Hotel Timhotel Berthier Paris XVII ***

Hotel Timhotel Berthier Paris XVII
Timhotel Berthier Paris XVII
7,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Timhotel Berthier Paris XVII bij:

29 reviews over Hotel Timhotel Berthier Paris XVII in het Nederlands

Ideaal voor stedentrip

Verlaan, 5-7-2017

Hotelkamers simpel, iets wat verouderd, zeer goed bed, praktisch. Ontbijt was goed, genoeg keuze en voldoende. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Daarnaast Engelse taal goed kundig.

Ligging hotel ideaal. Hotel zelf een functioneel gebouw, maar aan de overkant van de weg begint de bekende bouwstijl van Parijs. Hotel ideaal voor Parijs bezoek met auto. Parkeergarage onder het hotel betaalbaar, bewaakt en zonder de drukte van Parijs bereikbaar. Metro letterlijk voor de deur, en binnen 15min in hartje centrum.

Wij vonden het prettig dat voor het hotel genoeg restaurantjes waren, om savonds lekker te kunnen eten, om savonds niet met de metro te hoeven reizen.

Conclusie: wij hebben een plezierige 4 daags Parijs verblijf gehad.

Gereisd met partner in juni 2017

Redelijk

chanou, 3-1-2016

Het hotel op zich is prima, voor rust en comfort hoef je hier echter niet heen. Erg gehorige kamers en door de bouw van metrostations en immense gebouwen is het 1 grote bouwput rondom het hotel. Ook is de buurt niet bepaald gezellig (pas bij place de clichy op 25min lopen). De kamer is klein maar netjes, en met een goed bed. Parkeergarage voor 22,- p nacht
Gereisd met partner in december 2015

Prima hotel

Helena, 16-12-2015

Het hotel ligt tegenover een metrostation en heeft een eigen parkeergarage (erg handig). Helaas was de kamer niet schoon!
Gereisd met vrienden in januari 2015

Prima verblijfslocatie

Kees de Wit, 25-10-2015

Wij hebben hier 3 nachten overnacht in de herfstvakantie 2015. Groot voordeel is de metro halte t.o. het hotel. Schoon en netjes hotel. Parkeer plaats voor je auto kost € 22,=/per nacht, maar dan staat hij wel binnen. Wij hebben het diner in de stad gedaan: Prima te doen. In de nabije omgeving kun je prima ontbijten. Wij zouden hier zekers nog een keer boeken als wij weer naar Parijs gaan.
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

Perfect voor een stedentrip Parijs

Kirsten, 30-1-2014

In de maand januari verbleven mijn vriend en ik hier 3 nachten. Prijs/kwaliteit is prima! De kamer was ruim genoeg voor ons twee, fijn bed en elke dag schone handdoeken. De de kamer en badkamer werd elke dag goed schoongemaakt, echter vonden soms wel een of twee hele kleine miertjes in de badkamer. De metro is direct tegenover het hotel, goede verbindingen naar alle bezienswaardigheden. Bij aankomst in het hotel kregen we een boekje met informatie, een plattegrond van Parijs en de metrokaart.

We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt, dit vonden we te duur en daarbij was er tegenover het hotel (als je de Quick burger voorbij loopt) een bakker met verse lekkere broodjes. Drinken haalden we bij het supermarktje tegenover. Het parkeren zou €18,- per nacht zijn, echter was dit €22,- per nacht. Wel konden we de auto laten staan na het uitchecken, zodat we Parijs nog in konden. De gratis Wifi viel soms wel weg.. Samenvattend hebben we hier een goed verblijf gehad voor een prima prijs!

Gereisd met partner in januari 2014

Geweldig!

Sjanne, 25-1-2014

Ontzettend goedkoop voor Parijs! €75,- voor 1 nachtje met 2 personen, in de maand december.

Vlakbij het metrostation, is letterlijk aan de overkant van de weg, en daarmee ben je zo bij de eifeltoren, arc de triomph etc. De kamers waren schoon en groot genoeg. Parkeren was maar €15,- per nacht, nergens goedkoper gezien. Bijna overal €20,- per dag. Personeel is uiterst vriendelijk en heeft ons erg goed geholpen. Helemaal top, als ik nog een keer naar Parijs ga, word het zeker weer dit hotel.

