6,7

WebsiteLink naar website

911 reviews over Camping Le Chêne Gris in het Nederlands

Leuke gezellige camping

Dave, 16-8-2017

De camping is goed onderhouden. Staanplaatsen van de mobilhomes varieerde wel qua plaats sommige zaten wel erg dicht op elkaar. Mobilhome goed onderhouden en niet vies. Algemene indruk was goed.

Animatie was goed opgezet alleen kinderdisco had wel later op de avond gemogen. Zwembad water was niet heel warm terwijl er wel verwarmd staat, Verder zag het er allemaal keurig uit en vriendelijk personeel.

Leuke camping👍

Bkj, 15-8-2017

Prima camping. Stacaravan Bali was schoon, groot, fijne douche en wij stonden in een leuk straatje. Zwembad goed en vanaf de bar en terras overzichtelijk . Wij hebben hier 4 nachten verbleven. Zeer eenvoudig met de trein naar Parijs. Kaartjes voor de trein op de camping te koop die ook gelijk voor de bus en metro zijn. Met de auto of trein kun je leuke uitstapjes maken. Kinderen 8 en 10 hebben zich prima vermaakt . Enige nadeel zijn de vele Nederlanders waar van er altijd een paar van die azijn zeikers bij zitten. Wij hebben een zeer goed verblijf gehad en raden dit zeker aan. Viva la france 👊

Kleinschalige camping

Homan, 15-8-2017

Nette camping mobile home was prima in orde alleen de lattenbodems zijn aan vervanging toe.

Naast de camping een station die je binnen een uur naar het centrum van Parijs brengt. Geen last van de trein op de camping.

Kaartjes voor de trein en metro bij de receptie te koop met goede uitleg van de medewerkers.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Le Chêne Gris**** bij :

Kleinschalig op heuvelig gebied, voor kleine kids

Christie, 15-8-2017

Superleuke, Nederlandstalige animatie van Campingkids. Stacaravans staan dicht bij elkaar, maar het is te doen. Zwembad is echt super voor peuters en kleuters. Fijne zachte bekleding van de zwembadbodem en leuke glijbaantjes. Het is niet groot, dus met mooi weer is het snel druk. We hebben lekker gegeten in het restaurant en voor redelijke prijzen. Een gedeelte van het bedienend personeel en achter de receptie sprak ook Nederlands. Diverse supermarkten in de buurt, aan te rijden met de auto.
      Gereisd familie in augustus 2017

Belachelijk dat mensen deze camping kunnen boeken!

Jo, 14-8-2017

Ik heb geen goed woord over voor deze camping!! Ik snap ook echt de "goede beoordelingen" niet die je ziet. Ik denk dat er een team van mensen op gezet is om alle negatieve kritieken omver te werpen en het cijfer op te krikken door goede ervaringen. De negatieve kritieken zijn dan ook zeker waar!! De eigenaar heeft werkelijke ieder stukje groen als kampeerplek ingericht. Dat je dan op een veredelde parkeerplaats staat zal hem een worst zijn. Bij aankomst op zoek gegaan naarste mega zwembad die zo aansprak op de site en ons tot deze keuze heeft doen overhalen. Mijn broek zakte af toen ik de werkelijkheid zag. Gelukkige had ik mijn zwembroek aan en kon deze met moeite nat krijgen in de de badkuipjes! Eten was niet gaar en kreeg een rauwe dure pizza en half gare frietjes! De fraaie caravan wikiki kraakte echt aan alle kanten dus dat werd echt stilliggen want anders genoten twee straatjes caravans met je mee. Ook hier staat alles in en op elkaar. Voor 8 dagen bijna 1200,-- lichter bizar gewoon! Zo niet waard! Ligging is ook een 1omdat er wel wat beters in de buurt van Disney en Parijs te vinden is ook in de buurt van een treinstation!
      Gereisd familie in augustus 2017

Prima camping voor de kids!

Hartstikke leuke vakantie!, 14-8-2017

Eerlijk gezegd waren we een beetje huiverig om te gaan, door alle negatieve reacties maar wij hebben een hele leuke vakantie gehad en dat terwijl we geen super weer hadden! We verbleven in een Waikiki stacaravan.

Ja de vloer kraakt en het zwembad is klein en vooral gericht op kleine kindjes. Onze kinderen (2 en 4) hebben zich enorm vermaakt, we stonden ook wel in een heel leuk straatje!!!

Het park is een hele goede uitvalsbasis voor diverse uitstapjes, bv. Disneyland en Parijs met de trein.

Persoonlijk denk ik dat de camping met name leuk is voor de jongere kinderen t/m een jaar of 10.

Prima camping

Wietse, 14-8-2017

Bij slecht weer niet veel te doen maar verder prima camping

Le Chene Gris is vet cool voor kids

Ferry Supusepa , 10-8-2017

Camping Le Chene Gris is een vakantiepark dat aansluit op de wensen van mijn kids. De accommodatie en de voorzieningen op het park en de omgeving waren genoeg voor een coole vakantie van mijn kids.
      Gereisd familie in juli 2017

niet voor herhaling vatbaar

mirella, 10-8-2017

leuk voor kleine kinderen tot 9 jaar, echter wij kwamen met een vouwwagen en die plaatsen daarvoor zijn gewoon klein en met kiezel en scheef, ik heb voor 2 weken geboekt maar zijn naar 6 dagen vertrokken, tentharingen zijn bijna niet te doen met erin slaan, we hebben veel mensen horen mopperen..hutje op mutje camping..bedienend personeel en aan de receptie waren wel vriendelijk.

ook veel geluidsoverlast, zeker niet stil na 2200 uur en ook mensen die nog laat aankomen en veel auto's die nog rijden savonds over het park( en dan bedoel ik laat). de finale van het ek dames voetbal was erop en mocht niet worden uitgezonden worden op het terras terwijl bijna iedereen er daar voor zat, ajax nice mocht wel...heel apart...er zijn veel mensen over gaan klagen maar de eigenaar van de camping bleef bij zijn standpunt, beetje jammer als 75 procent van de mensen op de camping nederlander is...al met al voor ons nooit meer in tegenstelling tot de iris camping in drome waar wij vorig jaar prettig verbleven.

Harold van Veghel, 7-8-2017

Goede uitvalsbasis voor dagje Parijs of Disneyland. Zwembad te klein en qua speelgelegenheden wat weinig (veldje oid is gewenst). Maar verder goede camping met vriendelijk personeel. Heel schoon en goed verzorgd!
      Gereisd familie in juli 2017
      Iris Parc,

Beste Harold,

Dank je wel voor jullie mooie beoordeling en feedback. Wat fijn dat jullie zo genoten hebben en wij hopen jullie snel nog eens te mogen ontvangen op onze camping!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Le Chêne Gris**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Chêne Gris in Pommeuse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Chêne Gris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Chêne Gris scoort een 6.66 uit 10 op basis van 972 reviews.