Hotel Villa Lutece Port Royal ****

Hotel Villa Lutece Port Royal
Villa Lutece Port Royal
8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Villa Lutece Port Royal bij:

5 reviews over Hotel Villa Lutece Port Royal in het Nederlands

nooit meer

eva, 23-2-2009

net terug van weekendje parijs.

eerste receptioniste heel vriendelijk en hulpzaam, de 2de daarintegen helemaal tegenovergestelde (werkte er blijkbaar tegen zijn zin)

het hotel is mooi ingericht maar dringende aan vervanging toe, het papier in de ontbijtzaal hing van de muren, de tapijten op de verdieping zeer vuil, alle meubelen in onze kamer verschilferde, pleisterwerk in de douchekamer kwam los, geen kapstokken in de hele kleine kast.

Wij hadden jammer genoeg een heel klein kamertje, mijn man van 1m90 kon niet onder de douche staan ( 1m80 hooog en 70 cm breed )en kon ook niet met manieren op het toilet, want toilet tegen de muur en tussen de lavabo met radiotor voor u(knieën tegen radiator enz..)

ontbijt van 15 euro, zeer lekker maar heel weinig keuze.

dit hotel is een selfservice.

Gereisd met partner in februari 2009

Marco Boot, 2-3-2008

Al 3x geweest. De eerste keer nog voor de officiele opening. Ze waren druk aan de weer om alles tot in de puntjes af te werken en hotello is dat natuurlijk onwijs leuk om dat zo te zien. Het is een groot huis, in een rijtje, omgebouwd als hotel. Inrichting: "lounge-achtig", paars, openhaard in de lobby brant, lounge muziekje, veel glas bestikkerd met teksten, mooi. Vershillende kamers geboekt. De eerste keer een " standaard kamer". Deze is comfortable, maar wat klein. Maar dat is uiteraard normaal in Parijs, dus niet klagen! Mooie inrichting met mooie luxe badkamer,mooie meubels en grappig behang.De andere keren een suite met bubbelbad, zithoek. Deze bevinden zich in het pand, achter het hoofdpand; aanraders!Ontbijt in de kelder, met eindelijk eens meer keuze dan het 'echte franse ontbijtje'. Inderdaad niet loopafstand van de highlights, maar op de hoek is de metro.
Gereisd met partner in maart 2008

Chris Jetten, 17-6-2006

Ik kwam laat op de avond in dit hotel terecht omdat het hotel van dezelfde eigenaar waar ik oorspronkelijk zou overnachten (Pavillon Bercy Gare de Lyon) overbooked was. Als de recenties van dat laatste hotel juist zijn (zie Tripadviosr) was deze onverwachte wijziging een enorme vooruitgang. Villa Lutèce is een kleinschalig maar zeer fraai afgewerkt hotel met smaakvol ingerichte en comfortabele kamers. Zachte bedden, mooie badkamers, en zacht zoemende airco. Tapijt in de gang zodat je minder last hebt van andere gasten die hun kamer in of uit gaan. Het hotel ligt aan de rand het centrum, dus je moet wel met de metro. Ontbijt was erg duur (20 euro) dus alleen aan te raden als je een inclusief tarief hebt. Anders zit er een prima bakker om de hoek.
Gereisd anders in juni 2006

Mars van Leent, 12-9-2005

Uitstekend hotel met absoluut fantastische prijs/kwaliteitsverhouding (+- 80 Euro per dag incl ontbijt).

Kamer was superschoon en werd elke dag behoorlijk verzorgd in onze afwezigheid. Prima ruime badkamer met bad. Behoorlijk ontbijtbuffet met alles erop en eraan, koffie overigens (zoals in elk frans hotel) niet te drinken.

Op 50 meter van metrostation, dus prima ontsluiting naar de rest van de stad. Ligt in het dertiende arrondissement, één metrostation verwijderd van Place d'Italie.

Gereisd anders in september 2005

Willem en Renée, 3-8-2005

we hadden dit hotel voor eind juli geboekt, in deze tijd kun je als je op internet zoekt dit hotel voor 2 personen inclusief ontbijt boeken voor 90 euro i.p.v 350 euro.

Kamers zijn niet groot maar supermooi ingericht, badkamer ook prachtig

Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Lutece Port Royal in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Lutece Port Royal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Lutece Port Royal scoort een 8.2 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: