Aparthotel Villa Daubenton ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Villa Daubenton*** bij :

1 review over Aparthotel Villa Daubenton in het Nederlands

Prima appartement

Bob van Brussel, 13-5-2009

We hebben met 2 pers een prima verblijf gehad in een van appartementen. De ontvangst was hartelijk, ook goed engels sprekend. De kamers zijn ruim en schoon, mooie badkamer en leuk klein keukentje. Voor 10 euro pp kan je beneden ontbijten maar wij haalden bij de bakker brood en aten in het appartement. De kamer wordt gewoon schoongemaakt en je krijgt schone handdoeken.De garage is alleen voor kleine lichte auto's ik schat tot Audi a4 grootte. Wij hebben de auto in een parkeergarage dichtbij voor ruim 3 dagen geparkeerd en waren 61 euro kwijt dus dat viel mee. De Tom Tom zet je voor de deur af en is in Parijs zeer handig. Je loopt zo de rue Mouffetard in en vlakbij is een prima Cipriotisch restaurant wat fantastisch Frans eten serveert! Verdere aanraders:het vrijwel beste uitzicht heb je op de tour Montparnasse met bovenin een restaurantje en een open uitzichtdek(niet eng). Neem gewone koffie want cappuccino is erg duur. Wandel naar Parc Luxembourg waar veel stoelen staan. Veel plezie
Gereisd met partner in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Villa Daubenton in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Villa Daubenton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Villa Daubenton scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.