Gereisd met partner in december 2013

Goede bereikbaarheid

Jacco, 1-11-2013

Het hotel was vanaf de snelweg goed bereikbaar.

Tegenover het hotel ligt de metro naar het centrum.

Ook is een hoop te voet te doen zoals moulin rouge en Sacré-Cœur

De kamers zijn standaard maar netjes en voorzien van koffie en thee faciliteiten.

Het ontbijt is uitgebreid en goed verzorgd en wordt goed aangevuld.

De prijs kan je hoog vinden maar je kan wel zoveel eten als je wilt en onbeperkt koffie (verschillende), thee en sappen. Ik vond de prijs voor wat werd aangeboden normaal tot goed.

Voor een 3 sterren hotel was dit zeker geen verkeerde keus.

In de straat tegenover het hotel zitten diverse eettentjes, een supermarktje en andere zaken zoals een aportheek.

Gereisd met partner in augustus 2013

Fijn hotel!

Ilona, 9-5-2013

Wij zijn één nacht in dit hotel verbleven na een bezoek aan disneyland parijs en waren zeer te spreken over dit hotel. De receptie is 24uur bemand waardoor onze late aankomst om 00.00 geen enkel probleem was. De ligging van het hotel is goed, de metro ligt aan de overkant van de straat en ook per auto is het hotel goed en makkelijk te bereiken. De auto kan voor €18 per dag geparkeerd worden in de ondergrondse parkeergarage. Op de dag van vertrek kan de auto zonder extra kosten tot 00.00 uur in de garage blijven staan, een erg fijne service. Het personeel was erg vriendelijk. Vooraf aan ons bezoek hadden we per email contact opgenomen met het hotel voor het een en ander en ontvingen binnen vijf minuten al een antwoord. De kamer was schoon en het bed (boxspring) lag heerlijk!
Gereisd met partner in mei 2013

ligging en service zijn fantastisch!

Brenda, 13-1-2013

Hotel ligt perfect ten opzichte van de rondweg. Parkeergarage onder het hotel voor 15 euro pd. Metrohalte aan de overkant. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Wij verbleven hier met onze zoon van 7 in de 1e wk van jan 2013. De 3-pers. kamer bleek n 2-pers. kamer met n extra matras op de grond. Hierna ontdekte ik kleine beestjes in de vensterbank. We kregen meteen n andere kamer. Dit keer n kamer voor rolstoelgebruiker. Was n stuk ruimer gelukkig. Ter compensatie kregen we n gratis ontbijt aangeboden. De wijk waarin het hotel ligt is niet al te florisant maar met de metro aan de overkant maakte ons dat niet uit. Als je met de auto naar Parijs komt is dit hotel echt een aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Strategisch gelegen hotel om Parijs te verkennen

Henk, 9-1-2013

Goed toeristenhotel, vlak bij de Périferique gelegen. Ideaal om Parijs te verkennen. Op nog geen 100 meter ligt een metrostation met een directe verbining naar de Champs Elysées. De kamers zijn niet heel groot, maar hebben goede bedden. Het sanitair van de badkamer is redelijk. Zeer klantvriendelijk personeel bij de receptie. Onder het hotel ligt een parkeergarage, weliswaar tegen betaling, maar redelijk geprijsd (€ 15 per etmaal). De directe omgeving van het hotel is niet heel bijzonder. Het eten in het hotel is goed, zowel het ontbijtbuffet als 's avonds kun je er goed eten. De prijs van de kaart is vergelijkbaar met die van restaurants in de buurt. De kwaliteit van het eten in het hotelrestaurant is minstens zo goed als de restaurants in de buurt waar wij ook hebben gegeten. Als we nog een keer naar Parijs gaan, boek ik dit hotel weer.
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Timhotel Berthier Paris XVII in Parijs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Timhotel Berthier Paris XVII zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Timhotel Berthier Paris XVII scoort een 7.84 uit 10 op basis van 29 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: