembad stelt bar weinig voor is over het algemeen heel erg ondiep en het water was ijskoud. Ook is er maar 1 sanitair gebouw aanwezig en zijn alle douches en toiletten door elkaar heen, opzich niet zo vreselijk maar wel als je bedenkt dat zeker de helft niet op slot kon. Het algemene onderhoud van de camping is slordig te noemen en ook de staanplaatsen nodigen niet echt uit om gezellig te gaan zitten bij je tent, camper of caravan. Wij hebben deze camping gebruikt als uitvalsbasis om een dag naar Disney te gaan. Koop hiervoor overigens je kaarten online en niet bij de camping .... scheelt enorm veel geld. Mocht je alleen maar naar Disney gaan met een camper, dan kan je beter overnachten op het parkeerterrein van Disney. Dit kost 35 euro en dan mag je overnachten op een aparte camper parkeerplaats ( sanitair aanwezig ).
          Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Leuke week op kleine gezellige camping

Lammens, 31-8-2017

Een kleine gezellig camping. Kan hier en daar nog wat verbetering gebruiken maar valt heel goed mee. Hadden hier vooraf heel wat negatieve reacties gelezen maar velen daarvan hebben wij niet ondervonden. Personeel vriendelijk, behulpzaam en meestal Nederlandstalig. Lekker gegeten en genoten van de avondactiviteiten.
          Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Dichtbij en toch dat heerlijke vakantiegevoel

Marloes, 30-8-2017

Binnen 4½ uurtjes ben je vanuit Nederland op deze heerlijke camping in Pommeuse. Heerlijk zwembad en super gaaf voor (kleine) kids. Ligging t.o.v. Disney en Parijs echt ideaal.
          Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Vies!

K. Kloosterman, 29-8-2017

Het enige voordeel van het park is dat er nederlands personeel is die vriendelijk zijn en vanalles willen uitleggen. Om het parc heen is helemaal geen leven, alle dorpen zijn uitgestorven en er is niks te beleven. Voor boodschappen moet je In de auto of beperkt winkelen op de camping maar dik betalen.

De waikiki was vies, beestjes in huis en veel stof. Waikiki is voor max 4 personen ipv 6.. Veel te krap! deuren zitten zo dicht op elkaar dat mn vriendin opgesloten zat op de wc.

Deurtje van de veranda viel er zomaar uit terwijl mn dochter van 7 deze dicht deed.

Douche is lastig met het instellen van de temperatuur. Een klein tikje en je gaat van ijskoud naar gloeiheet.

Beddengoed moet je zelf meenemen of alsnog bij de receptie halen. en de matrassen zijn van die goedkope ziekenhuismatrassen waar je snel in een kuil ligt.

Het zwembad is veel te klein voor zo'n grote camping en koud! Te weinig speelruimte in diep water.

Leuke familiecamping of tussenstop

Steven Gielis, 28-8-2017

Geweldige uitvalbasis voor een paar dagen Parijs met openbaar vervoer en/of Eurodisney op slechts 20km afstand. Zwembad is harstikke leuk voor de kinderen.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Le Chêne Gris bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Chêne Gris in Pommeuse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Chêne Gris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Chêne Gris scoort een 6.64 uit 10 op basis van 1011 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: